Straszne wypadanie włosów!!!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Straszne wypadanie włosów!!!

przez kaysha 08 wrz 2007, 19:20
Witam

Cierpię na nerwice nactręctw i co za tym idzie depresję. :?
zawsze kiedy dopada mnie choroba zaczynają mi bardzo wychodzic włosy, bez przesady ale normalnie głębkami. :( Biorę tabletki na włosy ale to nic nie daje.

Mam pytanie do Was czy tez macie podobny objaw podczas depresji bądź nerwicy??

POzdrawiam serdecznie
"Cała wiedza, suma wszystkich pytań i wszystkich odpowiedzi zawarta jest w psie" Franz Kafka
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
12 paź 2006, 11:04
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 wrz 2007, 20:01
tak mi tez wypadaja wlosy straszliwie i to mozliwe ze nerwica jest tego przyczyna dlatego ze gdy sie denerwujemy tracimy wiele witamin bo przez nerwy i depresje czasem tez nie jjemy a nerwy to najgorszy wrog ktory powoduje wiele zniszczen w organizmie wiec to mozliwe!
a jaki preparat bierzesz na wlosy??
mialas robione badania na anemie??
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez .Tomek 08 wrz 2007, 20:05
Mi również włosy wypadają w bardzo dużych ilościach. Są słabe. Nie wiem tylko czy to samo było przed chorobą. A te preparaty to chyba w ogóle nie pomagają.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez kaysha 08 wrz 2007, 20:10
biore H Pantoten, ale tak jak Tomek pisze że chyba to niewiele skutkuje.
Jovitka zgodze sie z Tobą ze to zapewne przez nerwice i depresję, u mnie dodatkowo jeszcze występuje taki nerwicowy objaw że jakby ktos mnie za włosy ciągnął, uczucie takiego jakby szczypania.
Kiedys sie natknęłam na artykuł w książce, ze osoby neurotyczne mogą miec taki objaw jako jeden z wielu. Często sie zastanawiam czy to szczypanie moze wpływac na wypadanie czy to tylko moje wrażenie.
"Cała wiedza, suma wszystkich pytań i wszystkich odpowiedzi zawarta jest w psie" Franz Kafka
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
12 paź 2006, 11:04
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 wrz 2007, 20:22
szczypanie ?? a to juz tego nie wiem :shock:
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez Goplaneczka 08 wrz 2007, 20:28
Mhh...
Mi też wypadają... Jest ich na razie i tak za dużo ;) ... Nie wiem, może to leki, może brak witamin...
Goplaneczka
Offline

przez kaysha 08 wrz 2007, 20:29
Takie uczucie uścisku na głowie..lekarz mówił mi że to objaw nerwicowy
mam tak juz od miesiaca i nie przechodzi..
ale dla pocieszenia zawsze jak przychodzi choroba to to sie pojawia a potem z czasem zanika, ale własnie wtedy najbardziej wypadają mi włosy..
A Ty Jovita bierzesz jakies leki?
ja biore seroxat i triticco Cr narazie ponad 3 tyg. mineły ale nie ma znacznej poprawy
"Cała wiedza, suma wszystkich pytań i wszystkich odpowiedzi zawarta jest w psie" Franz Kafka
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
12 paź 2006, 11:04
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 wrz 2007, 20:55
na nerwice i depresje mam jeden lek- oropram i tyle.
ale bede musiala go zmienic bo nie zadzialal jak trzeba , lekarza tez!!!!!!!
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez kaysha 08 wrz 2007, 22:15
Ja moze zaczne jakas terpaie zimą choć nie jestem za bardzo do tego przekonana...
A jesli chodzi o moja gęstosc to tez sie pocieszałam ze mam jeszcze duzo włosów, ale z roku na rok juz jest duza róznica..teraz to tylko czeka mnie ścięcie na krócej....

A propos jeszcze psycoterpaii to boje sie tego pierwszego kontaktu , i znam tez osoby kótrym ona za wiele nie pomogła...
"Cała wiedza, suma wszystkich pytań i wszystkich odpowiedzi zawarta jest w psie" Franz Kafka
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
12 paź 2006, 11:04
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Avatar użytkownika
przez gusia 08 wrz 2007, 22:25
Tak ,muszę to napisać bo wiem co ja przezywałam..nie tak dawno .Stracilam połowę włosów,napisałam o tym gdzieś na forum (niestety nie mogę znaleźć :? ).Nie ważne..
Dostałam wtedy pw od Róży,myślę że mogę zacytować tutaj....pomogło mi to strasznie.Naprawdę to był koszmar ,odstawienie leków ,deprecha...ale nie sądziłam ze
AŻ tak się skończy.

Polecam jednak.
Cytuję:

Gusiu kochana,ja uratowałam swoje włosy łyjając "Silicę"i myjąc je
" Szamponem regenerującym Seboradin"oraz wcierając codziennie odżywkę Seboradin "Lotion regenerujący".Tak jak ty straciłam mnóstwo włosów(mam połowę tego,co miałam)i nic mi nie pomagało.Dopiero ta kuracja.Już po kilku dniach wypadanie się zmniejsza.Spróbuj.To wszystko kupisz w aptece,kazdy produkt kosztuje po kilkanaście złotych.Nie szczotkuj też często włosów,możesz jeszcze pić pokrzywę,chociaż ja nie mogłam tego przełknąć.Melisa natomiast na pewno cię wyciszy.

Pozdrawiam
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 wrz 2007, 22:33
silica owszem ale trzeba ja dlugo stooswac natomiast mocniejszy jest vitapil i bardzo dobry lub revalid , ale silica tez jest niczego sobie tylko ma mniejsze stezenie niz vitapil
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez kaysha 08 wrz 2007, 22:37
dziewczyny a drogie to jest?
"Cała wiedza, suma wszystkich pytań i wszystkich odpowiedzi zawarta jest w psie" Franz Kafka
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
12 paź 2006, 11:04
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

przez .Tomek 08 wrz 2007, 22:46
kaysha napisał(a):A jesli chodzi o moja gęstosc to tez sie pocieszałam ze mam jeszcze duzo włosów

Och geste włosy..to temu zawdzięczam że nie jestem jeszcze łysy :mrgreen:
kaysha napisał(a):dziewczyny a drogie to jest?

napisały, że kilkanaście zł. nie powinno być chyba takie drogie.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez gusia 08 wrz 2007, 22:50
kaysha napisał(a):dziewczyny a drogie to jest?


Silica ok27 PLN
Seboradin ok 13 PLN.

Warto ;)
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości

Przeskocz do