LEKI na nerwice...........jak skutecznie odstawiać ?????

Hasiok.

LEKI na nerwice...........jak skutecznie odstawiać ?????

przez niki26 27 mar 2007, 11:16
...skutecznie mam na mysli zeby po odsrtawieniu nie było skutków ubocznych jak u mnie ze orgaznizmowi brakuje tego leku i daje mi popalic w postac otumanienia,
.....biore spamilan lek zastepczy rexetinu, postanowiłam wreszcie go ostawic, moje zdrowie psychiczne na to pozwala i czuje sie b. dobrze....ale jest problem poniewaz fizycznie niedomagam...mam skutki w postacie odczównia braku leku przez orgazniz, objawia sie to jakim osłabieniem, otunanieniem, mam wrazenie zejakby od wewnatrz kopał mnie lekki prad, to pewnie komurkom neuronowym nie jest dostarczana odpowiednia dawka leku i szwankuja.
-------------------------
i w tym problem czuje sie naprawde fatalnie najlepiej sie połozyc w tym czasie i nic nie robic.....
moze ktos miał podobnie prosze o rade jak temu zapobiec...
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
23 mar 2007, 11:15

Avatar użytkownika
przez GRACJA 27 mar 2007, 22:30
Leki odstawia się stopniowo, najlepiej w konsultacji z lekarzem - on ma w tym temacie większe doświadczenie.. Pozdrawiam
"Budząc się rano, pomyśl jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
462
Dołączył(a)
03 mar 2007, 04:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do