Prośba o pomoc w zbieraniu danych do pracy mgr

Hasiok.

Prośba o pomoc w zbieraniu danych do pracy mgr

przez michelle 09 sty 2007, 23:16
Witam
Jak niektorzy pewnie wiedza jestem studentka psychologii wlaśnie zaczynam pisać pracę magisterską której tematem będzie najpewniej nerwica lękowa. Sama jestem nerwicowcem ale siebie raczej nie mogę zbadać testami. W związku z tym mam prośbę do wszystkich forumowiczów którzy mają lub podejrzewają u siebie nerwicę lękowa o kontakt jesli będą zaintersowani wypełnieniem testów czy kwestionariuszy zwiazanych z nerwicą. Bylabym bardzo wdzieczna wszystkim forumowiczom w zamian za pomoc , mogę słuzyć radą z zakresu psychologii i namiarami na dobrych terapeutow w Warszawie.

Pozdrawiam
Magda

przez Lusi 10 sty 2007, 11:34
A co tam.
Ja mogę być królikiem doświadczalnym.
ExModerator

przez shadow_no 10 sty 2007, 16:32
Jak będzie wyglądała anonimowość użytkowników forum?
Troche mi dziwnie, że michelle nie napisałaś najpierw do kogoś z funkcyjnych w związku z chęcią umieszczenia takiego tematu.

Pozdrawiam.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Założyciel / Administrator

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez didado1 10 sty 2007, 17:43
michelle napisał(a):Sama jestem nerwicowcem ale siebie raczej nie mogę zbadać testami.

michelle napisał(a):Bylabym bardzo wdzieczna wszystkim forumowiczom w zamian za pomoc , mogę słuzyć radą z zakresu psychologii i namiarami na dobrych terapeutow w Warszawie.

jak możesz służyc radą skoro nie potrafisz zbadac siebie :?: :roll:

masz namiary na dobrych psychologów zatem nie uważasz, że to oni by Ci mogli służyc fachową wiedzą i pomóc w pracy magisterskiej ? :idea:

moim zdaniem temat nie na miejscu jak też jego treśc :shock:

przez IceMan 10 sty 2007, 18:43