Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

Hasiok.

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

Avatar użytkownika
przez Follow_ 09 gru 2014, 22:55
u mnie było wszycho w porządku, żadnych skutków ubocznych i szybka poprawa nastroju
Poddaję się nie mam siły na walkę...
Zazdroszczę ludziom szczęścia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1723
Dołączył(a)
11 lip 2014, 20:07
Lokalizacja
Tricity

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

Avatar użytkownika
przez Arasha 09 gru 2014, 23:10
Follow_, a długo brałaś ?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

Avatar użytkownika
przez Follow_ 09 gru 2014, 23:17
1 rok
Poddaję się nie mam siły na walkę...
Zazdroszczę ludziom szczęścia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1723
Dołączył(a)
11 lip 2014, 20:07
Lokalizacja
Tricity

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

przez Druid 09 gru 2014, 23:20
u mnie chyba w ogóle nie zadziałał. Skutki uboczne w moim przypadku to spadek libido (ale jednak nie do zera :mrgreen: ), słony smak w ustach z rana (gdy brałam na noc), popołudniowa senność (gdy przyjmowałam tabletkę rano). Może mnie to trochę uspokoiło, ale i tak irytuje mnie sam fakt przyjmowania leków. Mojej depry raczej nic nie ruszy, ale jeszcze sprawdzę wenlę.

edit, przypomniało mi się: konieczność wstawania w nocy/nad ranem, żeby napić się wody.
Ostatnio edytowano 09 gru 2014, 23:27 przez Druid, łącznie edytowano 1 raz
Druid
Offline

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

Avatar użytkownika
przez Arasha 09 gru 2014, 23:20
Follow_, i po tym czasie lek przestał działać, czy Ty przestałaś mieć potrzebę brania ?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

przez joaszka 10 gru 2014, 01:32
Arasha, biore escitalopram od ponad miesiąca. Wierz lub nie, ZERO skutków ubocznych! Ale może to dlatego, że miałam synapsy rozgimnastykowane sertrą...
joaszka
Offline

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

Avatar użytkownika
przez Arasha 10 gru 2014, 17:04
joaszy, dzięki ;) A widzisz pozytywne działanie ?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

Avatar użytkownika
przez mirunia 10 gru 2014, 17:25
Arasha, :papa: Ty się nie zastanawiaj, tylko biegaj do lekarza po esci i zacznij go brać. Jak widzisz większość biorących jest zadowolona z niego, u każdego nastąpiła poprawa w depresji i lękach. Uboki też szybko mijają i nie trzeba się nimi aż tak przejmować, po prostu przetrzymać ... masz w razie co clona na początek, z którego proponuję Ci całkowicie zejść. Poza tym każdy z nas inaczej reaguje na leki, ale ogólnie nie jest tragicznie z tymi ubokami, a lek w gruncie rzeczy pomaga. Jeżeli chodzi o energię i motywację, to też jest poprawa (przynajmniej u mnie). :great:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4362
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Apel do wszystkich biorących ESCITALOPRAM !!!

przez joaszka 10 gru 2014, 19:10
Depresja zeszła mi bardzo, przed braniem było (zakladam skale punktowa dla zobrazowania) 9/10, po miesiącu mam już 2/10, gdzie 10 to depresja w ch*j, a 0 to jej brak.
Na lęki mi tak nie pomogło. Pomaga tylko benzo.
joaszka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do