LIT za mała dawka..

Hasiok.

LIT za mała dawka..

przez eunika 19 maja 2014, 19:57
Mam pytanie,biorę drugie opakowanie litu.Czuję się świetnie,jednak moje stężenie we krwi wynosi 0,4 ,a dawka terapeutyczna jest od 0,6..Psychiatra powiedziała mi,że to za mało i żeby brać 4 razy dziennie...ale skoro ja dobrze się czuję po 3 tabletkach to powinnam zwiększać? przecież to tez ma skutki uboczne.Leczę depresję,nie mam CHAD.Proszę o opinię.
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
07 sty 2014, 20:09

LIT za mała dawka..

Avatar użytkownika
przez INTEL 1 19 maja 2014, 21:06
Zwiększ. Jeżeli chodzi o skutki uboczne ( ja miałem tylko sraczki) to nie ma w tym przypadku znaczenia czy będziesz brać 3 czy 4 tabletki. Minimalny terapeutyczny poziom musi być zachowany. W przeciwnym razie nie ma to sensu.
Biorąc dłuższy czas zbadaj sobie od czasu do czasu TSH- hormon związany z tarczycą którego poziom jasno określa w jakim stania owa tarczyca jest. Czasami lit źle działa na tarczycę i dlatego moja rada.
...nie mam podpisu...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1515
Dołączył(a)
11 maja 2013, 18:07
Lokalizacja
Śląsk

LIT za mała dawka..

przez Marian_Paździoch 19 maja 2014, 22:30
A mieliście jakieś negatywne działania jak chodzi o skórę? Mam problemy z cerą i zastanawiam się, czy kiedyś się nie nasilą, gdy będę musiał spróbować litu.
Marian_Paździoch
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do