123

Hasiok.

SINGLE wątek zbiorczy

przez TEUFEL 11 lis 2013, 21:40
Luktar, Kurde no to faktycznie skomplikowana sprawa z nim... w tym wieku taki cyrk z przebierankami to nie są chyba żarty ;)
TEUFEL
Offline

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 11 lis 2013, 21:42
light, spróbuje z nim jeszcze popisać. Poproszę go o to żeby był szczery. Może uda mi się coś więcej dowiedzieć. Bo przyznam szczerze, że bardzo mnie męczy to wszystko. Trochę ścięło mnie to z nóg.
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

SINGLE wątek zbiorczy

przez TEUFEL 11 lis 2013, 21:43
Luktar, A miał przed Tobą kogoś? ;)
TEUFEL
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 11 lis 2013, 21:47
Był w związku dwa lata, osiem lat temu :roll:
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

SINGLE wątek zbiorczy

przez TEUFEL 11 lis 2013, 21:49
Luktar, Podejrzana sprawa, no ale nie chce Ci narzucać czegokolwiek, sama musisz pomyśleć o tym ;) Zapytaj go wprost i bezpośrednio, że go prześwietliłaś i zobaczysz co on wtedy ;) Tylko weź nóż kuchenny do samoobrony w razie czego :lol:
TEUFEL
Offline

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 11 lis 2013, 21:51
light, właściwie to się rozstaliśmy. No ale pisać i rozmawiać możemy. Chcę się czegoś dowiedzieć, żeby przestać się zadręczać domysłami.
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Candy14 11 lis 2013, 21:52
Luktar, wiec w sumie nic nie stracilas a raczej zyskalas... nie musisz sie juz martwic czy mu stanie czy nie
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 11 lis 2013, 21:55
Candy14, straciłam bo zaangażowałam się, starałam i miałam nadzieję na udany związek.
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

SINGLE wątek zbiorczy

przez TEUFEL 11 lis 2013, 22:01
Luktar, Jesteś bardzo ładna i artystyczna dusza, więc problemu nie będzie w razie czego żeby za kimś się rozejrzeć ;)
TEUFEL
Offline

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 11 lis 2013, 22:03
No właśnie dzięki tej znajomości bardzo rozkwitłam ostatnio. Podrywają mnie faceci w sklepie np., koledzy mówią mi komplementy, mimo że nadal mam kilka nadprogramowych kilogramów. Staram się wyglądać, ładnie, ćwiczę i klops taki z tym chłopakiem :(
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez kokos7 11 lis 2013, 22:09
W sklepie Ciebie zagadują?
Ja ostatnio chciałem zagadac do dziewczyny w autobusie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
653
Dołączył(a)
24 paź 2013, 16:57

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 11 lis 2013, 22:12
kokos84, trzeba było to zrobić :)
No gdybym wtedy była sama chętnie umówiłabym się z pracownikiem subway'a bo wyglądał bardzo apetycznie i miał charyzmę :)
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

SINGLE wątek zbiorczy

przez TEUFEL 11 lis 2013, 22:12
kokos84, Czemu nie zagadałeś?
TEUFEL
Offline

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez kokos7 11 lis 2013, 22:30
wydawal mi sie jednak chyba z mloda, gdzies tak 6 lat roznicy, ale zastanawiam sie czy jak ją spotkam to czy nie zagadac

-- 11 lis 2013, 21:30 --

Luktar napisał(a):kokos84, trzeba było to zrobić :)
No gdybym wtedy była sama chętnie umówiłabym się z pracownikiem subway'a bo wyglądał bardzo apetycznie i miał charyzmę :)

luktar nie poczuła byś że ten typ jest nachalny?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
653
Dołączył(a)
24 paź 2013, 16:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do