123

Hasiok.

SINGLE wątek zbiorczy

przez mangiferaindica 03 maja 2014, 19:55
Kestrel napisał(a):mangiferaindica, Nie każdy facet to nałogowy dupcyngier,tak i nie każda kobita "leci na kase" i inne debilne stereotypy...stereotypy to choróbsko cywilizacji,którego trzeba unikać na tyle ile się da,bo niszczy wszystko nim cokolwiek się "zbuduje",niszczy człeka od środka.
Jeden to dupek,może inny nie będzie takim ch&&m? Nigdy chyba nic nie wiadomo, i trzeba się starać pozostać trochę otwartym.

wiem,pieprze głupoty,za grzechy wypije jad 500 węży D: .


Smacznego.
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Arhol 03 maja 2014, 19:58
cierpkie,ale ok D:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

SINGLE wątek zbiorczy

przez mangiferaindica 03 maja 2014, 20:02
Kestrel napisał(a):cierpkie,ale ok D:


Stewia podobno iles razy slodsza od cukru. Sypiesz i dajesz.
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Arhol 03 maja 2014, 20:09
mangiferaindica, A fakt,niezłe D:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez macieywwa 03 maja 2014, 20:09
lucy1979, w 2012r bylem dwa miesiące w Ekwadorze, mam tam dobrego przyjaciela, mieszka na stałe w Quito.
naprawde nie ma czego zazdroscic, wrociłem wjebany w koke po uszy i skończyłem na detoxie na nowowiejskiej :D
Pogoda w tym okresie jak bylem.. do dupy, rano słonce niby wiosna później tak po 13 lato a kuzwa po 18 jesień, zimno w hooj..śmigałem w polarze..
Czasem coś w nas umiera i nie koniecznie chce zmartwychwstać.
............................................. Kurt Cobain 1967-1994
Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2083
Dołączył(a)
12 paź 2013, 16:01
Lokalizacja
warszawa

SINGLE wątek zbiorczy

przez mangiferaindica 03 maja 2014, 20:15
Kokaina serio daje takiego kopa?
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

SINGLE wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez macieywwa 03 maja 2014, 20:29
mangiferaindica, daje, i lepiej nie próbuj...dopóki masz jest o.k, gorzej jak sie kończy i nie ma skąd wziasc a nie ma pod ręka żadnego alko w celu zapicia zejscia...masakra
Czasem coś w nas umiera i nie koniecznie chce zmartwychwstać.
............................................. Kurt Cobain 1967-1994
Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2083
Dołączył(a)
12 paź 2013, 16:01
Lokalizacja
warszawa

SINGLE wątek zbiorczy

przez mangiferaindica 03 maja 2014, 20:34
macieywwa napisał(a):mangiferaindica, daje, i lepiej nie próbuj...dopóki masz jest o.k, gorzej jak sie kończy i nie ma skąd wziasc a nie ma pod ręka żadnego alko w celu zapicia zejscia...masakra


Nie mam inspiracji próbować, pytam z czystej ciekawosci i, no, uczylam sie kiedyś coś o tym, mozgu na overdrive.
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

SINGLE wątek zbiorczy

przez Siddhi 03 maja 2014, 21:03
mangiferaindica napisał(a):Wszyscy faceci tacy sa tak naprawdę.
Prowokatorka :P
Tyle plusów u mnie zdążyłaś nałapać i wszystko przepadło :<
Kestrel napisał(a):Nie każdy facet to nałogowy dupcyngier,tak i nie każda kobita "leci na kase" i inne debilne stereotypy...s
Zawsze mnie to bawi jak bardzo twoje określenia na seks obrzydzają mi to zjawisko. :smile:
Siddhi
Offline

SINGLE wątek zbiorczy

przez mangiferaindica 03 maja 2014, 21:09
Siddhi napisał(a):
mangiferaindica napisał(a):Wszyscy faceci tacy sa tak naprawdę.
Prowokatorka :P
Tyle plusów u mnie zdążyłaś nałapać i wszystko przepadło :<
Kestrel napisał(a):Nie każdy facet to nałogowy dupcyngier,tak i nie każda kobita "leci na kase" i inne debilne stereotypy...s
Zawsze mnie to bawi jak bardzo twoje określenia na seks obrzydzają mi to zjawisko. :smile:


Ale malo skutecznie sprowokowalam, skoro nie chcesz mnie od tego przekonania odwieść.
Bo to wiesz, jestem baba, myśle "tak", mowie "nie". :why:

I nie obrzydzaj seksu facetom, i facetow za malo jest w relacji do kobiet, i dopiero zaczeloby sie rwanie pazurami :mrgreen:
Ostatnio edytowano 03 maja 2014, 21:17 przez mangiferaindica, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

SINGLE wątek zbiorczy

przez Haissem 03 maja 2014, 21:17
Ja chce blondynkę ale taką z nietuzinkowym intelektem.
Haissem
Offline

SINGLE wątek zbiorczy

przez mangiferaindica 03 maja 2014, 21:19
Haissem napisał(a):Ja chce blondynkę ale taką z nietuzinkowym intelektem.


Jestem jasny blondzik, tylko chyba za madra (ewentualnie za glupia, to miecz obusieczny).

Wybaczcie bledy dziwaczne. Cholerna autokoreta.
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

SINGLE wątek zbiorczy

przez Haissem 03 maja 2014, 21:29
mangiferaindica, O Mateczko niebieska trafiłaś mi się jak ziarno ślepej kurze. :D
Haissem
Offline

SINGLE wątek zbiorczy

przez mangiferaindica 03 maja 2014, 21:33
Haissem napisał(a):mangiferaindica, O Mateczko niebieska trafiłaś mi się jak ziarno ślepej kurze. :D


Wytlumacz sie, bo interpretowanie, co autor mial na mysl,i przerabialam ponad piec lat temu :mhm:
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do