ot

Hasiok.

Dlaczego zdradzacie?

przez ladywind 15 wrz 2016, 17:21
salir napisał(a):iiwaa no tak wszystkiego winne kobiety bo daja tym biednym zonatym co lubia jesc chleb z niejednej piekarni czy jakos tak bylo :?
Jesli on ma zone i rodzine to powinien trwac przy zonie a nie chodzic na boki i to samo tyczy sie kobiet. Jesli wypadaloby nazwac kobiete jak sugerujesz to odpowiednio tym samym slowem nazwalabym tego mezczyne. Niestety ale chyba w mentalnosci ludzi na zawsze pozostanie, ze to zawsze kobieta jest winna i jest......a mezczyzna bedzie sie chwalil kogo to on nie przelacial.


iwaa widac we wszystkim upatruje winy kobiet. Achh ci biedni mezczyźni :why:
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Dlaczego zdradzacie?

przez ladywind 15 wrz 2016, 17:24
Michellea"

[quote="iiwaa napisał(a):
Ale - jak to moja przyjaciolka pieknie mowi - jak suka nie da, to pies nie wezmie.
Przeciez oni musza z kims zdradzac, prawda? To co to za kobiety, ze daja nie swoim mezczyznom?

Błagam, skończmy już z tym podziałem, że kobiety dają, a mężczyźni biorą. Bo nie dość, że to sugeruje jakieś podporządkowanie kobiet mężczyznom i brzmi pogardliwie, to jeszcze utrwala wiarę w to, że tylko faceci mają przyjemność z seksu.[/quote]

iwaa dobrze wiedzieć, że Ty dajesz swojemu męzowi :mrgreen: Myślałam, że jesteś mądrzejsza, na jaką próbujesz się lansować na tym forum. A wieje prostactwem i słomą :lol:
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

a co jeśli ona ma więcej kasy ode mnie?

Avatar użytkownika
przez iiwaa 15 wrz 2016, 17:26
elo napisał(a):
ladywind napisał(a):Skoro się zarejestrowałaś na takim forum, można wnioskować, że zdrowa psychicznie do końca nie jesteś.


czy zdrowa to nie wiem ale chora tez nie bo ni chadu ni schizy nie ma

chcac nie chcac musze wam to powiedziec - wiekszosc z was chora psychicznie nie jest


Bo ja dokladnie wiem, co jest nie tak - moja psycholog rowniez wie, zadnego leczenia psychiatrycznego nigdy nie brala pod uwage, bo nie mam wiekszych problemow niz przecietny czlowiek - jakies kazdy ma.
Przy osobach od siebie lepszych (niewazne ze w czyms innym sa gorsze) wpadam w kompleksy z racji takiego dzieciństwa a nie innego. Nigdy tez nie bede sama dla siebie wystarczajaco dobra.
Jestem osoba raczej zamknieta - acz to nie jest zadne zaburzenie ani choroba, zwykla nieufnosc.
Jestem pedantka i estetka, duza wage przywiazuje do pracy.
Ale niektore osoby tutaj diagnozuja wszystkich po kolei, nie tylko mnie zreszta. To cholernie zabawne :D
Akurat mialam studentow z zespolem aspergera i wiem na czym on polega :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2168
Dołączył(a)
08 cze 2016, 23:18

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

a co jeśli ona ma więcej kasy ode mnie?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 15 wrz 2016, 17:37
Jezeli ja waze 47-49 kilo i mam jakies tam kompleksy, a widze babe ktora wazy 100 i ich nie ma - pozostaje mi tylko sie obsmiac.

Pewnie powiesz jej w twarz że jest gruba świnią a ona później się powiesi i uznasz że jednego tłuściocha i głupka mniej. :mrgreen:
Jezeli obserwuje idiote, ktory - nomen omen - zadnych kompeksow nie posiada
Idiota z natury rzeczy kompleksów nie może mieć bo jego intelekt mu na to nie pozwala no chyba że chodzi o potocznie znaczenie idioty.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17065
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

a co jeśli ona ma więcej kasy ode mnie?

Avatar użytkownika
przez Michellea 15 wrz 2016, 17:37
iiwaa napisał(a):Przynajmniej nie szukasz u kazdego tego, co sama masz/o czym czytalas :lol:

Nie każdego, tylko niektórych, ale na ogół się tym nie chwalę :lol:
A co do diagnozowania innych na forum - taka specyfika, trzeba się z tym tutaj liczyć.

iiwaa napisał(a):Zreszta zeby czytac o wszystkich zaburzeniach, to juz trzeba sie naprawde w zyciu nudzic :D

Tylko trochę ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2235
Dołączył(a)
04 sty 2016, 14:11
Lokalizacja
Warszawa

a co jeśli ona ma więcej kasy ode mnie?

Avatar użytkownika
przez elo 15 wrz 2016, 17:42
iiwaa napisał(a):
elo napisał(a):
ladywind napisał(a):Skoro się zarejestrowałaś na takim forum, można wnioskować, że zdrowa psychicznie do końca nie jesteś.


czy zdrowa to nie wiem ale chora tez nie bo ni chadu ni schizy nie ma

chcac nie chcac musze wam to powiedziec - wiekszosc z was chora psychicznie nie jest


Bo ja dokladnie wiem, co jest nie tak - moja psycholog rowniez wie, zadnego leczenia psychiatrycznego nigdy nie brala pod uwage, bo nie mam wiekszych problemow niz przecietny czlowiek - jakies kazdy ma.
Przy osobach od siebie lepszych (niewazne ze w czyms innym sa gorsze) wpadam w kompleksy z racji takiego dzieciństwa a nie innego. Nigdy tez nie bede sama dla siebie wystarczajaco dobra.
Jestem osoba raczej zamknieta - acz to nie jest zadne zaburzenie ani choroba, zwykla nieufnosc.
Jestem pedantka i estetka, duza wage przywiazuje do pracy.
Ale niektore osoby tutaj diagnozuja wszystkich po kolei, nie tylko mnie zreszta. To cholernie zabawne :D
Akurat mialam studentow z zespolem aspergera i wiem na czym on polega :lol:
'

ja w ogole uwazam ze sporo ludzi jest w mniejszym badz wiekszym stopniu zaburzona ALE bez paniki bo mozna takie rzeczy naprostowac
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7695
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Dlaczego zdradzacie?

Avatar użytkownika
przez iiwaa 15 wrz 2016, 17:42
Ladywind, szkoda ze nie odrozniasz MEZA od faceta ktorego panna ledwo co poznala.
Sypiam tylko z mezem, wiec nie, nikomu nie "daje".
Ale coz, teraz jest moda na kilku-kilkunastu partnerow seksualnych, pozostaje wspolczuc i poslac do lekarza.

Michellea, to tylko powiedzenie. Dla mnie jedno i drugie - i facet i babka - sa pogardy godni.
No nie, nie tylko mezczyzni maja przyjemnosc z seksu :D z tym ze kobieta musi sie w pewnym sensie nauczyc przezywania orgazmu, dla mezczyzn jest on naturalny. U kobiety jest on bardziej "w glowie", u mezczyzn czesto wystarcza fizyczna stymulacja.

Nie widze roznicy miedzy samotna OSOBA (zeby nie bylo ze tylko kobiera) przyczyniajaca sie do zdrady a osoba zdradzajaca. Takie samo....
All the lights are shining
So brightly everywhere
And the sound of children's
Laughter fills the air
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2168
Dołączył(a)
08 cze 2016, 23:18

a co jeśli ona ma więcej kasy ode mnie?

Avatar użytkownika
przez Michellea 15 wrz 2016, 17:48
iiwaa napisał(a):Bo ja dokladnie wiem, co jest nie tak - moja psycholog rowniez wie, zadnego leczenia psychiatrycznego nigdy nie brala pod uwage, bo nie mam wiekszych problemow niz przecietny czlowiek - jakies kazdy ma.
Przy osobach od siebie lepszych (niewazne ze w czyms innym sa gorsze) wpadam w kompleksy z racji takiego dzieciństwa a nie innego. Nigdy tez nie bede sama dla siebie wystarczajaco dobra.
Jestem osoba raczej zamknieta - acz to nie jest zadne zaburzenie ani choroba, zwykla nieufnosc.
Jestem pedantka i estetka, duza wage przywiazuje do pracy.

No, bo wg mnie wszystkie te Twoje zauważalne problemy, czy też styl bycia, stosunek do pewnych rzeczy, jest efektem bycia DDA, nie jakiegoś innego zaburzenia, czy choroby psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2235
Dołączył(a)
04 sty 2016, 14:11
Lokalizacja
Warszawa

Dlaczego zdradzacie?

Avatar użytkownika
przez kotek em 15 wrz 2016, 17:55
iiwaa napisał(a):Ladywind, szkoda ze nie odrozniasz MEZA od faceta ktorego panna ledwo co poznala.
Sypiam tylko z mezem, wiec nie, nikomu nie "daje".


No nie mów iiwaa, że z pierwszym seksem czekałaś do nocy poślubnej :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4148
Dołączył(a)
28 wrz 2014, 01:29

Dlaczego zdradzacie?

Avatar użytkownika
przez Michellea 15 wrz 2016, 17:56
Ale mnie chodzi o to, żeby tego powiedzenia nie używać, żeby go nie utrwalać, bo ono z kolei utrwala takie krzywdzące myślenie u co poniektórych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2235
Dołączył(a)
04 sty 2016, 14:11
Lokalizacja
Warszawa

Dlaczego zdradzacie?

Avatar użytkownika
przez iiwaa 15 wrz 2016, 18:00
kotek em napisał(a):
iiwaa napisał(a):Ladywind, szkoda ze nie odrozniasz MEZA od faceta ktorego panna ledwo co poznala.
Sypiam tylko z mezem, wiec nie, nikomu nie "daje".


No nie mów iiwaa, że z pierwszym seksem czekałaś do nocy poślubnej :P


Nie, ale bylam w stalym zwiazku i - paradoks - wczesniej z nim (wtedy nie mezem) zamieszkalam niz poszlam do lozka :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2168
Dołączył(a)
08 cze 2016, 23:18

a co jeśli ona ma więcej kasy ode mnie?

Avatar użytkownika
przez iiwaa 15 wrz 2016, 18:15
Carlos, nie komentuje wagi nikogo innego, jak swoja wlasna.
No i wlasnie to jest komiczne, kiedy sie obserwuje tego idiote. Mialam taka ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej. Wyszlo przekomicznie. Nie potrafila nic. Miala banalne zadanie - isc do sadu i strescic przebieg rozprawy. MOGLA NOTOWAC. Nie podolala, a dalej uwazala sie za najlepszego kandydata :D no tylko palnac taka aktami w leb.

Michellea, podobno kazdy na jakies tam zaburzenie cierpi. Mniejsze lub wieksze.
Co do efektow dda - ja o tym wiem, mnie o tym powiedziano, dlatego wkurza i smieszy mnie jednoczesnie szukanie na sile czegos, czego nie ma, tylko i wylacznie dlatego, ze danej osoby nie lubie i dla niej jestem niezbyt uprzejma, bo zwyczajnie nie mam ochoty na dyskusje z nia :lol:
All the lights are shining
So brightly everywhere
And the sound of children's
Laughter fills the air
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2168
Dołączył(a)
08 cze 2016, 23:18

Dlaczego zdradzacie?

Avatar użytkownika
przez Stracona100 15 wrz 2016, 18:42
iiwaa napisał(a):
kotek em napisał(a):
iiwaa napisał(a):Sypiam tylko z mezem, wiec nie, nikomu nie "daje".


No nie mów iiwaa, że z pierwszym seksem czekałaś do nocy poślubnej :P


Nie, ale bylam w stalym zwiazku i - paradoks - wczesniej z nim (wtedy nie mezem) zamieszkalam niz poszlam do lozka :P


Możesz udawać "świętą" ale Twoja wcześniejsza dwulicowość i hipokryzja mocno nadwyręża wiarygodność tej (i nie tylko tej) wypowiedzi :bezradny:
"Im mniej człowiek wie, tym łat­wiej mu żyć. Wie­dza da­je mu wol­ność, ale unieszczęśliwia."
"Le­piej jest um­rzeć, kiedy człowiek chce żyć, niż umierać wte­dy, kiedy człowiek chce już tyl­ko umrzeć."

- E.M.Remarque

zabija mnie DEPRESJA ENDOGENNA
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

a co jeśli ona ma więcej kasy ode mnie?

Avatar użytkownika
przez Stracona100 15 wrz 2016, 18:52
Rabinizm napisał(a):
iiwaa napisał(a):Owszem, jestem wredna dla ludzi, których nie lubię i uważam za głupich. Robię to celowo, bo idiotów u nas mnogo i wypadałoby ich tępić. No, chyba że płacą. Zauważ, że różnie odnoszę się do różnych osób. I poszukaj przyczyny ;) To się nazywa dyskryminacja ;) (ale ta legalna).

Raczej wygląda na to, że atakujesz ludzi, którzy nie wpasowują się w kanony mądrości, ustanowione przez Twojego męża.
Osobiście nic do Ciebie nie mam, co jest oczywiste, jednak wyrobiłaś sobie tutaj pewną opinię, podpartą twardymi argumentami.
Ludzie są Twoim zwierciadłem. To, co otrzymujesz, jest w głównej mierze efektem tego, co dajesz. Zastanów się nad tym.

:brawo: :brawo: :brawo:
"Im mniej człowiek wie, tym łat­wiej mu żyć. Wie­dza da­je mu wol­ność, ale unieszczęśliwia."
"Le­piej jest um­rzeć, kiedy człowiek chce żyć, niż umierać wte­dy, kiedy człowiek chce już tyl­ko umrzeć."

- E.M.Remarque

zabija mnie DEPRESJA ENDOGENNA
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 7 gości

Przeskocz do