ot

Hasiok.

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

przez Niemampomysłu 27 lip 2016, 21:56
Ḍryāgan napisał(a):Niemampomysłu, Ja Cię przepraszam w imieniu grupy operacyjnej i już przestań się dopominać uwagi jak rozkapryszony bachor

...przestańcie wiec udawać ślepych którzy nie widzą problemu. Przestancie go ignorować. Przestancie mnie wyzywać. Nie jestem bachorem. Wiesz w ogóle co to słowo oznacza że tak mnie nazywasz? Nie znasz mnie ani mojej rodziny.
Offline
Posty
585
Dołączył(a)
30 sty 2016, 17:07

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 27 lip 2016, 21:56
Ḍryāgan, czuję, że grupa operacyjna dostanie bana na 24 godziny. :pirate: Będzie śmiesznie!
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Vatro hodaj sa mnom.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
III Miss Forum
Posty
2835
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Pallati i ëndrrave

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Nihil 27 lip 2016, 21:57
Sigrun napisał(a):Kochana on przeciez to złoooo wcielone 8)

Nieprawda, "złeeem wcielonym" sadnesska-Sukkub - jam tylko ten Sługa, owładnięty jej Czarem :mrgreen:
Ostatnio edytowano 27 lip 2016, 21:58 przez Nihil, łącznie edytowano 1 raz
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

przez Niemampomysłu 27 lip 2016, 21:57
kotek em napisał(a):
Niemampomysłu napisał(a):
kotek em napisał(a):Niemampomysłu, to usuń swój profil z forum. Po co tutaj nadal siedzisz?

...bo wypowiadam się w imieniu wszystkich AS i tych ludzi którzy nie tolerują chamstwa ale boją się z nim walczyć


Aha, czyli masz misję do spełnienia :lol:. Wakacyjna nuda potrafi dać w kość :twisted:.

...ja nie mam znajomych, nie mam życia, nie mam nic właściwie.
Teraz nie chodzi o to
Chodzi o to że nie wolno tak traktować ludzi tylko dlatego że są inni
Offline
Posty
585
Dołączył(a)
30 sty 2016, 17:07

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Monster6 27 lip 2016, 21:57
Niemampomysłu, Niemampomysłu, hahahahahah xD Podziwiam wytrwałość,mnie już by się znudziło :lol:
Ja przyznaję się bez bicia śmieję się z ciebie i bawię przy tym świetnie.Nie z tego że jesteś AS i nihil by cię wyruchał i nie z tego jak się czujesz.
Tylko z tego że nadal nadajesz w tym temacie w kółko to samo.Tylko po to by zwrócić na siebie uwagę.
Choroba afektywna dwubiegunowa typ I
''Odważni nie żyją wiecznie lecz ostrożni nie żyją w ogóle.''
Avatar użytkownika
Offline
Posty
978
Dołączył(a)
01 maja 2016, 17:52

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

przez Niemampomysłu 27 lip 2016, 22:00
Monster6 napisał(a):Niemampomysłu, Niemampomysłu, hahahahahah xD Podziwiam wytrwałość,mnie już by się znudziło :lol:
Ja przyznaję się bez bicia śmieję się z ciebie i bawię przy tym świetnie.Nie z tego że jesteś AS i nihil by cię wyruchał i nie z tego jak się czujesz.
Tylko z tego że nadal nadajesz w tym temacie w kółko to samo.Tylko po to by zwrócić na siebie uwagę.

napisałam że oczekuje przeprosin od tych którzy mnie przez cały czas upokarzali i wyśmiewali się ze mnie i póki tutaj jestem będę pisała i czekała na te przeprosiny
Offline
Posty
585
Dołączył(a)
30 sty 2016, 17:07

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Nihil 27 lip 2016, 22:00
Sigrun napisał(a):
Nihil napisał(a):Sigrun, a co przywódca rewolucjonistów będzie sobie żałował ;) "Wraz z postępem wprowadzania Rewolucji, walka klasowa zaostrza się" :D


ok... to ja sie przylaczam i poprosze o jakis fajny apartament 8)

Możemy Cię zatrudnić w charakterze szpiega - będziesz wzorować się na legendarnej Mata Hari :mrgreen:
Ostatnio edytowano 27 lip 2016, 22:02 przez Nihil, łącznie edytowano 2 razy
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Sigrun 27 lip 2016, 22:00
Nihil napisał(a):
Sigrun napisał(a):Kochana on przeciez to złoooo wcielone 8)

Nieprawda, "złeeem wcielonym" sadnesska-Sukkub - jam tylko ten Sługa, owładnięty jej Czarem :mrgreen:


nie zwalaj wszystkiego na nią !!!
bo bedziesz musiał przepraszac!!!
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 27 lip 2016, 22:00
Niemampomysłu, "bachor" wg Słownika języka polskiego oznacza "niegrzeczne, denerwujące dziecko" i to właśnie miałem na myśli - co tu ma do tego Twoja rodzina? której nie mam zresztą ochoty poznawać?
Nadanie sensu życiu może doprowadzić do szaleństwa, ale życie bez sensu jest torturą niepokoju i próżnych pragnień, jest łodzią pragnącą morza i jednocześnie obawiającą się go.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3920
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez WolfMan 27 lip 2016, 22:01
Carica Milica, Na Ciebie to Ja się nie jestem w stanie pogniewać/ani wkurvić ;) /
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1162
Dołączył(a)
17 paź 2015, 23:52

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Sigrun 27 lip 2016, 22:02
Nihil napisał(a):
Sigrun napisał(a):
Nihil napisał(a):Sigrun, a co przywódca rewolucjonistów będzie sobie żałował ;) "Wraz z postępem wprowadzania Rewolucji, walka klasowa zaostrza się" :D


ok... to ja sie przylaczam i poprosze o jakis fajny apartament 8)

Możemy Cię zatrudnić w charakterze szpiega - będziesz wzorować się na legendarnej Matahari xD


jej tragiczna historia...ech
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

przez Niemampomysłu 27 lip 2016, 22:03
Ḍryāgan napisał(a):Niemampomysłu, "bachor" wg Słownika języka polskiego oznacza "niegrzeczne, denerwujące dziecko" i to właśnie miałem na myśli - co tu ma do tego Twoja rodzina? której nie mam zresztą ochoty poznawać?

Bachor oznacza tyle iż matka spała z kimś innym niż z tatą. To słowo ma wiele znaczen i nie zyczę sobie aby ktoś tak mnie nazywał i obrażał mnie i moją rodzinę
Offline
Posty
585
Dołączył(a)
30 sty 2016, 17:07

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 27 lip 2016, 22:05
Niemampomysłu napisał(a):
Ḍryāgan napisał(a):Niemampomysłu, "bachor" wg Słownika języka polskiego oznacza "niegrzeczne, denerwujące dziecko" i to właśnie miałem na myśli - co tu ma do tego Twoja rodzina? której nie mam zresztą ochoty poznawać?

Bachor oznacza tyle iż matka spała z kimś innym niż z tatą. To słowo ma wiele znaczen i nie zyczę sobie aby ktoś tak mnie nazywał i obrażał mnie i moją rodzinę

Pomyliło Ci się z bękartem dziewczyno. Bachor nie ma innego znaczenia niż to które podałem.
Nadanie sensu życiu może doprowadzić do szaleństwa, ale życie bez sensu jest torturą niepokoju i próżnych pragnień, jest łodzią pragnącą morza i jednocześnie obawiającą się go.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3920
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Sigrun 27 lip 2016, 22:06
Niemampomysłu napisał(a):
Ḍryāgan napisał(a):Niemampomysłu, "bachor" wg Słownika języka polskiego oznacza "niegrzeczne, denerwujące dziecko" i to właśnie miałem na myśli - co tu ma do tego Twoja rodzina? której nie mam zresztą ochoty poznawać?

Bachor oznacza tyle iż matka spała z kimś innym niż z tatą. To słowo ma wiele znaczen i nie zyczę sobie aby ktoś tak mnie nazywał i obrażał mnie i moją rodzinę


pomyliłaś pojecia... z bękartem ;)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do