biore Efectin od 3 m-cy...

Hasiok.

biore Efectin od 3 m-cy...

przez agniecha74 04 gru 2006, 14:25
Mam depresje od 3 miesięcy biore Efectin...nie jest rewelacyjnie,zresztą nie wiem czego mam się spodziewać.Spadki nastroju są żadziej,ale są,mam jakąś ochotę do działania...tyle że myślałam że odzyskam dawną siebie radosną,zadowoloną szczęśliwą.Czy tego powinnam się spodziewać po tym leku?
Mam jeszcze jedno pytanie -na temat Fevarinu,jak po nim jest podobno bardzo usypia,boje sie przejścia na niego,początki Efectinu były straszne czy teraz musia łabym przechodzić przez takie samo piekło?
Proszę o kontakt
Aga
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
04 gru 2006, 12:10

przez atrucha 04 gru 2006, 14:29
Agnieszko..bardzo proszę o dodanie postu do tematu Efectin w Indexie. Sugeruję też zapoznanie się z informacjami tam zawartymi. Pozdrawiam.
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do