ottt

Hasiok.

ottt

przez TEUFEL 03 mar 2014, 13:19
rotten soul, Napisz ziom pare słów czy drgnęło w tym temacie ważnym, poszło chyba do przodu no nie?;)
TEUFEL
Offline

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

przez rotten soul 03 mar 2014, 17:51
Reiben,
arołnoł...znaleźliby się tu tacy :>

W takim razie nie były to złote strzały. Złoty strzał jest zawsze tym ostatnim i po prostu zakańcza życie. Przynajmniej ja to tak zawsze rozumiałem.

buka,
no ale byś się pochwalił,panne jakąś dorwałeś czy ocb z tym dobrym samopoczuciem;)

TEUFEL,
Napisz ziom pare słów czy drgnęło w tym temacie ważnym, poszło chyba do przodu no nie?;)

Tak, mam dziewczynę. :mrgreen: :105:
rotten soul
Offline

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez Arhol 03 mar 2014, 22:08
Jako że zaczynało się mało przyjemnie robić.

I proszę o nie kontynuowanie tej zbędnej dyskusji.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32807
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

przez ladywind 03 mar 2014, 22:12
Kestrel napisał(a):Jako że zaczynało się mało przyjemnie robić.

I proszę o nie kontynuowanie tej zbędnej dyskusji.


Cóz, prawda boli najbardziej :pirate:
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7568
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

przez comatom 03 mar 2014, 22:14
:roll:
comatom
Offline

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

przez freda 05 mar 2014, 16:16
kros, :oops:
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Pieprz 05 mar 2014, 19:26
umówcie sie z nim wszystkie bo mdli od czytania tego płaszczenia się
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez slow motion 05 mar 2014, 19:33
Mushroom napisał(a):umówcie sie z nim wszystkie bo mdli od czytania tego płaszczenia się

zazdrość/.
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Pieprz 05 mar 2014, 19:36
slow motion, widzę że ostatnio lubisz mi dopierdalać, spoko
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez slow motion 05 mar 2014, 19:38
Mushroom napisał(a):slow motion, widzę że ostatnio lubisz mi dopierdalać, spoko


żadne dopierdzielanie, wyraziłam swoje zdanie

no i jestem przed okresem :P
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Candy14 05 mar 2014, 19:40
slow motion, on chyba tez ;)
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20466
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez slow motion 05 mar 2014, 19:41
Candy14, rozumiem go, bo też nie jestem w najlepszym nastroju.
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Pieprz 05 mar 2014, 19:42
ja jestem w trakcie :(
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Candy14 05 mar 2014, 19:43
Przeciez sie lubicie wiec zostanie wybaczone :D
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20466
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do