citabax 20 mg

Hasiok.

citabax 20 mg

przez paker18 20 lut 2014, 17:10
witam, byłem u psychiatry i przepisał mi citabax 20 mg. w pierwszym tyg kzała brac 10 mg a w drugim juz 20 mg. Głównym moim problemem jest derealizacja bo nerwicy to nie mam. mam oglne pytanie do tych ktorzy brali citabax . Czy komuś z was odeszła derealizacja od tego?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 sty 2014, 15:13

citabax 20 mg

przez lunatic 20 lut 2014, 17:12
od tego jest cały watek o citalopramie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

citabax 20 mg

Avatar użytkownika
przez khaleesi 20 lut 2014, 17:12
paker18, post1567588.html?hilit=citabax#p1567588 :szukam: po co nowy temat. :bezradny:
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

citabax 20 mg

przez Marian_Paździoch 20 lut 2014, 17:31
Poza tym derealizacja to często objaw nerwicowy. Derealizacja może być skutkiem nerwicy lękowej.
Marian_Paździoch
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do