[Mielec]

Hasiok.

odp

przez l_edit 03 sty 2007, 11:11
a co to są za leki??? pewnie coś poważnego bo skoro bez nich nie wyobrażasz soebie wyjśćia do pracy
hmm
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
29 lis 2006, 21:14
Lokalizacja
Mielec

przez kundelkowa 03 sty 2007, 13:15
l_edit-oczywiście są to leki od psychiatry
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
29 gru 2006, 19:23

przez l_edit 03 sty 2007, 16:53
aha ja nie korzystam z takich usług i daletgo tak zapytałam
mozesz coś wiecej napisać???
jeśli chcesz oczywiście
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
29 lis 2006, 21:14
Lokalizacja
Mielec

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez andrew28 27 sty 2007, 17:29
Leczylem depreche na psychoterapii w szpitalu na Chopina w Rzeszowie oddzial dzienny-skierowanie musi byc od lekarza psychiatry u ktorego sie dana osoba leczy
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
27 sty 2007, 17:12
Lokalizacja
Mielec

Avatar użytkownika
przez Antagonist 01 lut 2007, 00:52
Może zrobimy mały Meeting ? Sporo nas z tej małej mieściny, a troche rozrywki każdemu się przyda. Szczególnie mi ostatnio...
You see, I believe some darkness reached out to you. And I believe you told it yes.

Civil War !? Nah, honestly i just wanna stab somebody...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
07 wrz 2006, 01:09
Lokalizacja
ten swąd ?

Avatar użytkownika
przez BULDOZER 04 wrz 2007, 21:42
w Mielcu dziś smutno :(
To w szyby deszcz dzwoni, deszcz dzwoni jesienny
I pluszcze jednaki, miarowy, niezmienny,
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
03 wrz 2007, 15:40

Avatar użytkownika
przez Jessica ;) 16 wrz 2007, 11:55
witajcie Mielczanie ;)
dzisiaj tak dziwnie w Mielcu... niby ładna pogoda ale tak smutno :(
ehh.. i jeszcze szkoła jutro...
kiedy z każdym dniem życie traci sens... :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
59
Dołączył(a)
15 wrz 2007, 23:50

przez pawlos 26 wrz 2007, 16:53
dzisiaj dołączyłem do forum, pochodzę z Mielca i czasem tam bywam teraz niestety mieszkam i pracuję w Nowym Sączu i tak szukam kogoś z Sacza, ale coś kiepsko
ale cieszę się że są tu ludzie z mojego kochanego Mielca
pozdrawiam serdecznie w ten ponury i szary jesienny dzień
chmmm....życie
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
26 wrz 2007, 16:22
Lokalizacja
Nowy Sącz

przez kunio33 26 wrz 2007, 18:41
l_edit napisał(a):Rodzice mnie dzis wysłali do wariatkowa ,mówili że zakną w zakładzie pod ścisłą ochroną, że jestem stuknięta,walnięta i popierdolona,że siedzę przed tym kompem tylko i mi sie w łebie jebie, że jak nie bede jeśc to walne łebem gdzieś o ulice i juz nie wstanę i lepiej by było gdyby to już bylo niż potem, że tylko bym spala i nic nie robiła...Już nawet płakać nie mam czym.Przynajmniej mogłam jakoś odreagować.


ma ktoś może takich kochających rodziców???
bo chciałabym sie z kimś podzielić cennymi uwagami na ten temat

PS nie jem i nie moge patrzeć nawet na jedzenie,nie śpie bo tylko w nocy jest taka cisza w domu,że w końcu moge przejśc się z pokoju do kuchni nie slysząc nic upokarzajacego na swój temat,siedze przed kompem bo czytam i zakuwam,śpie dużo żeby ich nie wiedzić,ich nie słyszeć,nie odzywam się jak coś mówią bo mam w gebie 4 zajady,język biały w chrostki czerwone i każde ruszenie językiem sprawia mi ogromny ból- zapalenie jamy ustnej
Może to jakas kara albo coś nie wiem juz jak to wszytsko interpretować.


Edytko tpo co oni Cie tak nie lubie ze caly czas masz jazdy? o co np robia Ci jazdy? Masz rodzeństwo? Wydaje mi sie ze musza miec jakis powod albo nie spelniasz ich oczekiwań czesto gest tez tak jest ze jesl;i im cos nie wychodzi to przeklada sie to na dzieci. Opisz dokladniej za co wieszaja koty na Tobie

Tomek z Tarnowa
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
26 wrz 2007, 14:42
Lokalizacja
Tarnów

przez sabcia 22 paź 2007, 12:15
witam ja tez jestem z mielca nawet nie wiedzialam ze sa tu osoby z mojego miasta :)
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
22 paź 2007, 10:52

pytanie

przez czasnazmiany 02 sty 2008, 17:21
witam zna ktos moze dobrego psychiatre w mielcu?pozdrawiam
Mysl pozytywnie :)
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
19 gru 2007, 00:02

Re: [Mielec]

przez LetMeStayHidden 17 sie 2008, 17:59
Moze troszke odswiezam temat po tylu miesiach, ale powod jest oczywisty - jestem (prawie) z mielca :D
A taki meeting rzeczywiscie bylby fajny, chociaz i tu fajnie jest pogadac :P
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
12 sie 2008, 20:43

Re: [Mielec]

Avatar użytkownika
przez aree1987 21 lut 2010, 02:41
Orientuje się ktoś, kto w Mielcu robi psychoterapie na NFZ (oprócz tej w Ośrodku Terapii Uzależnień i Współuzależnienia na Żeromskiego- wcześniej na Chopina) ?
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

[Mielec]

przez zakręcona 09 mar 2012, 19:27
Witam, jestem z Mielca i bardzo chetnie powymieniam mysli
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
13 paź 2011, 22:01

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do