Szepty

Hasiok.

Szepty

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 03 lis 2013, 15:30
Ahma napisał(a):chodze,
lekarza widuje codziennie bo chodze na oddzial dzienny


Ahma, a czy powiedziałaś swojemu lekarzowi, że zmniejszyłaś dawkę? Opowiadałaś mu to, co piszesz nam?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

Szepty

Avatar użytkownika
przez deader 03 lis 2013, 15:37
Reiben napisał(a):
deader napisał(a):Proszę bardzo. Miałem to samo podczas psychoz wywołanych ciągami amfetaminowymi. Jak o 3 w nocy pod blokiem jakieś dresy się zbierały pijane i się śmiały to myślałem że się śmieją ze mnie. Do tego stopnia że "wiedziałem" konkretnie z jakich rzeczy się śmieją.

Huh, dobrze, że aż tak się nie rozsmakowałem ;] Jedno pytanie deader, odpisz krótko, co by nie robić ot, zeszło całkowicie?

Odpowiadam krótko: tak :smile: Na szczęście 8) I na szczęście bez konieczności jakiegoś specjalistycznego leczenia, po prostu - przestałem ćpakać speeda --> przeszły "prześladowcze" akcje.
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Szepty

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 03 lis 2013, 15:40
MalaMi1001, lekarz nie wie że zmniejszyłam dawke bo by mnie z oddziału wyrzucili, nie moge brać wiekszej dawki bo śpie, natomiast o tym wszystkim pozostałym lekarz wie , nic nie mówiła tylko chciała mi jeszcze bardziej zwiekszyc leki ale sie nie zgodziłam to mi dołożyła abilify ale podkreślam że na DEPRESJE dostałam ten lek
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6822
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Szepty

Avatar użytkownika
przez niosaca_radosc 03 lis 2013, 15:45
Przeczytaj sobie wskazania http://www.doz.pl/leki/p4910-Abilify
Ja tam nie widzę żadnej wzmianki o depresji, ale o schizofrenii a i owszem. A wiesz dlaczego? Bo to jest lek przede wszystkim na schozofrenię.
Problemem nie jest problem. Problemem jest Twoje nastawienie do problemu
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
2204
Dołączył(a)
11 paź 2011, 21:24

Szepty

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 03 lis 2013, 15:54
niosaca_radosc, mała dawka jest na depresje, a ja mam mała dawke
a po drugie ja mówiłam lekarce ze zamiast zwiekszać solian wolałabym dostac coś na depresje, i zaproponowałam coaxil ale powiedziała ze ten lek jest słaby i dała mi abilify
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6822
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Szepty

Avatar użytkownika
przez PJT 03 lis 2013, 15:55
Na abilify.com jest wzmianka o depresji
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Szepty

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 03 lis 2013, 15:57
Ahma napisał(a):MalaMi1001, lekarz nie wie że zmniejszyłam dawke bo by mnie z oddziału wyrzucili, nie moge brać wiekszej dawki bo śpie, natomiast o tym wszystkim pozostałym lekarz wie , nic nie mówiła tylko chciała mi jeszcze bardziej zwiekszyc leki ale sie nie zgodziłam to mi dołożyła abilify ale podkreślam że na DEPRESJE dostałam ten lek


Więc może powinnaś poprosić o zupełną zmianę leków? I być szczera z lekarzem? Po co właściwie chodzisz na ten oddział skoro w pełni nie korzystasz z pomocy? Skoro śpisz masz widocznie źle dobrane leki? Nie sądzisz, że wypadałoby porozmawiać o tym z lekarzem?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

Szepty

przez Anna Maria 03 lis 2013, 15:58
Ahma, :hide: moja lekarka z całym szacunkiem by mnie za drzwi wywaliła, za takie dyktowanie. Owszem mozna coś zasugerować, ale nie dyktować co ma lekarz zapisać i w jakiej dawce.
Anna Maria
Offline

Szepty

Avatar użytkownika
przez niosaca_radosc 03 lis 2013, 15:59
Ahma, poczytaj sobie więcej o abilify - on nie jest stosowany na samą depresję, jeśli nie towarzyszy ona schizofrenii. Ma działanie przeciwpsychotyczne. Stosuje się go w schizofrenii, chadzie, ale w manii i zapobieganiu manii. Nawet z.o jeśli ma miejsce rozszczepienie, ale depresja to chyba raczej Twoje pobożne życzenie.
Zresztą, kończę już ten temat, bo skoro lekarze kłamią, użytkownicy kłamią, cały internet kłamie, a Ty wiesz najlepiej, to nie ma sensu dłużej z Tobą dyskutować.
Problemem nie jest problem. Problemem jest Twoje nastawienie do problemu
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
2204
Dołączył(a)
11 paź 2011, 21:24

Szepty

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 03 lis 2013, 16:00
I to potwierdza teorie dr House'a, że lekarze leczą choroby, a pacjenci im w tym przeszkadzają :mrgreen:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Szepty

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 03 lis 2013, 16:07
MalaMi1001, nie moge zrezygnowac z solianu bo mi pomaga na NN. to jest błędne koło wynika z tego :( :why:
chciałam sie tylko dowiedziec czy ktoś ma podobnie jak ja i jak sobie z tym radzi a wy na mnie najezdzacie :why:
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6822
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Szepty

Avatar użytkownika
przez Trzyzet 03 lis 2013, 16:15
Ahma, to Ci powiedziałem, da się to ignorować jak występuje rzadko. Jak jest często to się człowiek prędzej zamęczy :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
253
Dołączył(a)
28 lut 2011, 21:35
Lokalizacja
OkoliceWwy

Szepty

przez Anna Maria 03 lis 2013, 16:16
Ahma napisał(a):MalaMi1001, nie moge zrezygnowac z solianu bo mi pomaga na NN. to jest błędne koło wynika z tego :( :why:
chciałam sie tylko dowiedziec czy ktoś ma podobnie jak ja i jak sobie z tym radzi a wy na mnie najezdzacie :why:

Pisałam Ci na ten temat w wątku Leki- Abilifi.
Anna Maria
Offline

Szepty

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 03 lis 2013, 16:16
Ahma napisał(a):MalaMi1001, nie moge zrezygnowac z solianu bo mi pomaga na NN. to jest błędne koło wynika z tego :( :why:
chciałam sie tylko dowiedziec czy ktoś ma podobnie jak ja i jak sobie z tym radzi a wy na mnie najezdzacie :why:


A może coś innego równie dobrze będzie działało na natręctwa? Nie próbowałaś już chyba wszystkich leków? Na pewno da się znaleźć jakieś rozwiązanie, tylko musisz powiedzieć lekarzowi szczerze o tym jak się czujesz. Ciężko jest zaakceptować swoją chorobę, jesteś niegłupia dziewczyna, tylko brak Ci trochę szczerości :smile: Kiedy ja byłam senna po lekach popędziłam do lekarza po inny i jest o niebo lepiej. Nie wierzę, że nie ma innego leku, który pomoże w równym stopniu co Solian, jest tyle tego na rynku, że napewno uda się coś znaleźć. Ale skoro lekarz nie wie o Twoich problemach jak ma Ci pomóc?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do