odstawienie leku

Hasiok.

odstawienie leku

przez nieśmiała 13 paź 2006, 14:21
od środy nie biore już leku przeciwlękowego o nazwie Xanax.Czuję się dziwnie bo swędzą mnie dłonie i w głowie jest mi dziwnie.Czy miał ktoś podobne objawy ??
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
09 wrz 2006, 08:10

przez zuzu 13 paź 2006, 14:47
witam!
Bralam Xanax jakiś czas temu. Xanax uzaleznia i przy jego odstawieniu jest ciężko. Tylko to jest lek który łagodzi objawy a nie leczy.

[ Dodano: Pią Paź 13, 2006 2:50 pm ]
A w ogóle to jestes pod opieką lekarza specjalisty?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
13 paź 2006, 10:54

przez snaefridur 13 paź 2006, 22:16
W subforum 'leki' znajdziesz wiele informacji i opinii na temat tego leku.
snaefridur
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do