zaginął przyjaciel Bardzo ważne

Hasiok.

zaginął przyjaciel Bardzo ważne

przez casia 29 wrz 2006, 23:33
Witam Was wszystkich

zaginął mi przyjaciel ... miał przepisane ostatnio leki Lexapro :> nie znam się na tym potrzebuję pomocy co z nim mogło się dziać .

Chyba ja nie zauważyłam nic .. Czytałam Wasze posty przez kilka dni i ... mam kaca morlanego że coś ominęłam .. albo jest znakomitym aktorem ..

Pomóżcie mi ... co się wiąże z tym lekiem i dlaczego się go dostaje od lekarza ...

przez Qvo 29 wrz 2006, 23:38
Jeśli lekarz zapisał Ci...
Lexapro
Cipramil
Podstawowe pytania i odpowiedzi. Linki do materiałów edukacyjnych i informacyjnych

Jeżeli lekarz zapisał Ci Lexapro

Pytania i odpowiedzi - Lexapro®

Jak Lexapro pomoże Ci w depresji i lęku?

Lexapro jest selektywnym inhibitorem wychwytu zwrotnego serotoniny (SSRI) i należy do grupy leków zwanych lekami przeciwdepresyjnymi. Leki te pomagają w przywróceniu prawidłowego poziomu serotoniny w mózgu. Zakłócenia czynności układu serotoninergicznego w mózgu odgrywają kluczową rolę w rozwijaniu się depresji i pokrewnych zaburzeń.

Lexapro jest stosowany w leczeniu dużych zaburzeń depresyjnych. Schorzenie to charakteryzuje się obniżeniem nastroju, utratą energii, melancholią (przygnębieniem), poczuciem własnej bezwartościowości lub małej wartości, zaburzeniami snu, zamknięciem się w sobie oraz niezdolnością do radzenia sobie z codziennymi czynnościami. Depresji mogą również towarzyszyć myśli samobójcze. Pacjenci z depresją mogą również odczuwać lęk.

Lexapro jest również stosowany w leczeniu zespołu lęku napadowego z agorafobią (lęk przed otwartą przestrzenią) lub bez agorafobii. Schorzenie to charakteryzuje się występowaniem nieoczekiwanych napadów panicznego lęku wywołanych przez określone sytuacje lub obawę przed wystąpieniem nowych napadów lęku. Czynniki wywołujące napady lęku są różne u poszczególnych pacjentów. Napady leku nawracają, gdy pacjent ponownie znajdzie się w tej samej sytuacji.