do usunięcia

Hasiok.

do usunięcia

przez Divinity 01 sie 2012, 10:20
.
Ostatnio edytowano 01 sie 2012, 10:33 przez Divinity, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
22 lis 2011, 10:56

Zdecydowałem się na samobójstwo

Avatar użytkownika
przez Candy14 01 sie 2012, 10:25
nie wiem po co pisze,

ja tez nie.. moze chciales sie podzielic ta decyzja ze swiatem ale swiat nie ma na to wplywu. Moze liczysz, ze ktos Cie odratuje ale watpie zeby komus chcialo sie dochodzic po IP gdzie mieszkasz i wysylac tam policje i karetke.
Dla mnie pisanie na jakims forum o samobojstwie to tak naprawde wolanie o pomoc ale jak ktos mialby Ci pomoc? To moga zrobic bliscy a nie anonimowi ludzie z forum. Przyznam szczerze, ze wkurzaja mnie takie posty bo pozostawiaja z poczuciem winy, ze nic nie moge zrobic. Ludzie..chcecie sie zabijac to sie zabijajcie ale przystancie tym obarczac innych :evil:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Zdecydowałem się na samobójstwo

przez shinobi 01 sie 2012, 10:25
Po /cenzura/ Ty tu ludzi na forum, którzy mają setkę swoich problemow tym obarczasz?
Żeby szukali Twojego ip i dzwonili na policję?
Zastanów się nad swoim postepowaniem.
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zdecydowałem się na samobójstwo

przez Divinity 01 sie 2012, 10:28
Napisałem że się zdecydowałem ale nie że już to robie, poczekam jeszcze.
nie denerwujcie się tak
Po prostu potrzebuje dzisiaj ciepłych słów bo jest bardzo źle.

-- 01 sie 2012, 09:32 --

dodam jeszcze że przepraszam z góry za to że zdenerwowałem parę osób moim postem
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
22 lis 2011, 10:56

Zdecydowałem się na samobójstwo

przez shinobi 01 sie 2012, 10:33
Divinity, a to było tak od razu. Ciepłe słowo na dzisiaj: fajny z Ciebie gość. :) Wyluzuj ciutke, wypij browara, zjedz coś dobrego. :P
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

do usunięcia

przez Relatywista 01 sie 2012, 10:45
Divinity, Gdybyś jednak się kiedyś na to zdecydował, przed przedsięwzięciem ostatecznych kroków, wypełnij formularz dawcy narządów, a czynu dokonaj najlepiej w pobliżu placówki transplantologicznej :D Może i mózg matce naturze się nie udał, ale serce, nerki, wątrobe itd. pewnie masz całkiem całkiem ;) Szkody by było, gdyby miały się zmarnować :P Zawsze mogą jeszcze uratować komuś życie ;)
Relatywista
Offline

do usunięcia

przez Saraid 01 sie 2012, 10:56
Divinity, wsparcie masz tutaj nie jesteś sam,a ludzie zwyczajnie się martwią takimi postami Relatywista, Ty to masz poczucie humoru w każdej sytuacji ;)
Saraid
Offline

do usunięcia

przez Relatywista 01 sie 2012, 11:15
Svafa, Wiesz, poza ironią, sarkazmem i czarnym humorem już mi tak na prawdę niewiele pozostało ;)
Relatywista
Offline

do usunięcia

Avatar użytkownika
przez Candy14 01 sie 2012, 11:18
Divinity, pamietaj, ze zabic sie zawsze mozesz.. to nie ucieknie. Ale powalcz troche bo zycie to nie gra i nie dostaniesz dodatkowych postaci. Rozumiem Twoj stan bo sama walczylam kiedys z myslalmi samobojczymi
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

do usunięcia

przez Saraid 01 sie 2012, 11:21
Relatywista napisał(a):Svafa, Wiesz, poza ironią, sarkazmem i czarnym humorem już mi tak na prawdę niewiele pozostało ;)

Jakoś lubie to w Tobie :P
Saraid
Offline

do usunięcia

przez Relatywista 01 sie 2012, 11:26
Svafa, Heh, a no taki już ze mnie uroczy błazen-degenerat i outsider :D
Relatywista
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do