HASIOK!

Hasiok.

HASIOK!

Avatar użytkownika
przez Michuj 05 mar 2012, 20:14
Ja bym się w ogóle nie kierował jego opiniami ;)

-- 05 mar 2012, 19:15 --

Laima, nie pamietam, z 10?
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Kubarock 05 mar 2012, 20:17
wujekEgonDaCiKlapsa napisał(a):Ja bym się w ogóle nie kierował jego opiniami ;)

Heh, cóż za hipokryzja. Dokładnie to samo mógłbym powiedzieć o tobie. W temacie o aviomarinie udowodniłeś, że nie masz wiedzy na ten temat i wycofałeś się z braku argumentów. Uważasz się za jakiegoś znawcę farmacji i leków psychotropowych, a prawda jest taka, że gówno wiesz.
Wybacz szczerość.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
28 sty 2012, 23:38

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Michuj 05 mar 2012, 20:34
Heh, cóż za hipokryzja. Dokładnie to samo mógłbym powiedzieć o tobie. W temacie o aviomarinie udowodniłeś, że nie masz wiedzy na ten temat i wycofałeś się z braku argumentów. Uważasz się za jakiegoś znawcę farmacji i leków psychotropowych, a prawda jest taka, że gówno wiesz.
Wybacz szczerość.


Ignorant nie jest w stanie wpaść na to, że patogeneza tego zaburzenia nie ma znaczenia. Konsultowane z lekarzem nawet.
Oczywiście zakompleksiony pryszczaty 17-latek za kompem wie swoje. :mrgreen:
A dziecko z uporem maniaka trzyma się swego. Za to biznesmen sprzedaje clony na sieci. Ale jest zwolennikiem homeoterapii.

-- 05 mar 2012, 19:37 --

to ja biorę ze 2 miesiące to już mi przyrost wagi nie grozi ?

Nie powinien. Z doświadczenia wiem, że wszystkie leki ''tuczące'', tracą te właściwości, właśnie po 2,3 tygodniach.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Kubarock 05 mar 2012, 20:45
wujekEgonDaCiKlapsa napisał(a):
Ignorant nie jest w stanie wpaść na to, że patogeneza tego zaburzenia nie ma znaczenia. Konsultowane z lekarzem nawet.
Oczywiście zakompleksiony pryszczaty 17-latek za kompem wie swoje. :mrgreen:
A dziecko z uporem maniaka trzyma się swego. Za to biznesmen sprzedaje clony na sieci. Ale jest zwolennikiem homeoterapii.

Mistrz ciętej riposty...
A więc tak. Autor tamtego tematu miał metoclopramid, który działa na nudności/wymioty o różnej etiologii (konsultowane z lekarzem), więc po co miał zmieniać go na aviomarin? :D Zero logicznego myślenia z twojej strony, ale rozumiem, taki wiek. ;) Wybacz, ale osoba, która mówi "aviomarin jest najlepszym lekiem przeciwwymiotnym" udowadnia tylko, że nie ma żadnego pojęcia o lekach i medycynie.
Zwolennikiem homeopatii absolutnie nie jestem, nie wiem skąd to wziąłeś. Do swoich zaburzeń możesz dopisać jeszcze schizofrenię.;)
I to ty sprawiasz wrażenie małego, pryszczatego człowieczka, którego biją w szkole, nie może sobie poradzić i wyżywa się na forum. Niestety :<
Masz zawyżoną samoocenę, ale życie cię skoryguje. Uwierz mi, że nawet na tym forum jest wiele osób, które mają większą wiedzę niż ty na temat farmacji/farmakologii. W sumie to nie masz żadnej, więc jest to oczywiste. ;) I nie mam zamiaru wdawać się z tobą w dalsze szczeniackie sprzeczki, widać jest to twój żywioł, lubisz wyżywać się w internecie. Jednak to forum nie jest od tego, ono jest po to, żeby pomagać, a nie się kłócić.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
28 sty 2012, 23:38

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Michuj 05 mar 2012, 20:54
Mistrz ciętej riposty...
A więc tak. Autor tamtego tematu miał metoclopramid, który działa na nudności/wymioty o różnej etiologii (konsultowane z lekarzem), więc po co miał zmieniać go na aviomarin? Zero logicznego myślenia z twojej strony, ale rozumiem, taki wiek. Wybacz, ale osoba, która mówi "aviomarin jest najlepszym lekiem przeciwwymiotnym" udowadnia tylko, że nie ma żadnego pojęcia o lekach i medycynie.
Zwolennikiem homeopatii absolutnie nie jestem, nie wiem skąd to wziąłeś. Do swoich zaburzeń możesz dopisać jeszcze schizofrenię.
I to ty sprawiasz wrażenie małego, pryszczatego człowieczka, którego biją w szkole, nie może sobie poradzić i wyżywa się na forum. Niestety :<


Szkołę skończyłem wieki temu synku. I nie gnębili mnie koledzy, w przeciwieństwie do ciebie. Ostatnia rzecz jaką można by u mnie zdiagnozować to schiza. Chyba ojciec nie wystarczająco wybił ci z głowy pyskatość. Za to wychował cię na upierdliwego smarkacza.
Ciężko ci będzie w życiu z takim nastawieniem. Zresztą sam pisałeś, że wszyscy mają cie gdzieś. Nie dziwi mnie to. :)
Widać, że zerowa wiedza i doświadczenie.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 05 mar 2012, 20:58
Kubarock,
wujekEgonDaCiKlapsa,

Panowie, robicie OT. Czy możecie z tą wymianą zdań (a raczej uszczypliwości, inwektyw, nieprzemyślanych wymiotów werbalnych i wycieczek osobistych) przenieść się na prywatne kanały komunikacji (e.g. pw)? Śmiem twierdzić, że tutaj żaden z nas nie posiada dyplomu lekarza lub farmaceuty i tzw. "fachowej wiedzy medycznej" (no może poza Maciejem farmaceutą, który takim dyplomem może się pochwalić lub będzie mógł lada dzień). Każdy wypowiada się subiektywnie, "z autopsji" i swojego niejednokrotnie bogatego doświadczenia, stażu z lekami psychotropowymi.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

HASIOK!

przez Kubarock 05 mar 2012, 21:06
wujekEgonDaCiKlapsa napisał(a):
Szkołę skończyłem wieki temu synku. I nie gnębili mnie koledzy, w przeciwieństwie do ciebie. Ostatnia rzecz jaką można by u mnie zdiagnozować to schiza. Chyba ojciec nie wystarczająco wybił ci z głowy pyskatość. Za to wychował cię na upierdliwego smarkacza.
Ciężko ci będzie w życiu z takim nastawieniem. Zresztą sam pisałeś, że wszyscy mają cie gdzieś. Nie dziwi mnie to. :)
Widać, że zerowa wiedza i doświadczenie.

W necie każdy jest anonimowy. W rzeczywistości jesteś pewnie małym gimnazjalistą z oraną psychiką, którego nikt nie lubi i nie może sobie dać rady.
Widać jak ciebie rodzice wychowali, strasznie zaczepny i pyskaty jesteś zauważyłem, że nie tylko do mnie tylko ogólnie... Może naoglądałeś się Dr House i stamtąd czerpiesz inspiracje? :D Sądząc po tym, że ciągle tu siedzisz nie masz znajomych i to ciebie wszyscy mają gdzieś. Też się nie dziwię, bo czy tak zadziorą osobę jak ty da się lubić? Nie.
Nie wątpię, że doświadczenie z psychotropami to masz duże, bo pewnie wiele na sobie stosowałeś. Nie dziwie się, akurat w twoim przypadku bez prochów by się nie obeszło.
Po raz kolejny gratuluje bagażu hipokryzji, mówisz, że nie mam wiedzy przy czym sam jej nie posiadasz.
I proszę cię, skończ już tą szczeniacką gadkę.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
28 sty 2012, 23:38

HASIOK!

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 05 mar 2012, 21:11
Kubarock, Przestań natychmiast prowokować :!:
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

HASIOK!

Avatar użytkownika
przez Michuj 05 mar 2012, 21:13
Hahaha. Słyszeliście? Jestem gimnazjalistą :mrgreen:
Sprawdź synek w słowniku co znaczy hipokryzja, a jak się zapoznasz ze znaczeniem, to wtedy używaj. :roll:
Gdybyś miał trochę zielonego pojęcia, to byś wiedział, że 1 tydzień jest dopiero początkiem brania, w dodatku start od niższej dawki opóźnia ''załadowanie'' leku, oraz po tak ''długim'' okresie brania, nie ma objawów odstawiennych.
Ale ty wiesz lepiej od lekarza. Tak niereformowalnego dzieciaka jeszcze tu nie spotkałem.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do