Trittico

Hasiok.

Trittico

przez ingham 29 sty 2012, 16:03
Witam!
Przyjmuję Trittico od 12 dni, początkowo od 25 mg a teraz 75 mg. Śpi się może trochę lepiej ale zasypiam z tudema w nocy mam sny, które wywołują u mnie lęki. Do tego wybudzam się wcześnie. Początkowo strasznie mnie lek nakręcał, ciągle musiałem coś robić. Najdrobniejsze rzeczy powodują u mnie wewnętrzne podniecenie, nieadekwatne do sytuacji. Od kilku dni mam doła od rana, który nie ustępuje do wieczora, do tego jestem otępiały. Mam również wrażenie, że wywołuje we mnie wewnętrzny niepokój i potrzebę izolowania się od ludzi (pogłębienie się istniejącej wcześniej fobii społecznej). Przepisano mi go głównie na zaburzenia senne połączone z lękami, które wywoływały stany depresyjne. Może takie działanie jest normalne na początku zanim lek zacznie działać na 100%. Ogólnie czuję sie niekoniecznie dobrze z tym zamuleniem, a muszę być świeży w pracy. Nie wiem, co robić bo chyba ten lek jakoś mi nie pomaga.
Ostatnio edytowano 29 sty 2012, 18:50 przez *Wiola*, łącznie edytowano 2 razy
Powód: zdublowany temat
...nie umiem na wpół nienawidzić czegoś lub kochać,
ja nie umniem pół duszy oddać tylko,
ja mogę albo całą oddać albo nic nie dać...
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
29 sty 2012, 15:45
Lokalizacja
Bełchatów

Trittico

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 29 sty 2012, 16:06
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do