OMEPRAZOL (Polprazol)

Hasiok.

OMEPRAZOL (Polprazol)

Avatar użytkownika
przez listonosz 30 sie 2006, 19:16
polprazol jest to lek na chorobe wrzodowa zoladka lecz w ulotce ktora przeczytalem jest przeciwskazanie dla osob z depresja // moze sie nasilic// czy znacie podobne leki niezwiazane zdepresia na ktore trzeba uwazac bo szkodza ludziom z depresja dzieki za informacje :smile:
Miłosc zwycięża
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
22 sie 2006, 23:03
Lokalizacja
chorzow

przez dorotaH 27 cze 2007, 21:17
hei, ja pralam polprazol na refluks i u mnie len lek nasilal lęki, lekarz mi zminil to na bioprazol, jest moze tylko troszke lepiej. moze lepiej zminic ten lek w Twoim przypadku, ale tylko po konsultacji z lekarzem , pozdrawiam:)
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
25 cze 2007, 10:17

Avatar użytkownika
przez juka 08 wrz 2007, 00:05
powiem Ci tak ,ze one (te leki)tylko zmniejszaja skutecznosc depresantów....glownie o to chodzi ...nie nasilaja depresji tylko osłabija leki p/depr:)pozdr
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez del 02 mar 2008, 03:22
niestety nie ma leków ktore wplywajac na głowe nie wplywaja na zoladek
i odwrotnie

te same zwiazki wystepuja w obydwu ukladach nerwowych

ja mam problem z zoladike man tle nerwowym i tez szukam rady :(

u mnie tez IPP nasilaly apatie i lęki
del
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
20 lut 2008, 03:28

omeprazol

przez Natis 08 lis 2008, 15:48
a ja jestem teraz w szpitalu i dosteje straszny zestaw..
pernazyna 100mg,fevarin, 50mg,relanium 7mg,omeprazol 20mg, nitrazepam 5mg, hydroksyzyna 25mg............masakra............. :roll: [color=#800040][color=#004040][/color][/color]
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
09 wrz 2008, 13:23

Re: omeprazol

Avatar użytkownika
przez adam_s 08 lis 2008, 17:09
Masz wrzody czy refluks że zażywasz omeprazol?
GG: 5988000
Avatar użytkownika
Offline
Posty
852
Dołączył(a)
01 kwi 2008, 22:01
Lokalizacja
Górny Śląsk

POLPRAZOL (Omeprazol).

przez Punkbuster 23 maja 2011, 06:07
Lekarz przypisała mi bioprazol raz dziennie na czczo. Biore już 2 miesiące , ale ostatnio mam ciśnienie w granicach 130/80 lub 140/70/80/90 a na ulotce bioprazolu jest napisane :
''Ponadto opisano nieliczne przypadki wystąpienia bradykardii (zwolnienie czynności serca), tachykardii (przyspieszenie czynności serca), podwyższenia ciśnienia krwi. Związek występowania wymienionych wyżej objawów ze stosowaniem omeprazolu nie jest jednoznacznie udowodniony.
U niektórych osób w czasie stosowania leku Bioprazol mogą wystąpić inne działania niepożądane. W przypadku wystąpienia innych objawów niepożądanych, nie wymienionych w tej ulotce, należy poinformować o nich lekarza.''

Byłem z tym u lekarza i on powiedzial mi że mam takie cisnienie ze stresu w gabinecie lekarskim ale ja byłem wtedy wyluzowany . Na razie nie biore juz bioprazolu od 1 dnia i dzis kupuje nowy ciśnieniomierz i będe mierzył . Najgorsze jest to że mam 19 lat ! I takie ciśnienie ? Prosiłbym o jakomś pomoc ,bo mój lekarz to jakiś kiepski jest ...

-- 23 maja 2011, 09:25 --

Dodam tylko nie wiem czy to ważnie że paliłem 5 lat i nie pale już od ponad 2 miesięcy . Prowadzę siedzący tryb życia , z niezdrową dietą . I dodam że jak myślę o moim ciśnieniu to dostaje lekkiego lęku , mam zaburzenia widzenia ,ból głowy i teorytycznie jeszcze większe ciśnienie . A także pukaniu w uchu ale to tylko w niedziele .
Ostatnio edytowano 23 maja 2011, 11:27 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z w/w wątkiem z uwagi na treść Twojego postu
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
10 kwi 2011, 18:40

POLPRAZOL (Omeprazol)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 23 maja 2011, 11:28
Punkbuster, poczytaj powyższe posty, może czegoś dowiesz się na temat tego leku.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

OMEPRAZOL (Polprazol)

przez mariusz19 08 cze 2011, 11:09
Omeprazol w forum dla lękowców i chorych na depresję?To pomyłka.Lek zmniejsza wydzielanie kwasu solnego przez żołądek i to wszystko.Jedynym jego minusem przy przewlekłym stosowaniu jest zahamowanie libido/związek prolaktyną-szczegółów nie pamiętam/.W skrajnych przypadkach może powodować raka żołądka tzw. srebrzaka.Dlatego zaleca się przerwę w stosowaniu tego leku raz w tygodniu do momentu poczucia wydzielania sie kwasu.Nie znam leku psychotropowego,którego metabolizm byłby zmieniony przez omeprazol.Tym bardziej symboliczna dawka jaką zawiera bioprazol.Czasami lekarze przepisują ten lek "osłonowo",aby duże dawki innych leków wraz z kwasem,nie podrażniały żoładka.
Lekiem,który zmniejsza wydzielanie kwasu solnego a ma wpływ na metabolizm leków psychotropowych jest cymetydyna.Ostrzeżenia przed nią są na każdej ulotce.Jest to lek starej generacji i praktycznie nie stosowany.Również leki zwierające magnez typu Renie mogą zmienić metabolizm niektórych leków.Ostrzeżenia są na ulotkach.
I to by było na tyle.


PZDR
mariusz19
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do