sertralina

Hasiok.

sertralina

Avatar użytkownika
przez lady17 07 paź 2011, 20:02
witam:)
mam pytanie:

od 2 tygodni biorę zotral (sertralinę), na początku 25 mg od dwóch dni 50.W pierwszych dniach stosowania czułam się bardzo dziwnie(otumanienie,senność,zmeczenie,zaburzenia widzenia) póżniej te objawy ustąpiły i zaczęlam czuć sie lepiej stany lękowe i ataki paniki nie były juz tak silne i mogłam w miare normalnie funkcjonować.Niestety w ostatnich dniach czulam się duzo gorzej- stany lękowe ataki i negatywne myśli powróciły.Powoli zaczynam tracić siłę do życia i wiare ze moze być lepiej,Wczoraj rozmawialam z psychiatrą i zwiększyła mi dawkę do 50 mg jednak nie czuję żadnej poprawy.Czy to normalne że po 2 tygodniach stosowania lek przestał na mnie działać,czy moze powinnam poprosić o zmianę leku albo zwiększenie dawki
proszę o odpowiedż
Ostatnio edytowano 03 wrz 2013, 10:54 przez abcZdrowie, łącznie edytowano 2 razy
Powód: na forum prosi się o nie dublowanie postów o tej samej problematyce; zgodnie z Regulaminem Forum
Zamknęłam się sama ze swoim bólem nie wiedząc, że zamykając innym dostęp do swojego serca, odcinam sobie drogę ucieczki...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
113
Dołączył(a)
05 wrz 2011, 19:59
Lokalizacja
W świecie własnych myśli...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do