Mirtazapina, wpływ na uczucia

Hasiok.

Mirtazapina, wpływ na uczucia

przez naavle 15 maja 2011, 12:33
Witam. Borykam się z depresją od niedawna oraz z myślami natrętnymi. Dostałem lek o nazwie Mirtor. Mam pytanie czy mirtazapina ma i jeżeli tak to jaki wpływ na odczuwanie uczuć romantycznych, miłości. Mam z tym problem, o ile było z tym ok w depresji to odkąd biorę ten lek to zdaje mi się, że nic nie czuję. Czy to możliwe? Czy może to raczej efekt depresji?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
15 maja 2011, 12:32

Mirtazapina, wpływ na uczucia

Avatar użytkownika
przez linka 15 maja 2011, 12:53
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do