FREAKZLOT 2012 - POGAWĘDKA

Hasiok.

Zlot

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 28 sie 2011, 21:41
Atrakcje w postaci drzwi bez klamek, zatkanego kibla, podtrzymywania rury i disco polo gwarantowane. :D Już nie wspominając o wyważaniu drzwi półmetrowym nożem i nocnym nalocie na chatę. :lol:
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Zlot

przez Agasaya 28 sie 2011, 21:51
Dariusz_wawa napisał(a):
Mad_Scientist napisał(a):
To jescze nam brakuje potwierdzenia Ani?


Zdaje się, że tak. Trójmiasto gdzieś tu się krynci zalogowane.

Jak się Lejdzia pokazała to inni też z Trójmiasta dojechali :D

wiem na pewno że całą czwórką dotarliśmy do gdańska a potem się rozdzieliliśmy ;)
Agasaya
Offline

Zlot

przez Miniaa 28 sie 2011, 21:57
kasiątko napisał(a):Miniaa, chyba domyślam się o ktore zdanie,ale tylko prawde,fakty powiedziałam
wypraszam sobie chudzine właśnie zjadłam,duuużo,ale to dlatego,że rozbiera mnie przeziębienie i tak zawsze,ale liczy się no nie :mrgreen:


O wiesz, wiesz... ale to było takie miłe.
Zdrówka Ci życzę :*


To gdzie następny zlot?

Chyba jakieś południowe klimaty się szykują, drinki z palemkami, złoty piasek? Obiecuje wtedy catering do łóżek dla wszystkich ;)
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
Offline
Posty
519
Dołączył(a)
06 sty 2010, 20:10
Lokalizacja
Kraków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zlot

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 28 sie 2011, 21:58
No ponoć krażą słuchy, iż tym razem północ, tj. Kaszuby, Mazury i tak dalej. :D
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Zlot

przez Waplo 28 sie 2011, 21:58
Ja byłem w mieszkanku około 16.00 ale... długo się witałem z Żonką :D . Dzięki Wszystkim za wesoło spędzone chwile.
Uśmiech pozwala nabrać dystansu do Życia :D
Offline
Posty
547
Dołączył(a)
12 lut 2011, 00:09

Zlot

przez Sabaidee 28 sie 2011, 22:03
Siedzę na dworcu w Kansas City.... tak kiedyś śpiewali Skaldowie, a ja siedzę u Skaldów na dworcu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Sabaidee
Offline

Zlot

przez Miniaa 28 sie 2011, 22:05
Kurde, miałam na myśli północ a napisałam południe... Mea culpa ;)

Ja chcę nad morze, Kąty Rybackie albo cuś podobnego.
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
Offline
Posty
519
Dołączył(a)
06 sty 2010, 20:10
Lokalizacja
Kraków

Zlot

przez Sabaidee 28 sie 2011, 22:05
Nie udało mi się ze wszystkimi pożegnać; jedni mnie nie obudzili, innych ja nie obudziłem. Myślę, że nikt się nie gniewa. To wszystko poszło tak szybko.
Sabaidee
Offline

Zlot

przez Anna Maria 28 sie 2011, 22:06
super,ale Robercik jak fajnie siebie w całej okazałości zaprezentował :105:
Anna Maria
Offline

Zlot

przez Agasaya 28 sie 2011, 22:09
Sabaidee, tak słodko spałeś że aż żal było Cię budzić ;)
Agasaya
Offline

Zlot

przez Anna Maria 28 sie 2011, 22:10
Sabaidee, Jacuś,bezpiecznej podróży,dezwij się pamiętaj
możesz mi podać adres na pw,chyba,że wezmę od Minii
Anna Maria
Offline

Zlot

przez Miniaa 28 sie 2011, 22:10
Jacku, siedzisz w MC czy Galerii? ;)
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
Offline
Posty
519
Dołączył(a)
06 sty 2010, 20:10
Lokalizacja
Kraków

Zlot

przez Anna Maria 28 sie 2011, 22:13
Miniaa, prześlij,proszę,adres jw.
Anna Maria
Offline

Zlot

przez pm_77 28 sie 2011, 22:29
Również mam prośbę o linka na PW do fotek

;)
Offline
Posty
248
Dołączył(a)
22 cze 2011, 16:51

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do