FREAKZLOT 2012 - POGAWĘDKA

Hasiok.

Zlot

przez Agasaya 09 sie 2011, 13:07
carlosbueno, to damy Ci pod spód jakiegoś pana :lol:
Agasaya
Offline

Zlot

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 09 sie 2011, 13:09
chyba aż tak ciasno nie będzie, zawsze może ktoś w krzakach poleżec
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17048
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Zlot

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 09 sie 2011, 13:31
Mamy 2 duże domki i jeden mały zaklepane, to jest teoretycznie 26 miejsc.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zlot

przez polakita 09 sie 2011, 14:52
wiola173 napisał(a):Mamy 2 duże domki i jeden mały zaklepane, to jest teoretycznie 26 miejsc.

teoretycznie bo ja spałam ostatnio na podłodze ! więc pytanie czy domki 10-osobowe ile mają pokoi i czy są to miejsca z łóżkiem, czy też jakieś inne opcje ;) mówię nie po to żeby marudzić tylko żeby ewentualnie wziąć ze sobą materac :pirate:
Offline
Posty
887
Dołączył(a)
03 wrz 2010, 18:05

Zlot

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 09 sie 2011, 14:54
polakita, Na razie wiem tylko tyle co jest w opisie ośrodka, łóżka są na pewno :D
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Zlot

przez Agasaya 09 sie 2011, 15:20
26 łóżek a reszta będzie musiała kogoś uprosić żeby przygarnął :mrgreen:
Agasaya
Offline

Zlot

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 09 sie 2011, 15:22
ja chętnie przygarnę jakąś niewiastę albo ona mnie.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17048
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Zlot

Avatar użytkownika
przez Heartbreaker 09 sie 2011, 17:12
polakita napisał(a):
wiola173 napisał(a):Mamy 2 duże domki i jeden mały zaklepane, to jest teoretycznie 26 miejsc.

teoretycznie bo ja spałam ostatnio na podłodze ! więc pytanie czy domki 10-osobowe ile mają pokoi i czy są to miejsca z łóżkiem, czy też jakieś inne opcje ;) mówię nie po to żeby marudzić tylko żeby ewentualnie wziąć ze sobą materac :pirate:


Spałaś na podłodze bo uciekłaś ode mnie z łózka ..... :P a byłem wyjątkowo grzeczny i się nie dobierałem :mrgreen:
a tak serio to też dopytywałem wioli na privie jak to będzie żeby nie było zamieszania znowu ...... już nawet Campera szukałem ale minimum 300złza dobę :/
Uwaga! mam nerwice....... i nie zawaham się jej użyć :)


http://www.youtube.com/watch?v=Jx5T-G78SHI
Avatar użytkownika
Offline
Posty
471
Dołączył(a)
13 lut 2011, 12:38

Zlot

Avatar użytkownika
przez Sean1 09 sie 2011, 17:13
jezuu ale ekipa na zlocie będzie i jeszcze nawet blisko bo ok. 70 km mam, biba pewnie niemała się szykuje i chętnie bym się zjawił ale niestety u mnie teraz brak kasy na takie wypady :P pozostanie mi oglądanie fotek ze zlotu ;p
Avatar użytkownika
Offline
Posty
714
Dołączył(a)
10 maja 2010, 11:35

Zlot

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 09 sie 2011, 17:31
Aktualizacja:

1. wiola173 (100%)
2. Monika1974 (100%)
3. shadow_no (101%)
4. Waplo (100%)
5. Dariusz_wawa (100%)
6. bigfish (100%vol.)
7. Sabaidee (100%)
8. Ka_Po (100%)
9. Heartbreaker (100%)
10. polakita (100%)
11. pm_77 (100%)
12. Neu(e)rotyk (99.9%)
13. marcja (99%)
14. Lady_B (99.9% - 0.1% uzależniony od obecności uczestnika nr. 15)
15. Mad_Scientist (95-99.9%)
16. sens (98%)
17. Robanix (97%)
18. skalamax (95%)
19. carlosbueno (93,369%)
20. Miniaa (90%)
21. koleżanka marcji (85%)
22. gall (75%)
23. KeFaS (50% - prawdopodobnie własny namiot)
24. Asiula26 (*1 dzień - nocleg pod znakiem zapytania)
25. 2Proof
26. czarnapasqda(50%)
???
27. Simpatico1
28.. grusia
29. jasper
30. Anonimowa zacna i dobroduszna niewiasta z ramienia Sabka
31. Guzik
Ostatnio edytowano 10 sie 2011, 01:21 przez *Wiola*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: dodano:)
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Zlot

przez Sabaidee 09 sie 2011, 18:23
Mad_Scientist, zapomniałeś chyba o 2Proof, która się tu wypowiadała, a nawet pytała czy kogoś wziąć z Warszawy samochodem. Chyba, że coś przegapiłem.
Sabaidee
Offline

Zlot

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 09 sie 2011, 18:25
Biję się w pierś. Edytowałem listę.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Zlot

przez CichoCiemny 09 sie 2011, 19:34
Ja raczej odpadam, Woodstock mnie zniszczył finansowo (ale tak miało być, najlepsza impreza na jakiej byłem w życiu), a jeszcze niedługo jadę na dwa dni kręcić dokument z rekonstrukcji walki, a za to raczej szybko kasy nie będzie, więc ogólnie jakbym miał za co to bym pojechał, a tak to lipa będzie.
Offline
Posty
866
Dołączył(a)
19 lip 2011, 01:24

Zlot

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 09 sie 2011, 19:36
No to z wielkim bólem umieszczam Cię na ławce rezerwowych. :P

Aktualizacja:

1. wiola173 (100%)
2. Monika1974 (100%)
3. shadow_no (101%)
4. Waplo (100%)
5. Dariusz_wawa (100%)
6. bigfish (100%vol.)
7. Sabaidee (100%)
8. Ka_Po (100%)
9. Heartbreaker (100%)
10. polakita (100%)
11. pm_77 (100%)
12. Neu(e)rotyk (99.9%)
13. marcja (99%)
14. Lady_B (99.9% - 0.1% uzależniony od obecności uczestnika nr. 15)
15. Mad_Scientist (95-99.9%)
16. sens (98%)
17. Robanix (97%)
18. skalamax (95%)
19. carlosbueno (93,369%)
20. Miniaa (90%)
21. koleżanka marcji (85%)
22. gall (75%)
23. Asiula26 (*1 dzień - nocleg pod znakiem zapytania)
24. 2Proof

???
25. Simpatico1
26. grusia (1%)
27. KeFaS (1%)
28. jasper
29. Anonimowa zacna i dobroduszna niewiasta z ramienia Sabka
30. Guzik (50%)
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do