Odstawienie leku sertagen.

Hasiok.

Odstawienie leku sertagen.

Avatar użytkownika
przez coolkidofdeathh 28 lut 2011, 16:58
W marcu trafiłam do szpitala w Szczecinie , tam moją bulimie i zaburzenia lękowo-depresyjne próbowali leczyć sertagenem 100mg/dobe i promazyną 150/dobę, więc od marca jestem na sertagenie 100mg. 2 tyg temu postanowiłam zmienić ten lek, bo miałam wrażenie , że przestał działać i , że więcej jest skutków ubocznych niż samego działania, mianowicie zawroty głowy z samego rana, senność, otępienie itd.
Powoli odstawiałam sertagen... z początku brałam 50mg przez tydzień a od 4 dni nie biorę go już w ogóle. Zamiast tego mam pramolan - ponoć najsłabszy z leków przeciwlękowych i czuję się okropnie.
Mam ataki paniki, boję się z domu wychodzić.. wczoraj cały dzień przeleżałam w łóżku , bo przy najmniejszej próbie poruszania się kręciło mi się w głowie i miałam mdłości. Chodzę poddenerwowana, ciśnienie mi skacze, jakieś dziwne napady gorąca mam, uczucie jakbym była w klatce i jakby każdy mnie obserwował na około. Nie mam siły na nic, nie mogę się skupić na niczym. Dzisiaj nie poszłam do szkoły po 2 tyg przerwie (ferie ) i czuję się fatalnie z tym. Nie wiem czy powinnam znów zacząć brać sertagen? Przez jakieś 6 miesięcy czułam się dobrze po nim.. nie miałam żadnych lęków, w każdej praktycznie sytuacji czułam się swobodnie. A teraz wszystko jest jak dawniej... czyli gorzej.
Czy ktoś z was miał podobnie po odstawieniu sertagenu , biorąc go ponad 10 miesięcy... ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
67
Dołączył(a)
05 lut 2009, 16:33

Odstawienie leku sertagen.

przez paradoksy 28 lut 2011, 21:58
coolkidofdeathh,

post860.html?hilit=sertagen#p860

:szukam:

-- 28 lut 2011, 20:59 --

PS. coolkidofdeathh, odstawiałam po podobnym czasie zażywania. miałam b. podobnie.
strasznie rozdrażniona, nie mogłam się skupić na niczym. przyszło znowu otępienie i niechęć.
powoli mija...
paradoksy
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do