irracjonalne objawy co robic...?bole nerwowe

Hasiok.

irracjonalne objawy co robic...?bole nerwowe

przez dunkan 28 lut 2011, 01:03
witam wszystkich , dawno tutaj nie zagladalem
opowiem moja historie bo juz mnie to tak neka ze szok...
ostatnio mam wiele nerwow z dziewczyna w domu i wogole ,choruje na nn i lecze sie na stach przed hiv i wmawianie sobie chorob. w piatek wieczorem 18 lutego wypatrzylem pieprzyk czy tez znamie na klatce piersiowej , jakies dziwne , zawsze tam mialem pieprz ale mi sie niespodobal , i strach - czerniak( bylem w u dwoch dermatologow , ogladali pieprze pod tym diagnodkopem i mowia ze nia ma powodow na dzien dzisiejszy do niepokojow ale lepiej bym wycial bo to mnie uspokoi i bedzie dla mnie i tak dobre bo znamie w miejscu narazonym na slonce) ...w sobote na drugi dzien jak jjechalem na studia to zaczelo mnie z rana bolec w klatce piersiowej tak pod mostkiem , myslalem ze przejdzie lecz bol jest do dzis i z kazdym dniem byl inny raz z tylu raz po bokach raz znowu w okoliach mostka , to w plucach latal jak glupi , i byl caly czas ale nie duzy, i teraz od wczoraj boli mnie jak sikam i pobolewa jadro...dziwne zbiegi okoliocznosci , wmawialem sobie ze to nerwobole to wszystko ale teraz te bole przy oddawaniu moczu i bol jadra ...(mialem kilka razy zapalenie jadra przez sikanie na swierzym powietrzu po pijaku :)) - ostatnio tez na mrozie oddawalem mocz. wmawiam sobie najgorsze...ze pobolewaja mnie moze nerki i to jakas niewydolnosc... teraz jak pisze boli mnie w okolicy pieprzyka i moze juz przerzuty, poprostu warjuje ze strachu...
mysle tylko o tym..
zna ktos moze jakiegos bardz dobrego psychoterapeute od takich zaburzen? moze byc prywatnie
i wogole czy mieliscie tak...?
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
17 sty 2008, 23:40

irracjonalne objawy co robic...?bole nerwowe

przez dunkan 28 lut 2011, 01:17
uwazam ze ten ten post nadaje sie do postu o hipohondrii oraz osobnym , bo w ogolnym mozna kogos pominac wiadomo jak jest, chce tylko dostac odpowiedzi czy ktos tak mial i moze mnie zrozumiec, prosilbym by zostawic ten temat przez kilka dni a potem usunac , wiem ze nie jestem moderatorem i forum ma zasady ale prosze mnie zrozumiec...
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
17 sty 2008, 23:40

irracjonalne objawy co robic...?bole nerwowe

przez dogomaniaczka 28 lut 2011, 01:19
dunkan, ale jeśli każdy będzie wklejał ten sam post w różnych miejsach to zrobi się niezły bałagan i nic nie będzie można znaleźć.
dogomaniaczka
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do