Rispolept....

Hasiok.

Rispolept....

przez ostry 29 sty 2011, 18:30
Witajcie!!
czy jest ktos kto bierze lek rispolept na NN?! Jeśl tak to prosze powiedzcie mi czy ten lek wywołuje u was senność?! a Jeśli tak to jak radzicie sobie z uczuciem wiecznej sennośći?! u mnie jest tak ze po tym leku chce mi sie tylko spać i nie wiem już jak sie wyrwać z tego letargu zważając na to ze musze brać ten ek jeszcze przez rok!!
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
29 sty 2011, 18:20

Re: Rispolept....

Avatar użytkownika
przez linka 29 sty 2011, 18:53
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do