pytanie

Hasiok.

pytanie

przez ewunia1212 20 sty 2011, 12:51
Proszę mi odpowiedzieć jak dlugo trzeba czekac jak mina skutki uboczne mam straszne drzenie i czuje sie jak chodzaca bomba .
Ostatnio edytowano 20 sty 2011, 12:57 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono do "leki (ogólnie)"
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
13 kwi 2010, 13:19

Re: pytanie

przez paradoksy 20 sty 2011, 12:56
ewunia1212, skutki uboczne CZEGO?
paradoksy
Offline

Re: pytanie

przez Vi. 20 sty 2011, 12:59
ewunia1212, jeśli leków to do dwóch tygodni będzie całkowity spokój, po tygodniu od odstawienia powinno być ok ale na ulotkach informują o dwóch.
Przez kilka dni następnego dnia powinna być znacząca poprawa.
Vi.
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: pytanie

Avatar użytkownika
przez Paranoja 20 sty 2011, 14:34
właściwie to czy skutki brania, czy rzucenia leków powinny się "uspokoić" po około 2 tyg.

Wiem z własnego doświadczenia :D

Leki psychotropowe to nie witaminki i niestety organizm musi jakoś reagować na to, że je przyjmuje, więc zanim się przyzwyczai to musi to chwilkę potrwać.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: pytanie

przez ewunia1212 15 lut 2011, 20:38
paradoksy napisał(a):ewunia1212, skutki uboczne CZEGO?

setaloft
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
13 kwi 2010, 13:19

pytanie

przez paradoksy 15 lut 2011, 23:19
ewunia1212,

:szukam: :szukam: :szukam:

post60507.html?hilit=setaloft#p60507

52 strony o setalofcie. poczytaj sobie.

kosz.
paradoksy
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do