Fevarin

Hasiok.

Fevarin

przez trek 01 sty 2011, 19:17
Dostałem Fevarin na natręctwa, na początku Grudnia w dawce 50mg od kilku dni zwiększyłem wg zalecenia lekarza na dawkę 100mg i dopadła mnie deprecha, trudno mi się w cokolwiek zaangażować, brak chęci do czegokolwiek, smutek. Wcześniej też miałem takie problemy bo ogólnie jestem smutasem, ale teraz znacznie mocjniej, jakby życie ze mnie uciekło. Miał ktoś też takie doświadczenia z tym lekiem?
trek
Offline

Re: Fevarin

przez dogomaniaczka 01 sty 2011, 19:25
trek, Trek, połączyłam Twój temat z już istniejącym. To nie jest odpowiedni dział i masz wiele stron o tym leku ;)
fevarin-t1776.html
Twój post jest na końcu poczekaj cierpliwie na odpowiedź :mrgreen:
dogomaniaczka
Offline

Re: Fevarin

przez trek 01 sty 2011, 19:40
Ok, dzięki, sorki za zamieszanie.
trek
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do