milosc

Hasiok.

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 12 lis 2010, 00:33
A tak na powaznie: myśl o nauce dziewczyno a nie o chłopakach :!: .
Jest jeszcze jeden sposób,rozbierz sie przed nim i powiedz "bierz mnie!" ;)
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez Helvetti 12 lis 2010, 00:37
człowiek nerwica napisał(a):A tak na powaznie: myśl o nauce dziewczyno a nie o chłopakach :!: .


to chyba kiepska rada ;)
got a date with suicide.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2478
Dołączył(a)
16 kwi 2009, 21:14
Lokalizacja
Warszawa.

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez *Monika* 12 lis 2010, 00:45
człowiek nerwica napisał(a):Jest jeszcze jeden sposób,rozbierz sie przed nim i powiedz "bierz mnie!" ;)


ha ha ha Darek.....rozbroiłeś mnie :mrgreen:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez martini. 12 lis 2010, 01:00
Monika1974 napisał(a):
człowiek nerwica napisał(a):Jest jeszcze jeden sposób,rozbierz sie przed nim i powiedz "bierz mnie!" ;)


ha ha ha Darek.....rozbroiłeś mnie :mrgreen:

Darek mistrz porad sercowych :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
05 sie 2010, 21:01

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez *Monika* 12 lis 2010, 01:02
martini., :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: milosc

przez paradoksy 12 lis 2010, 08:48
harpagan83 napisał(a):
totylkoja16 napisał(a):Hej! pewnego chlopaka z mojej miejscowosci znam od dziecinstwa prawie codziennie go widywalam ale nigdy nie gadal ze mna ani nic.Od niedawna zaczal sie do mnei odzywac zawsze kiedy mnei widzi to zagaduje,czesto sie na mnie patrzy usmiecha sie i zartuje ze mna. Myslicie ze czuje do mnie cos wiecej niz jako do kolezanki?
Jak ja mam z nim rozmawiac zeby zauwazyl ze mi na nim zalezy?jestem troche neismiala wiec nie pwoiem mu tak prosto ze mi sie podoba ale chce jakos tak dac mu do zrozumienia tylko niewiem jak?


Widać że najprawdopodobniej mu się podobasz. Nie rób nic na siłę, jak naprawde czuje coś do Ciebie to pewnie pierwszy da Ci o tym znać. A ty Uśmiechaj się dla niego i bądź urocza, napewno wszystko będzie ok ;)

nie zgodzę się- nikt nie wie czy NA PEWNO on PIERWSZY da Ci znać, więc równie dobrze TY możesz zrobić pierwszy krok :!:
paradoksy
Offline

Re: milosc

przez Shadowmere 12 lis 2010, 11:12
Paranoja napisał(a):Ale to nie jest forum porad miłosnych :shock:


Przy takim rozrzucie tematów jak:
"pasożyty i tasiemce","mam malego i sie martwie" czy "brat mojej babci mnie nie lubi" -taki temat jak ten wydaje sie absolutnie do rzeczy :mrgreen:
Shadowmere
Offline

Re: milosc

przez totylkoja16 12 lis 2010, 13:50
anakonda napisał(a):a tak w ogóle w jakim jesteście wieku? 16 lat?


ja mam 16 a on 18 na nauke tez mam czas;)
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
11 lis 2010, 22:35

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez El Chupacabra 12 lis 2010, 15:40
Shadowmere napisał(a):
Paranoja napisał(a):Ale to nie jest forum porad miłosnych :shock:


Przy takim rozrzucie tematów jak:
"pasożyty i tasiemce","mam malego i sie martwie" czy "brat mojej babci mnie nie lubi" -taki temat jak ten wydaje sie absolutnie do rzeczy :mrgreen:


Pijesz do mojego watku o pasozytach ? :mrgreen:

wola człowieka jest jego niebem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1052
Dołączył(a)
22 sty 2009, 14:40
Lokalizacja
Gdańsk

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 12 lis 2010, 16:27
totylkoja16 no to widzisz 2 lata starszy to juz coś :D
No więc wiesz,dotknij go czasem za ramię,potem zjedż ręką w dół...pozwól jemu na podobne ruchy i już go masz :twisted: :mrgreen:
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: milosc

przez totylkoja16 12 lis 2010, 16:33
to czyli z teo wynika ze moze miec "ochote" na mnie??:D z tego jego zachowania?
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
11 lis 2010, 22:35

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez El Chupacabra 12 lis 2010, 16:55
totylkoja16 napisał(a):to czyli z teo wynika ze moze miec "ochote" na mnie??:D z tego jego zachowania?


Nie dowiesz sie, jak nie wlozysz mu reki do kieszeni :mrgreen:

wola człowieka jest jego niebem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1052
Dołączył(a)
22 sty 2009, 14:40
Lokalizacja
Gdańsk

Re: milosc

przez totylkoja16 12 lis 2010, 16:59
El Chupacabra napisał(a):
totylkoja16 napisał(a):to czyli z teo wynika ze moze miec "ochote" na mnie??:D z tego jego zachowania?


Nie dowiesz sie, jak nie wlozysz mu reki do kieszeni :mrgreen:



nie no taka to ja nei jestem;p
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
11 lis 2010, 22:35

Re: milosc

Avatar użytkownika
przez martini. 12 lis 2010, 17:01
El Chupacabra napisał(a):
totylkoja16 napisał(a):to czyli z teo wynika ze moze miec "ochote" na mnie??:D z tego jego zachowania?


Nie dowiesz sie, jak nie wlozysz mu reki do kieszeni :mrgreen:

koniecznie z dziurą ;)
Ostatnio edytowano 12 lis 2010, 17:02 przez martini., łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
05 sie 2010, 21:01

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 6 gości

Przeskocz do