"Dom uciechy..."

Hasiok.

Re: "Dom uciechy..."

Avatar użytkownika
przez Rambo123 19 lis 2010, 19:39
W agencji towarzyskiej podczas wybierania ubrane były tylko w strój kąpielowy, który nie różnił je od zwykłych dziewczyn.

[Dodane po edycji:]

Maksinek - spróbuj. :yeah:
Ech życie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
395
Dołączył(a)
27 sie 2010, 14:27
Lokalizacja
Polska

Re: "Dom uciechy..."

przez maksinek 19 lis 2010, 19:44
nie spróbuje bo jestem kobieta:) a na miejscu faceta wolałabym sobie zaprzeproszeniem konia walic niz isc i bzykac jakas wywłoke.
maksinek
Offline

Re: "Dom uciechy..."

Avatar użytkownika
przez harpagan83 19 lis 2010, 19:44
maksinek napisał(a):jak mozna isc do łózka z kobieta ktora bzykało moze 10 klientow przed toba :shock:


podobnie jak tą którą bzykał 1 :mrgreen:

[Dodane po edycji:]

tak jak ja nejestem na miejscu Kobiety tak ty niestety nie jesteś na miejscu faceta ;)
Żeby coś zrobić trzeba się starać
Robić to, robić to, tym się jarać
To wymaga pełnego angażu
E, pamiętaj o tym jak o melanżu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1709
Dołączył(a)
02 paź 2010, 10:40
Lokalizacja
Wrocław

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: "Dom uciechy..."

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 lis 2010, 19:46
maksinek napisał(a):jak mozna isc do łózka z kobieta ktora bzykało moze 10 klientow przed toba :shock:


A może niektórych to kręci , różne są upodobania:)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: "Dom uciechy..."

Avatar użytkownika
przez Rambo123 19 lis 2010, 19:49
Co ma zrobić facet o silnym popędzie płciowym, brzydal i do tego jeszcze nieśmiały? Ma pozostać przy własnej ręce? Zdrowiej z dziwką niż z ręką. :mrgreen: :lol:
Ech życie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
395
Dołączył(a)
27 sie 2010, 14:27
Lokalizacja
Polska

Re: "Dom uciechy..."

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 lis 2010, 19:51
Rambo123,

Czy zdrowiej , to nie wiem:)), ale mimo wszystko chyba "smaczniej".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: "Dom uciechy..."

przez _Pete_ 19 lis 2010, 19:52
maksinek napisał(a):jak mozna isc do łózka z kobieta ktora bzykało moze 10 klientow przed toba :shock:


A skąd możesz wiedzieć czy 10? Może np. tylko 5-6. 8)

Idź i spróbuj to się dowiesz jak to jest. :smile:
_Pete_
Offline

Re: "Dom uciechy..."

przez maksinek 19 lis 2010, 19:55
po co tracic kase idzcie na dyskoteke tam tez sa łatwe Panie mrgreen:
maksinek
Offline

Re: "Dom uciechy..."

Avatar użytkownika
przez Rambo123 19 lis 2010, 19:58
Niektórym facetom nigdy nie będzie dane przespać się z ładną laską. To dla nich jedyne ale drogie wyjście. Życie niestety jest niesprawiedliwe. :why: :szukam:
Ech życie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
395
Dołączył(a)
27 sie 2010, 14:27
Lokalizacja
Polska

Re: "Dom uciechy..."

przez Agnieszka_1988 19 lis 2010, 19:59
harpagan83 napisał(a):Trudno żeby dziewczyny z roksy, czy z burdla byłu ubrane w wełniany golf i proste jeansowe spodnie, i wełniane skarpetki :mrgreen:



No tak, ale jak przychodzisz to przecież też jest ubrana tak jak na portalu, czyli dziwkarsko. Gdzie ta naturalność?
Chyba, że ktoś sobie życzy, aby tak się ubrała...
Agnieszka_1988
Offline

Re: "Dom uciechy..."

Avatar użytkownika
przez harpagan83 19 lis 2010, 19:59
maksinek napisał(a):po co tracic kase idzcie na dyskoteke tam tez sa łatwe Panie mrgreen:

jasne bo na dyskotekach nieśmiali chłopcy ze zestresowanymi minami wyrywają dziewczyny buahahahahahaha :mrgreen:

[Dodane po edycji:]

raczej stawiaja im drinki a one ich odprawiają z niczym ;)

[Dodane po edycji:]

na dyskotekach łatwe dziewczyny wyrywane są przez kolesi co potrafią dobrze bajerować.

[Dodane po edycji:]

Agnieszka_1988 napisał(a):
harpagan83 napisał(a):Trudno żeby dziewczyny z roksy, czy z burdla byłu ubrane w wełniany golf i proste jeansowe spodnie, i wełniane skarpetki :mrgreen:



No tak, ale jak przychodzisz to przecież też jest ubrana tak jak na portalu, czyli dziwkarsko. Gdzie ta naturalność?
Chyba, że ktoś sobie życzy, aby tak się ubrała...


One się tak ubierają zeby nęcić, klijentów i pokazać im swoje wdzięki, bo większosć idzie tam, żeby się wyżyć.
Żeby coś zrobić trzeba się starać
Robić to, robić to, tym się jarać
To wymaga pełnego angażu
E, pamiętaj o tym jak o melanżu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1709
Dołączył(a)
02 paź 2010, 10:40
Lokalizacja
Wrocław

Re: "Dom uciechy..."

Avatar użytkownika
przez marcja 19 lis 2010, 20:05
harpagan83 napisał(a):
One się tak ubierają zeby nęcić, klijentów i pokazać im swoje wdzięki, bo większosć idzie tam, żeby się wyżyć.



WRESZCIE padly slowa prawdy! :great:
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

Re: "Dom uciechy..."

przez Agnieszka_1988 19 lis 2010, 20:06
harpagan83 napisał(a):
Agnieszka_1988 napisał(a):
harpagan83 napisał(a):Trudno żeby dziewczyny z roksy, czy z burdla byłu ubrane w wełniany golf i proste jeansowe spodnie, i wełniane skarpetki :mrgreen:



No tak, ale jak przychodzisz to przecież też jest ubrana tak jak na portalu, czyli dziwkarsko. Gdzie ta naturalność?
Chyba, że ktoś sobie życzy, aby tak się ubrała...


One się tak ubierają zeby nęcić, klijentów i pokazać im swoje wdzięki, bo większosć idzie tam, żeby się wyżyć.



No właśnie.
Więc przestańcie pieprzyć o niedziwkarskich dziwkach.

[Dodane po edycji:]

Poza tym... Musicie być bardzo zdesperowani. Chciałabym zauważyć, że gdy np. przed Tobą tego samego dnia miało ją sześciu to jakość seksu się trochę obniża... Jak wiadomo kobiece narządy płciowe są dosyć elastyczne i rozciągają się pod wpływem stosunku. Jeżeli i tak Was to zadowala to :great:

W każdym razie jestem w stanie to zrozumieć. Jesteście mężczyznami, którzy, jak sami podkreślacie, nie mają możliwości poderwania normalnej dziewczyny, a w kwiecie wieku bzykać chce się każdemu facetowi i to przez znaczną część czasu.
Życzę Wam jednak, żebyście mieli okazję pokochać się z dziewczyną, która danego dnia, nie ścierała już 5 razy nasienia ze swojej, jakże naturalnej, kobiecej i delikatnej twarzy.
Agnieszka_1988
Offline

Re: "Dom uciechy..."

przez _Pete_ 19 lis 2010, 20:14
maksinek napisał(a):po co tracic kase idzcie na dyskoteke tam tez sa łatwe Panie mrgreen:


Pewna jesteś? To policz :

Spotykasz się ze znajomym by iść do klubu:

1)butelka dobrej 0,5l - 30 zł (po 15 na łebka)
2)jakieś żarcie na mieście w międzyczasie - 20 zł
3)wejście do klubu (niekoniecznie) - 20 zł
4)drinki w barze, alko, fajki etc - 100 zł

Wariant bez szaleństw i bez wożenia się taksówkami po mieście!

Wychodzi 150 za wieczór. Bez jakiejkolwiek gwarancji na poderwanie, a co dopiero seks. Zresztą nie wiem skąd ta opinia, że niby pozna się od razu kobietę w klubie i to od razu będzie dziwka, co pewnie się odda w samochodzie za 1 razem. Najgorsze wywłoki oczywiście pomijam.

I tu jest drogo i tu drogo. Oczywiście porównuję tylko koszta.
_Pete_
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do