Odstawianie leków

Hasiok.

detox

przez Angelica 26 sty 2006, 01:23
witam! wiekszosc z nas bierze/ brała leki. czesc próbowała je odstawic... mam pytanie wobec tego. jak wyglada Wasz detox? jakie macie objawy po odstawieniu leków? ile trwają? i jak sobie z nimi poradzic? pozdrawiam!
kiedy powróci do mnie mój fiolet...
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
24 sty 2006, 12:45
Lokalizacja
pd-wsch

re: detox

przez Kachur 15 lut 2006, 00:02
Gdy odstawilam mocloxil po 5 m-cach brania, z dnia na dzien, sama, bez konsultacji z lekarzem, nie czulam nic... Zadnych dolegliwosci fizycznych czy psychicznych ktore moglby byc efektem odstawienia. Jednak po 2 czy 3 m-cach moje dolegliwosci nerwicowe i lekowe wrocily, ze zdwojona sila. Teraz wiem ze odstawienie lekow na wlasna reke nie bylo dobra decyzja... Po ok pol roku nie mialam juz sily na walke sama i wybralam sie znow do psychiatry. Tym razem dostalam mirzaten. Ten jednak, jak juz pisalam we wczesniejszym poscie mial w moim przypadku wiecej skutkow ubocznych niz korzysci i za decyzja lekarza odstawilam (po 6 tyg brania), ale stopniowo schodzac z dawki. I tym razem nic nie czulam, tylko ze dolegliwosci pozostaly...:(
...I just want to know who I am...
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
25 sty 2006, 00:07
Lokalizacja
Northampton

Re: detox

Avatar użytkownika
przez Ben 15 lut 2006, 16:01
Witam.

Ja bralem benzodiazepine i odstawilem, jak przebiega odstwienie - lepiej nie pytaj. Jezeli planujesz odstawienie, nie rob tego na wlasna reke najlepiej jak porozmawiasz z lekarzem specjalista. Moge powiedziec ze nie jest to przyjemne i trzeba sporo samozaparcia zeby dac sobie rade.

PWODZENIA :P
pozdrawiam
Ben.
Avatar użytkownika
Ben
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
31 sty 2006, 12:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Pytanie odnosnie odstawienia benzodjazepin??

Avatar użytkownika
przez Decybel 18 cze 2006, 17:57
Mam pytanie odnosnie odstawienia benzodjazepin mianowicie po jakim czasie od zaprzestania brania benzodjazepin minely wam objawy odstawienne i jakie mieliscie?? i ogulnie czy po odstawieniu poczuliscie sie lepiej czy tez moze gorzej??
Ja nie biore drugi dzien a bralem cloraxen i jakos nie czuije sie lepiej a sadzilem ze jak odstawie to bedzie ok. MOje objawy to na dzien dzisiejszy mdlosc i brak apetytu dlatego tez biore 2x dziennie Lerivon(mianseryne) ktora wydaje mi sie ze lagodzila bjawy odstawienne i likwiduje u mnie mdlosc z tym ze musze czesto jesc tzn co 1-3 godziny z tym ruznie bywa a jak nie zjem to sie zaczynam zle czuc troche dziwne to i skomplikowane ale jak bralem cloraxen to byly dni ze juz w miare normalnie sie czulem i jadelm a jak odstawialem to bylo gorzej potem lepiej zmiejszalem dawke i znow lepiej itd. wiec stad moje pytanie bo sadzilem ze jak odstawie to bedzie juz dobrze ale jakos nie jest;/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

Avatar użytkownika
przez Hollow 19 cze 2006, 10:06
Zależy jak długo brałeś i w jakiej dawce.
Po odstawieniu benzodiazepin nie można poczuć się lepiej.

[ Dodano: Pon Cze 19, 2006 10:10 am ]
Cloranxen jest chyba najsłabszy z nich wszystkich. Mam nadzieję, że - zgodnie z przeznaczeniem - stosowałeś tylko doraźnie.
Za pare dni powinno Ci przejść.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

Re: Pytanie odnosnie odstawienia benzodjazepin??

Avatar użytkownika
przez Ben 23 cze 2006, 13:19
Witam

Decybel napisał(a):po jakim czasie od zaprzestania brania benzodjazepin minely wam objawy odstawienne i jakie mieliscie?? ........ wiec stad moje pytanie bo sadzilem ze jak odstawie to bedzie juz dobrze ale jakos nie jest;/


Od wziecia ostatniej czesci tabletki minelo prawie dziewiec miesiecy i nie ma dnia w ktorym nie przeklinal bym konowala ktory mi to swinstwo przypisal :twisted: Jakie objawy - wszystkie z mozliwych opisanych na http://www.benzo.org.uk/polman/ kiedy bedzie dobrze - jak/jezeli przetrwasz okres abstynencji a uklad nerwowy sie zregeneruje w/g opini fachowcow kazdy przechodzi to inaczej :cry:
pozdrawiam
Ben.
Avatar użytkownika
Ben
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
31 sty 2006, 12:54

przez mamukaroli 30 cze 2006, 23:28
Cześć, mi w szpitalu odstawili cloranxen po 9 latach brania i to niemalych dawek, teraz czuję się dobrze ale przez 3 tygodnie spałam po godziniena dobę i strasznie się trzęslam, ale wytrzymałam i jestem z siebie dumna. teraz nic nie biorę tylko fevarin i depakine na razie jest dobrze.
jednakrze lekarz mówili ,że ja mam szczęście bo są ludzie którzy strasznie się czują i nawet widziałam pana który cały czas płacze tak go wszystko boli po odstawieniu benzo jakby mu cialo od kości odchodziło.
pozdrawiam.
Offline
Posty
149
Dołączył(a)
22 lut 2006, 18:18
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Hollow 01 lip 2006, 07:47
A jednak admin nie skopiował wszystkich postów :evil:
Nie pamiętam, Decybel, co dokładnie odpowiedziałeś...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

Odstawienie leków

Avatar użytkownika
przez merdigo 08 sie 2006, 00:51
Zastanawima sie jak odstawić bezpiecznie leki i czy kuracja 2-3 miesięczna jest wystarczająca przy lekkiej depresji i natręctwach myślowych?

Przeszłam na zioła i na razie biorę do tego 1 anafranil dziennie. Zielarz zalecił jednak żeby powoli odstawić leki ale nie wiem co byłoby lepsze.. kontynuować kuracje lekami czy zaufać ziółkom?

Chce normalnie bez ograniczeń żyć i czuję że nie jestem do końca sobą po anafranilu.

Proszę o opinie co sądzicie na temat leczenia ziołami, jak bezpiecznie odstawić leki żeby nie nabawić się skutków odstawiennych?
...:::ja w kobietę a kamień zmieni się w chleb,
w gęstą trawę dam krok, wyjdę na suchy brzeg,
kiedy powróci do mnie mój fiolet, mój fiolet, mój fiolet, mój kolor:::...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
08 cze 2006, 11:28
Lokalizacja
Pszczyna

przez Aga1 08 sie 2006, 17:56
Z tego co wiem od lekarza , to nie wolno robić tego na wlasną reke. Ponieważ pogorszy sie stan zdrowia i samopoczucie. Leki odstawia sie powoli , to jest pewne, ale o tym decyduje lekarz.Pozdrawiam
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Avatar użytkownika
przez dalilah 08 sie 2006, 20:51
ja rowniez polecam konsultacje z lekarzem, ja samodzielnie nadle odstawilam leki, przez pewien czas bylo super ale po kilku miesiacach mialam taki nawrot ze szok, lepiej to jednak robic stopniowo
Secret Garden "Nocturne" - opowiesc o mnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
164
Dołączył(a)
27 lut 2006, 14:58
Lokalizacja
zachodniopomorskie

Avatar użytkownika
przez Magda-27 09 sie 2006, 09:19
Dziewczyny mają racje, trzeba skonsultować się z lekarzem.
Ja brałam przez 3 miesiące velafax i przy 4 opakowaniu juz miałam odstawiać, więc też brałam dosyć krótko w porównaniu z innymi osobami. Odstawiałam lek stopniowo, tak jak kazała lekarka, 2 tygodnie po 1 tablece co drugi dzień, później co trzeci, co czwarty.....W końcu już w dni kiedy nie brałam tabletki czułam się dużo lepiej niż wtedy gdy ją wzięłam. Teraz jest juz prawie 3 miesiące od odstawiania i wszystko jest ok. Narazie nic nie wraca, czasem tylko jakieś małe duszności albo niepokój, ale to nic w porównaniu z tym co było.
Tak więc u mnie 4 miesięczna kuracja wystarczyła, ale na własną rękę nie odstawiaj tych leków, wybierz się do lekarza. Powodzenia :)
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

Avatar użytkownika
przez merdigo 10 sie 2006, 12:15
Dziękuję za odpowiedzi :) Ja też dowiedzałam się od swojej lekarki że odstawiać trzeba stopniowo, tyle że moja lekarka bardzo elastycznie podchodziła do dawki - bo miałam ja ustalać sama jeśli stwierdzę ze mam za mało i potrzebuje wiekszego kopa to miałam sobie o pół tabletki zwiększyc - wg indywidualnych odczuć. Tylko o odstawianiu jeszcze nie było mowy... ale zamiast całej tabletki od tygodnia biore tylko pół rano... i nie odczuwam skutków żadnych . Do tego piję mieszankę ziół którą dobrał mi zielarz - na nerwy oczywiście... Wizytę u psychiatry mam dopiero początkiem września więc troche jeszcze poczekam... dziękuję za wsparcie :)
...:::ja w kobietę a kamień zmieni się w chleb,
w gęstą trawę dam krok, wyjdę na suchy brzeg,
kiedy powróci do mnie mój fiolet, mój fiolet, mój fiolet, mój kolor:::...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
08 cze 2006, 11:28
Lokalizacja
Pszczyna

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do