Zakaz poddawania się! :)

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Zakaz poddawania się! :)

przez TaSmutnaSówka 27 kwi 2012, 23:19
o jesteś, jak fajnie
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 00:41

Zakaz poddawania się! :)

Avatar użytkownika
przez Artemizja 27 kwi 2012, 23:23
TaSmutnaSówka, no jestem ;)
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44133
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Zakaz poddawania się! :)

przez TaSmutnaSówka 27 kwi 2012, 23:30
dzisiaj już było lepiej bo ich nie widziałam...
ale w poniedziałek znowu... i od nowa to samo
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 00:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zakaz poddawania się! :)

Avatar użytkownika
przez Artemizja 27 kwi 2012, 23:41
TaSmutnaSówka, mam nadzieję,że jednak nie będzie tak źle...
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44133
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Zakaz poddawania się! :)

przez TaSmutnaSówka 30 kwi 2012, 23:33
witam, ścięłam włosy, trochę mi nie wysżło, i dzisiaj w pracy...usłyszałam tyle przykrych słow... i od tego kolesia i od własnego lidera.. tego sie już nie spodziewałam. Przecież to moja sprawa, moja fryzura to ja źle wyglądam nie oni... czemu ja zawsze muszę dostawac po dupie
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 00:41

Zakaz poddawania się! :)

Avatar użytkownika
przez tahela 01 maja 2012, 01:55
TaSmutnaSówka,
co sie przejmujesz jakimiś typami co to jacys Twoi super kumple , z którymi się zadajesz na co dzien, odwał im a co Ty myślisz ,ze wyglądasz jak Brad Pit popatrz w lusterko, i tyle, a Ty sobie pozwalasz i uwzięli sie na ciebie, nie maja do tego zadnych praw tak samo jak ty nie powinnas sie przejmowac tym co mowią a skoro się tak zachowuja to wydaja negatywne świadectwo własnej osobie a nie Twojej ,Ci którzy podzielą to zdanie sa warci tego by się z nimi zadawac

-- 01 maja 2012, 01:00 --

TaSmutnaSówka,
aha ktoś tak kiedys powiedział mojej najlepszej koleżance ,ze nie za dobrze wygląda, odwaliła jak Ci się nie podoba to nie patrz ja bym jeszcze dodała obowiazku nie ma i wcale mi nie zależy na tym ani na Twojej opinii, a ty sie przejmujesz

-- 01 maja 2012, 01:01 --

właśnie siedze i myślę o niepoddawaniu się i sie boję
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Zakaz poddawania się! :)

przez Bogdan 05 maja 2012, 22:24
Witam. Po dlugiej nieobecnosci postanowilem tu zajrzec, a czemuz by nie ;).Zastanawialem sie gdzie mam napisac,bo rzec by mozna, tematow tu nie brakuje;).Moze wyleczony.....hmm,chyba nie .Czy mozna sie z niej wyleczyc,pewnie tak, nie wiem, nie zastanawiam sie juz nad tym;).Proponuje wszystkim watpiacym >>Piekny umysl<<.
Pewnie napisze tu herezje ,ale....,co mi tam.
Zero psychologow(zerkajacych na zegarek i z taksometrami)
Zadnych psychotropow (afobamy,stimulony ,czy jakies inne badziewie)
Zero czytania postow ludzi cierpiacych na ta sama dolegliwosc ,bo zawsze bedziecie w tym tkwili.
Czy jest jakies panaceum......??.Mysle ,ze kazdy ma na nia sposob.Kazdy moze z nia wygrac.Kazdy ,powtarzam kazdy.Jest jeden warunek ,trzeba chciec.Jak bardzo ?? bardzo.:)
Ludzie od dluzszego czasu biegam ,prawie codziennie ,dlaczego ??? bo kocham tez rower (Mtb).Biegam by jezdzic,jezdze by biegac.Cudowne ,wspaniale chwile .Biegam jak szalony ,taka mi ta sprawia radosc ,a rower jest boski.Serce mi tak wali ,puls juz sam nie wiem na jakich jest obrotach ,ehhh.Pomyslec ,ze wczesniej biegalem po kardiologach myslac jak niewiele czasu mi zostalo .Wszyscy nerwica lekowa panie ,tabletki pana uspokoja ,pomoga ,moze jakas terapia ............Gowno prawda .Czlowiek ma w sobie olbrzymi potencjal,potezna sile walki .Ruszcie dupy,zacznijcie zyc.
pozdrawiam wszystkich.Nie walczcie, zyjcie;)
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
21 sie 2006, 05:57
Lokalizacja
Italia/Krakow/

Zakaz poddawania się! :)

przez pwmo 06 maja 2012, 16:23
Polać temu Panu wódki, święte słowa, po tych lekach rzygać się chce, psycholog trzepie na Was kasę i ma w dupie wasze problemy, tylko ruch, praca do bólu daje satysfakcję, kolego witaj w klubie!
Denerwuje mnie tylko noc i te pieprzone kołatania serca!
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 10:36

Zakaz poddawania się! :)

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 07 maja 2012, 10:30
uff..niech mi ktoś przypomni czemu mam się nie poddać..kryzys..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

Zakaz poddawania się! :)

Avatar użytkownika
przez Snejana 07 maja 2012, 10:51
dominika92, bo jesteś tego warta! ;)
Bogdan, szkoda, że to nie działa tak samo na każdą przypadłość... ale masz rację, jedynymi osobami, które stoją nam na drodze jesteśmy my sami.
"I czemu głupi człowiek czepia się tak uparcie popełnionej omyłki, czemu poraniony, pokaleczony, świadomy, że idzie złą drogą brnie wciąż dalej, ciągle się łudząc, że to może nie była omyłka?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8006
Dołączył(a)
27 lut 2012, 17:19
Lokalizacja
Kraków/Myślenice

Zakaz poddawania się! :)

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 08 maja 2012, 10:22
Snejana, nie umiem z tego czerpać siły:(

nie poddam się, nie poddam się, nie poddam się, nie poddam się...nie mogę się poddać..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

Zakaz poddawania się! :)

Avatar użytkownika
przez Candy14 08 maja 2012, 11:18
Ludzie od dluzszego czasu biegam ,prawie codziennie ,dlaczego ??? bo kocham tez rower (Mtb).Biegam by jezdzic,jezdze by biegac.Cudowne ,wspaniale chwile .Biegam jak szalony ,taka mi ta sprawia radosc ,a rower jest boski.Serce mi tak wali ,puls juz sam nie wiem na jakich jest obrotach ,ehhh.Pomyslec ,ze wczesniej biegalem po kardiologach myslac jak niewiele czasu mi zostalo .Wszyscy nerwica lekowa panie ,tabletki pana uspokoja ,pomoga ,moze jakas terapia ............Gowno prawda .Czlowiek ma w sobie olbrzymi potencjal,potezna sile walki .Ruszcie dupy,zacznijcie zyc.
pozdrawiam wszystkich.Nie walczcie, zyjcie;)


Zawsze mowie , ze aktywnosc fizyczna dobrze wplywa na samopoczucie.

uff..niech mi ktoś przypomni czemu mam się nie poddać..kryzys..

dominika92, bo chcialabym Cie lepiej poznac :D Zainteresowaly mnie Twoje posty. Moze to kiepska motywacja ale zawsze jakas :)
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Zakaz poddawania się! :)

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 08 maja 2012, 11:33
Candy14, oo, dziękuję, to miłe :D

byłam z psem 40 min i trochę mi się polepszyło, nie dam się, nie dam się i już..zaciskam zęby i dalej do przodu.. :zonk:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

Zakaz poddawania się! :)

przez Majkaa 09 maja 2012, 21:39
Dobrze, że tu zajrzałam :) Musimy sami siebie wzajemnie podtrzymywac na duchu a wtey uwierzymy, że jesteśmy silniejsi niż nam się to wydawało :) Mnie ciągle dopada i ciągle walczę i ciągle robię kroczki do przodu. W końcu jak mówiła mama Forresta Gumpa - to, że jesteś inny nie znaczy, że jesteś gorszy, bo każdy jest inny :) I jak nie kochac tego filmu :) Pozdrawiam
"Trzeba żyć, a nie tylko istnieć "
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
03 kwi 2006, 13:36
Lokalizacja
Katowice

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do