Dylemat

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Dylemat

Avatar użytkownika
przez brid 17 sty 2015, 16:27
Witam,
znowu wróciłem na to forum.
Mam 29 lat, fobie społeczną, wykształcenie pedagogiczne z którego nie umiem skorzystać.

Staje znowu przed dylematem:

1. Wziąć seronil, który dostałem do lekarza, boję się skutków ubocznych, otępienia itp. Mam w planach spróbować zrobić zawodowe prawo jazdy, na początek kategoria C. Myślę, że podczas brania tego leku, biedzie mi się ciężko uczyło, a co dopiero jeździło, chyba uwaga i koncentracja jest wtedy zaburzona.


2. Spróbować się zawziąć i na siłę, zapisać się na to prawko bez leków, choć lęk czy to ogarnę, jest ogromny. Wydaje mi się to jedyne miejsce gdzie bez leków, bez ludzi czułbym się w miarę dobrze. Tylko, że myślę o tym od roku i jak widać postępów brak. Ponad rok siedzenia w domu, bezczynnie ;/
"czy zrobiłaś/eś wszystko co możliwe aby się wyleczyć ze swoich zaburzeń?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
156
Dołączył(a)
01 lip 2011, 02:41

Dylemat

Avatar użytkownika
przez zima 17 sty 2015, 16:34
brac leki.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Dylemat

Avatar użytkownika
przez brid 17 sty 2015, 16:36
zima, skłaniam się ku temu... a jakiś argument ?
"czy zrobiłaś/eś wszystko co możliwe aby się wyleczyć ze swoich zaburzeń?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
156
Dołączył(a)
01 lip 2011, 02:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dylemat

Avatar użytkownika
przez warrior11 17 sty 2015, 17:06
zima, jest zbyt ciepła w tym roku i jej argumenty nie są przekonywujące ;)
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1004
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Dylemat

Avatar użytkownika
przez zima 17 sty 2015, 21:24
brid, nie masz wyjscia po prostu.przynajmniej na te chwile. zycie jest tak krotkie i tyle rzeczy do zrobienia, ze czasem cel uswięca srodki.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Dylemat

Avatar użytkownika
przez warrior11 18 sty 2015, 09:11
brid,
Masz rację,że antydepresant może zaburzyć koncentrację i uwagę,może być Ci ciężko zdawać wtedy na prawo jazdy,też nie masz pewności,czy i kiedy leki te zadziałają..na twoim miejscu spróbowałbym podejść do tego bez leków,ewentualnie możesz wspomóc się niacyną(witamina PP),która ma działanie antydepresyjne i uspokajające, zima, Czasami jest tak,że te "środki" zamiast pomóc,mogą utrudnić osiągnięcie zamierzonego celu,więc to nie prawda,że nie ma wyjścia,
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1004
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Dylemat

Avatar użytkownika
przez my_name 18 sty 2015, 10:01
brid, jeśli lek zacznie już prawidłowo działać, to powinieneś mieć nawet lepszą koncentrację niż bez niego. Przynajmniej na mnie tak działa ten, który biorę. Pozażywaj go przez kilka tygodni i zobaczysz, jak będzie. A ogólnie jakie masz doświadczenia z antydepresantami?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
696
Dołączył(a)
26 sie 2014, 13:53

Dylemat

Avatar użytkownika
przez brid 18 sty 2015, 11:59
my_name,
brałem przez rok anafranil i spamilan. to było 2 lata temu. jakieś pół roku temu chciałem wrócić na własną rękę bo mam trochę tego w domu, ale skutki uboczne nie pozwoliły mi przetrzymać tego pierwszego okresu. Wspominam bardzo źle ten czas, dlatego teraz tak boję się tych początkowych skutków ubocznych. Właśnie przed chwilą wziąłem pierwszą tabletkę, coś czuję, że przede mną ciężkie 3, 4 tygodnie..
"czy zrobiłaś/eś wszystko co możliwe aby się wyleczyć ze swoich zaburzeń?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
156
Dołączył(a)
01 lip 2011, 02:41

Dylemat

Avatar użytkownika
przez my_name 18 sty 2015, 14:41
Jeśli potem ma być lepiej, to warto to przeczekać. A jak będzie do kitu, to testuj inne leki. Akurat ja za fluoksetyną nie przepadam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
696
Dołączył(a)
26 sie 2014, 13:53

Dylemat

Avatar użytkownika
przez brid 18 sty 2015, 17:24
a co akurat z tymi może być nie tak ? w sumie to najbardziej chyba ciągłej senności się boję ..
"czy zrobiłaś/eś wszystko co możliwe aby się wyleczyć ze swoich zaburzeń?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
156
Dołączył(a)
01 lip 2011, 02:41

Dylemat

Avatar użytkownika
przez zima 18 sty 2015, 17:42
brid, generalnie przez 2 pierwsze tyg przyjmowania lekow lepiej wziac urlop od zycia,ale potem jest honeymoon, wiec jak sie wstrzelisz odpowiednio czasowo to wszystko pojdzie dobrze.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Dylemat

Avatar użytkownika
przez brid 18 sty 2015, 23:01
zima,
wiem o co chodzi, tylko jak to zrobić, jak nie dać poznać po sobie rodzinie, jak każdy widzi, że coś z tobą nie tak, że najchętniej to byś z łózka nie wychodził. a trzeba żyć, zarabiać, robić coś...
"czy zrobiłaś/eś wszystko co możliwe aby się wyleczyć ze swoich zaburzeń?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
156
Dołączył(a)
01 lip 2011, 02:41

Dylemat

przez nebs 19 sty 2015, 22:35
brid,
Prowadzenie pojazdu na nowym leku to może być ryzyko, sam zresztą wiesz.
Ale biorąc leki masz szansę czuć się o wiele lepiej, a więc i kierować lepiej, sprawniej :)

Mnie seronil nie usypia, Ciebie też nie musi.
Paroksetyna bardzo mnie muliła, ale nie w momencie, gdy byłam za kierownicą. Organizm mobilizował się w sytuacjach wysiłku, napięcia itp.

Co mówi lekarz?

Powodzenia z seronilem i z kursem też :)
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
24 lis 2012, 19:46

Dylemat

Avatar użytkownika
przez zima 20 sty 2015, 00:13
brid, udaj przeziebienie albo grype.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do