miłośc lek na całe zło:)

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

przez sebcio 20 lis 2007, 23:38
no ja wlasnie ostatnio schudlem
2x w tygodniu po 8 km i 3x40 minut z psem codziennie zrobilo swoje, nawet wzrok mi sie poprawil mimi sleczenia przed kompem
sebcio
Offline

Avatar użytkownika
przez fiufiu 20 lis 2007, 23:43
sebcio napisał(a):2x w tygodniu po 8 km i 3x40 minut z psem codziennie


I tak trzymac......najwazniejsze by o siebie dbac. Podobo jak sie polubimy to polubia nas inni....pewnie to prawda, ja ma bardzo niska samoocene, ale staram sie z tym walczyc, mam nadzieje ze psychiatra mi cos poradzi na moje problemy. Bo tak naprawde to depresje stwierdzil u mnie neurolog a u psychiatry nie bylem :(
"Oddaję się morzu,
Pozwalam się ponieść fali,
Niech mnie obmyje.
W obliczu strachu,
Pewnego razu uwierzyłem.
Łzy smoka,
Dla Ciebie i dla mnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
245
Dołączył(a)
13 lis 2007, 17:39

przez sebcio 21 lis 2007, 07:01
anand22 napisał(a):przespać się chociaż z kilkoma dziewczynami żeby wiedzieć co nam odpowiada i żeby wiedzieć kiedy trafimy na tą jedyną

???nie rozumiem Cie, jestes pewny ze Ty lepiej wiesz od nas czego my szukamy???
Przespac sie z kilkoma dziewczynami???
Probujesz dziewczyny jak ciastka, ktore beda lepsze, nie mozesz zaakceptowac kogos takiego jakim jest z jego wadami i zaletami???chyba wlasnie na tym polega prawdziwe uczucie, no jakos nie potrafie myslec taj jak Ty

anand22 napisał(a): Pewnie nie, więc jeśli one są prymitywne, to Ty też

nie musisz mnie obrazac, wiesz?
sebcio
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez fiufiu 21 lis 2007, 21:24
anand22 napisał(a):I co zwiążesz się na zawsze z pierwszą lepszą która Cię pokocha?

A czy ja wczesniej nie mowilem o milosci odwzajemnionej....?? Jakbym nie kochal to bym sie nie wiazal.

anand22 napisał(a):. Spotkasz jakąś dziewczynę, zakochasz się ale skąd wiesz, że z inną by nie było lepiej jak nie masz porównania?

Jesli bys ja szczerze kochal i bylaby to prawdziwa milosc to nie myslalbys o innej.

anand22 napisał(a):fiufiu a widzisz w tym coś złego, że jakaś panna chce mieć jak najlepszego faceta a nie jakiegoś byle jakiego? Co w tym złego, że jakaś chce mieć za partnera kogoś bogatego i przystojnego?


Moze i to nie jest dziwne....ale na krotka mete...bo uroda szybko przemija to po pierwsze...a jak nie jestes obrotny to i pieniadz sie rozejdzie.

anand22 napisał(a):W związku chodzi o to, żeby się sobie wzajemnie podobać, więc po co ma się wiązać z kimś kto jej wogóle nie kręci?

Rozumiem ze najwazniejsza dla ciebie jest uroda....zycze powodzenia w zmienianiu lasek co 2 lata (to i tak chyba za dlugo jak dla ciebie), zobaczymy co bedzeiesz gadal jak juz bedziesz starszy
. Uroda jest wazna ale nie najwazniejsza, bynajmniej dla mnie.

anand22 napisał(a):one wolą mężczyzn zaradnych, umiejących zapewnić byt przyszłej rodzinie a nie tzw. fajtłapy?

hmmm....fajtlapy powiadasz.....widzisz ja mam kase i jestem obrotny i zaradny i co jestem sam...to chyba jestem fajtlapa :P

anand22 napisał(a):chciałbyś mieć brzydką dziewczynę? Pewnie nie, więc jeśli one są prymitywne, to Ty też.

Widzisz....kazdy ma inny gust...jedni wola grubsze drudzy chudsze....wiec okreslenie brzydka, czy ladna nie do konca jest obiektywne.


anand22 napisał(a):Jesteście niscy, więc powinniście chociaż mieć jakąś posturę, bo kobiety raczej nie gustują w facetach o sylwetce ucznia szkoły podstawowej.


Nie wiem czy wiesz....ale jak masz odpowiedni trening to chudniesz i jednosczenie wyrabiasz sobie jakas rzezbe. Jestem niski...ale sklada sie tak ze od szczeniaka uprawialem rozne sporty walki...wiec jestem w miare umiesniony.

anand22 napisał(a):Kobiety pragną poczucia bezpieczeństwa, a jak mają być bezpieczne z facetami ważącymi tyle co one albo jeszcze mniej Rolling Eyes ?


To niech umawiaja sie z zawodnikami sumo.....wtedy napewno beda bezpieczne... A poza tym nie raz wysoki sie rzucal i w zeby dostal, bo myslal ze jak niski to mi napuka. A tak poza tym uwzam ze walka to ostatecznosc...i najlepiej zawsze sie jakos dogadac :) A tak na marginesie jak cie napadna to zawsze grupa, wiec nawet jakbys byl nie wiem jak wielki i przypakowany to i tak w kubek dostaniesz....
"Oddaję się morzu,
Pozwalam się ponieść fali,
Niech mnie obmyje.
W obliczu strachu,
Pewnego razu uwierzyłem.
Łzy smoka,
Dla Ciebie i dla mnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
245
Dołączył(a)
13 lis 2007, 17:39

przez sebcio 21 lis 2007, 21:58
anand22 napisał(a):Prawdziwym uczuciem nie jest na pewno branie pierwszej lepszej panny która nas zechciała na żonę.

jesli ja bede ja kochal a ona mnie, to to jest wklasnie prawdziwe uczucie i juz nic wiecej nie bedzie sie liczylo
sebcio
Offline

Avatar użytkownika
przez fiufiu 21 lis 2007, 22:19
jesli ja bede ja kochal a ona mnie, to to jest wklasnie prawdziwe uczucie i juz nic wiecej nie bedzie sie liczylo


Dokladnie....
"Oddaję się morzu,
Pozwalam się ponieść fali,
Niech mnie obmyje.
W obliczu strachu,
Pewnego razu uwierzyłem.
Łzy smoka,
Dla Ciebie i dla mnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
245
Dołączył(a)
13 lis 2007, 17:39

Avatar użytkownika
przez makanti 21 lis 2007, 23:48
sebcio Trafiłeś w sedno! :D
...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
189
Dołączył(a)
04 lis 2007, 08:46
Lokalizacja
<---+--->

Avatar użytkownika
przez jaaa 22 lis 2007, 01:14
kazdy ma jakies plusy ;)
anand nie rob juz z ludzi jakis produktow
uzyteczne contra nieuzyteczna mozna wywlic je do kosza bo nikt ich nie bedzie chcial :roll:

znam pary w ktorych jest jedna dziewczyna "paskunda" wrecz i do tego jej z ust brzydko pachnie a mimo to ladny chlopak ja chcial ,wiec jednak milosc nie wybiera ;)
nie zawsze prowadzi sie kalkulacje plusow i minusow przy wyborze ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Avatar użytkownika
przez pyzia1 22 lis 2007, 11:15
Wiesz co anand22, nie obraź się, ale Twój sposób widzenia innych ludzi jest tak powierzchowny i płytki, że ręce opadają. Masz prawo do swojego zdania i jeśli postrzeganie innych pod kątem wyglądu i kasy Cię uszczęśliwia to postrzegaj ich tak dalej.
Wszelkie przywiązanie jest koniec końców źródłem bólu.Szczęśliwi,którzy obywają się bez niego.Samotny nie opłakuje nikogo,nikt też nie płacze nad nim.Niech ten,kto nie chce cierpieć,kto czuje trwogę przed zgryzotą,uwalnia się od ludzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
745
Dołączył(a)
15 paź 2007, 10:28

Avatar użytkownika
przez fiufiu 24 lis 2007, 05:40
Hehehe.....wlasnie wrocilem z imprezy.....dziewczyna do ktorej cos czulem i okazywalem caly czas zainteresowanie....olala mnie po calosci :) Bawila sie moimi uczuciami.Nic nowego, ale dziwi mnie to ze nawet dobrze sie czuje, a nic nie pilem :) Naprawde ludzie sa ciekawi tak teraz stwierdzam....ja bym nie mogl sie tak zachowac. Jestem kurde za uczciwy i za bardzo sie angazuje...dlatego stwierdzilem ze w dupie mam milosc i daje sobie z nia spokoj. Zajmuje sie kariera, moze cos osiagne, a jak nie to pewnie umre z samotnosci....w sumie juz mi chyba na niczym nie zalezy......Czy to tak trudno zrozumiec ze ja nie szukam dziewczyny na 3/4 doby.....tylko chce ja obdarzyc pelnym uczuciem. Naprawde czuej sie sam na tym swiece, gdzie uczciwosc jest nic nie warta. Ta dziewczyna wydawala mi sie idealna....a teraz ja tak naprawde poznalem, trudno sie mowi....takie zycie, moje serce juz tak w zyciu cierpialo, ze ta kolejna porazka chyba juz bardziej mu nie zaszkodzi. Boje sie tylko ze moje serce w koncu calkowice przestanie kogokolwiek kochac ;( Nawet plakac mi sie nie chce, chyba za bardzo sie juz zmeczylem tymi wszystkimi rozterkami. Skoro druga osoba nie potrafi kochac tak mocno jak ja, to zawsze bede sam :( taka jest prawda niestety, ale bede staral sie zyc jakos dalej. W koncu co cie nie zabije to cie wzmocni. Kurde czemu ja jestem taki dobry i wszystkim pomagam, a ludzie to wykorzystuja :( Szkoda ze nie potrafie byc innym :( Przez moja uczciwosc przegram cale moje zycie :( No koniec
tych smutasow, sory za skladnie zdan bo pisalem to ci mi do glowy przychodzilo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
245
Dołączył(a)
13 lis 2007, 17:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do