Postrzeganie siebie a choroba

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

przez sunny 29 lis 2011, 21:50
Cześć :)
mam na imię Ania, jestem studentką piątego roku psychologii. Obecnie w ramach zajęć, zajmuję się projektem dotyczącym samooceny osób, które mają problemy ze zdrowiem psychicznym.

Interesuje mnie wszystko, co macie w tej kwestii do powiedzenia - stosunek do siebie w kontekście Waszej choroby, a także do relacji towarzyskich, partnerskich, zawodowych. Chciałabym się również dowiedzieć czy postrzeganie samego sobie zmieniło się znacząco w trakcie trwania Waszej choroby.

Każda Wasza opinia, przemyślenia, nawet bardzo luźne, będą dla mnie cenne. Przyczynią się one do poszukiwania możliwych rozwiązań dla problemów związanych z własnym wizerunkiem u ludzi chorujących psychicznie.

Z góry dziękuję za pomoc i współpracę.

PS Jeśli macie jakieś pytania/wątpliwości to oczywiście chętnie odpowiem.
Mam nadzieję, że umieściłam temat w odpowiednim dziale.

przez carlosbueno 29 lis 2011, 21:59
Ja się zastanawiam czy źródłem mojej choroby jeżeli ona w ogóle istnieje nie jest czasem zaburzone postrzeganie siebie i właśnie ono jest źródłem całego problemu.
Największy Forumowy Maruda

przez Noopii 29 lis 2011, 22:14
Oczywiscie,ze na postrzeganie siebie ma wplyw moja choroba.Mam zanizone poczucie wartosci mimo terapii..jednak zminialo sie ono przed terapia bylo zle,wychowalem sie w domu dziecka..zawsze bylem sam..terapia uswiadomila mi ze kazdy czlowiek jest wartosciowy..zasluguje na milosc dobro nawet jesli jest ciezko niektorych lubic..to ptrzynajmniej nie oceniac..to jest bardzo trudne..

-- 29 lis 2011, 22:16 --

Mam swiadomosc ze obraz samego siebie nie raz jest znieksztalcony przez moje dolegliwosci...
Noopii

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com