Co Wam dziś sprawiło radość?

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez sailorka 10 paź 2016, 18:53
rodzice pochwalili mnie chyba pierwszy raz w życiu, za przeze mnie grę komputerową
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10566
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 11 paź 2016, 14:41
udane zajęcia terapeutyczne z uczniem
Psycholog
Posty
7692
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez sailorka 11 paź 2016, 17:26
spokojny dzień, fajne książki z biblioteki i rzemyki sobie kupiłam, doczepię wisiorki i będzie fajnie :)
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10566
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 12 paź 2016, 14:49
zamówiłam sobie ubrania przez Internet
Psycholog
Posty
7692
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 12 paź 2016, 15:16
zamówiłam sobie ubrania przez Internet


Kurier przywiózł mi zamówione ubrania. ekspert_abcZdrowie może to Twoje? :mrgreen:
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9058
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 12 paź 2016, 16:20
na_leśnik, a co dostałeś? Bo jak gustowna bluza w kolorze jeżynowym i bluzka z nadrukiem sowy to moje jak nic ;D
Psycholog
Posty
7692
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 12 paź 2016, 16:23
ekspert_abcZdrowie, no to jednak nie. Możesz czekać spokojnie na swe ciuchy :P
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9058
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 12 paź 2016, 16:30
;)
Psycholog
Posty
7692
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez sailorka 12 paź 2016, 16:45
mama zaniosła moją kurtkę do wymiany suwaka i w piątek będzie gotowa; no i praca mnie dzisiaj jakoś szczególnie nie wkurza; no i jeszcze waga baaardzo mnie ucieszyła 8)
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10566
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez Expresia 12 paź 2016, 18:43
Skończyłam pracę plastyczną na terapię i piłam dobrą herbatę (gruszka z karmelem - Lidl - polecam) :)
"Miejsce na cytat głęboki jak moja depresja" - Pałlo Koala
Avatar użytkownika
Offline
Posty
208
Dołączył(a)
22 sty 2016, 10:35

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez mark123 12 paź 2016, 20:40
Coca Cola lime w Polsce
Większość toksycznych związków powstała i utrzymuje się dzięki wspólnej głupocie partnera i partnerki.
Gdyby prawo funkcjonowało uczciwie, w więzieniach mogłoby się znaleźć nawet 3/4 lekarzy.
Moja dusza nie pochodzi z Ziemi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10199
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 12 paź 2016, 21:12
rozmowa z Mamą, Śliwka Nałęczowska i orzeszki ziemne
Psycholog
Posty
7692
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 12 paź 2016, 21:52
Dostałam od ojca pijaka 600zł. Heh...
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6916
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez Expresia 13 paź 2016, 15:22
Zaśmiałam się przy czytaniu "Paragraf 22", strasznie mi się podoba!
"Miejsce na cytat głęboki jak moja depresja" - Pałlo Koala
Avatar użytkownika
Offline
Posty
208
Dołączył(a)
22 sty 2016, 10:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do