Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Alienated 24 cze 2013, 21:27
deader, też uważam się za robola i taka rola chyba najbardziej mi odpowiada... No może gdyby jeszcze robole w tym kraju zarabiali jakieś względnie sensowne pieniądze...
A co do wychylania się przed orkiestrę, właśnie mi przypomniałeś jak w 1991 roku wypełniałem jakiś test psychologiczny, gdzie był i punkt odnoszący się do tego... Trzeba było odpowiedzieć jak najprościej... Odpowiedziałem właśnie po prostu, że nie chciałbym być na stanowisku kierowniczym... Bo też nie lubię takich co to instynkt przywódców w nich drzemie ;) A tak na marginesie, jeśli o bezpośrednich przełożonych chodzi, zwykle miałem z nimi całkiem fajny kontakt... Ostatnio się właśnie psuć nieco zaczęło... :?
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez deader 24 cze 2013, 21:36
Alienated napisał(a):deader, też uważam się za robola i taka rola chyba najbardziej mi odpowiada... No może gdyby jeszcze robole w tym kraju zarabiali jakieś względnie sensowne pieniądze...
A co do wychylania się przed orkiestrę, właśnie mi przypomniałeś jak w 1991 roku wypełniałem jakiś test psychologiczny, gdzie był i punkt odnoszący się do tego... Trzeba było odpowiedzieć jak najprościej... Odpowiedziałem właśnie po prostu, że nie chciałbym być na stanowisku kierowniczym... Bo też nie lubię takich co to instynkt przywódców w nich drzemie ;) A tak na marginesie, jeśli o bezpośrednich przełożonych chodzi, zwykle miałem z nimi całkiem fajny kontakt... Ostatnio się właśnie psuć nieco zaczęło... :?

Fajnie trafić kogoś kto z dystansem i sensownie podchodzi do robolstwa :D Instynkt przywódczy to ja co prawda mam - jak TRZEBA w robocie żeby mi kumple pomogli to wszystko jak w zegarku zgrywam; jak ze znajomymi jedziemy na Woodstock to najczęściej ja ogarniam całą grupę itd... To robienie tego dla kasy mnie przeraża. Dopóki jest prośba o pomoc - jest OK; kiedy zmienia się to w polecenie - to ja dziękuję, nie chcę.
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez mensajero 25 cze 2013, 01:50
Haha, to smieszne. Przed chwila natrafilem na watek "Co mnie dzisiaj ucieszylo?" i napisalem, ze nic. Teraz trafiam na watek "Co mnie dzisiaj wkurzylo?" i tez musze odpowiedziec, ze nic. Czy cos jest ze mna nie tak? Czy to normalne, ze jestem taki obojetny? Przeciez powinienem odczuwac jakies emocje, czasami mam wrazenie, ze tlumie w sobie emocje i ich nie okazuje, a one gdzies sie nawarstwiaja, tylko nie wiem gdzie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
25 mar 2013, 00:15

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez deader 25 cze 2013, 09:21
Prywatna komunikacja autobusowa, która dowozi mnie do pracy a jest jeszcze bardziej "punktualna" od PKP...
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Artemizja 25 cze 2013, 10:43
Deszcz :evil:
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44134
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 25 cze 2013, 10:44
komary.
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8838
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

Wkurza mnie:

przez Saraid 25 cze 2013, 11:50
Deszcz i podtopy :bezradny:
Saraid
Offline

Wkurza mnie:

przez lukk79 25 cze 2013, 13:38
wkurwia mnie moje jebane zycie i nienawidze go
Offline
Pierwszy Romantyk Forum
Posty
923
Dołączył(a)
04 paź 2012, 21:24
Lokalizacja
Szczecin

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 25 cze 2013, 14:25
mój recenzent pracy - nie ma to jak mieć wszystko w dupie i nie odpisywać nawet na maile :evil:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Wkurza mnie:

przez Monar 25 cze 2013, 15:11
egzamin poszedł mi fatalnie, a trzeba mieć 75%, nie dam rady, pozapominałam tyle ważnych rzeczy, że nawet się nie łudzę i czekam na poprawkę. :?
Offline
Posty
2201
Dołączył(a)
03 kwi 2013, 00:43

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez deader 25 cze 2013, 15:18
Szef. Znowu. Klient z którym znam się od podstawówki przysłał do nas zlecenie z prośbą o realizację jeszcze dzisiaj. Wiedząc że chłopaki od druku mają od pyty roboty oraz jako że osobiście znam koleżkę i niejedną colę razem wypiliśmy, to mimo iż zamówienie dotyczyło tematu prowadzonego przez mojego szefa, postanowiłem do kumpla zadzwonić i go namówić żeby przenieść odbiór zlecenia na jutro, żeby chłopaki nie zapieprzali dziś nadgodzin. Zadzwoniłem, ugadałem sprawę. Wpadam na szefa, mówię mu że wyszła taka a siaka sytuacja, że ją załatwiłem tak i owak... a ten z wątami wyskakuje żebym nie zajmował się nieswoimi zleceniami, że to jest "jego" zlecenie i ja się mam nie wtrącać. Czyli, kurva, oczywiście jebany cham będzie kazał chłopakom zostawać nadgodziny, żeby koniecznie dziś zrobić to zlecenia bo przecież "jest kryzys i musimy zapieprzać jak Chińczyki" (a sauna u szefuńcia się buduje...), a ja żeby nie wypaść niekorzystnie na ich tle ("już do domu idziesz? chłopaki zostają a ty nie?") tez będę musiał zostać nadgodziny i tracić czas bez sensu, bo swoje roboty już porobiłem. Totalny, pokurviony cymbał.

Chyba zgłoszę się do konkursu na forumowego marudę.
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Wkurza mnie:

przez lukk79 25 cze 2013, 16:25
terminy oczekiwania na terapię

:why:
Offline
Pierwszy Romantyk Forum
Posty
923
Dołączył(a)
04 paź 2012, 21:24
Lokalizacja
Szczecin

Wkurza mnie:

przez Monar 25 cze 2013, 16:28
lukk79, a mnie na wyniki z egzaminu :P
chociaż na terapię też sporo będę musiała pewnie czekać, już 3 miesiące nie chodzę do nikogo, za 3 miesiące dopiero jadę na studia, więc dopiero na studiach będę mogła zabrać się za szukanie terapii, więc szukanie kolejny jakiś miesiąc i oczekiwanie na terapię kolejne jakieś pół roku pewnie.... :?
a Ty ile musisz czekać?
Offline
Posty
2201
Dołączył(a)
03 kwi 2013, 00:43

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez mark123 25 cze 2013, 16:48
Wkurza mnie, że jutro prawdopodobnie będę mieć spotkanie z wykładowcą którego bardzo nie lubię. Znowu mi się może pytać, czemu się tak opuściłem w nauce oraz ma bardzo żenujące poczucie humoru.
Pociąg do bycia ofiarą toksycznego mężczyzny leży w naturze każdej kobiety, tyle że u niektórych kobiet ta natura jest mocno aktywna, a niektórych słabiej i te się jej przeciwstawiają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10131
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do