Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

przez Monar 31 sie 2012, 22:30
Kiya, dałabym radę... robiłabym sobie makaron w sosie pomidorowym... :smile: albo naleśniki. zapiekanki...
poza tym no za 500zł pokój dostanę wraz z opłatami, więc miałabym te 200zł na przeżycie ;)
Monar
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Pieprz 31 sie 2012, 22:31
ja tam nie żałuję :105:
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Kiya 31 sie 2012, 22:31
Monar, jak coś to wbijaj do mnie ;)
"Jestem toksycznym produktem odpadowym aktu stworzenia."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7416
Dołączył(a)
07 lip 2011, 13:10
Lokalizacja
Never Never Land

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 31 sie 2012, 22:32
za 6,66 zł dziennie cięzko by było przezyc ja wiecej na słodycze same wydaje a raczej wydawałem
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17048
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Kiya 31 sie 2012, 22:34
carlosbueno, Ty się w ogóle nie odzywaj :roll: Bo jeszcze Ci się do domu wsprowadzimy i będziesz nas utrzymywał :twisted: (a raczej Twoi rodzice :P )
"Jestem toksycznym produktem odpadowym aktu stworzenia."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7416
Dołączył(a)
07 lip 2011, 13:10
Lokalizacja
Never Never Land

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Pieprz 31 sie 2012, 22:35
słodycze, czipsy itp. colę i tak nie powinno sie kupowac tylko kraśc, bo kradzione nie tuczy :P
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

przez Monar 31 sie 2012, 22:35
Kiya, jakbym mogła, to z chęcią bym wbiła :D wgl chciałabym Was kiedyś wszystkich poznać. jesteście bardzo interesującymi ludźmi. doświadczonymi w pewien sposób. :smile:
Monar
Offline

Wkurza mnie:

przez Monar 31 sie 2012, 22:36
carlosbueno, ja potrafiłabym się ograniczyć do tylko potrzebnych rzeczy... :)
Monar
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Pieprz 31 sie 2012, 22:38
Monar napisał(a):Kiya, jakbym mogła, to z chęcią bym wbiła :D wgl chciałabym Was kiedyś wszystkich poznać. jesteście bardzo interesującymi ludźmi. doświadczonymi w pewien sposób. :smile:

wbijaj do gdanska i nas poznasz :)
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 31 sie 2012, 22:38
Kiya napisał(a):carlosbueno, Ty się w ogóle nie odzywaj :roll: Bo jeszcze Ci się do domu wsprowadzimy i będziesz nas utrzymywał :twisted: (a raczej Twoi rodzice :P )

kolejna osoba chce mi zakaz wypowiedzi dla mnie 6,66 zł dziennie nawet tylko na jedzenie ( a są przecież inne konieczne rzeczy) to za mało ale dziewczyny mniej jedzą nie są moich gabarytów. Ja zarabiałem kiedys na polskie 5 tysiecy a tam nie dużo drożej niż w Polsce było poza mieszkaniem i mi ledwo na życie starczało ale ja do osczednych nie należe.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17048
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Candy14 31 sie 2012, 22:40
ale dziewczyny mniej jedzą nie są moich gabarytów.

ale nie wystarcza im jedna para spodni, butow i kilka koszulek :P
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Wkurza mnie:

przez Monar 31 sie 2012, 22:42
Mushroom, właśnie z tym problem... ale kiedyś... kiedyś na pewno! ;) jeszcze muszę chyba trochę "podrosnąć" wiekowo. bo jesteście wszyscy starsi ode mnie... czułabym się nieswojo, pewnie bym się nie odnalazła :P czułabym się jak gówniara jakaś ot co...

-- 31 sie 2012, 22:43 --

ja już ubrania mam... poza tym kupuję w chińskim albo terranovie. można dostac ciuch niezły za 5-10zł ;)

-- 31 sie 2012, 22:44 --

i to nowy ;)
Monar
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Pieprz 31 sie 2012, 22:45
Monar, jak uwazasz ale bezsensem jest imo czekac kilka lat tylko po to zeby zaspokoic jakies odczucie ktore moze sie nawet nie pojawic....
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Candy14 31 sie 2012, 22:45
Monar, jezeli ja w ich towarzystwie nie czuje sie stara to Ty nie bedziesz jak gowniara :D Ludzie nadajacy na tych samych falach nie maja wieku
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do