Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

przez Michuj 13 lip 2011, 15:43
W przypadku tak zaawansowanego stanu, nie mieszałbym do tego pogody. Co najwyżej może delikatnie nasilić czy poprawić nastrój, ale ciągle jest źle... Co ty wogóle bierzesz? Fluo?
Michuj
Offline

Wkurza mnie:

przez Agasaya 13 lip 2011, 15:43
Eve, dopytuje o wszystko... o wszystko o co nie powinna...

i jeszcze mnie wkurza to że jestem taka słaba... kawał baby a taka nieporadna... :(
Agasaya
Offline

Wkurza mnie:

przez Nel 13 lip 2011, 15:59
Michuj, ja? Ja biorę sertagen 75 (1,5 tabl) i cały czas hydroxyzynę okazjonalnie benzo (brałam przez 3 tyg na poczatku) ....
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Korba 13 lip 2011, 16:03
wkurza mnie, że stałam się taka.......
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Wkurza mnie:

przez Agasaya 13 lip 2011, 16:08
Korba napisał(a):wkurza mnie, że stałam się taka.......

nie tylko Ciebie Słońce drażni to nowe ja... ja swojego też nie akceptuję
:*
Agasaya
Offline

Wkurza mnie:

przez Michuj 13 lip 2011, 16:17
dune, To pozostaje tylko czekć na efekty...
Michuj
Offline

Wkurza mnie:

przez Nel 13 lip 2011, 16:45
Michuj, ale mi się pogarsza....dochodza mi jakies nowe stany, których nie znam...ktore mnie niepokoją...nie doczekam do 5 sierpnia.... :(
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Wkurza mnie:

przez Eve 13 lip 2011, 17:07
Lady_B napisał(a):Eve, dopytuje o wszystko... o wszystko o co nie powinna...

znam to... oj znam.
http://www.nerwica.com/post593634.html#p593634 --> trochę o mnie
Eve
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
15 kwi 2010, 14:20

Wkurza mnie:

przez Michuj 13 lip 2011, 18:30
Lady_B, A czy to nowe Ja= nadwaga nie lubiąca słońca?
Michuj
Offline

Wkurza mnie:

przez Agasaya 13 lip 2011, 19:41
Michuj, nieee bardziej mi chodzi o ogół czyli również to że jestem taka niekontaktowa... nadwagę miałam zawsze chociaż nie aż taką... ale jakoś umiałam z tym żyć... słońce samo w sobie mi nie przeszkadza tylko temperatura...
Agasaya
Offline

Wkurza mnie:

przez Michuj 13 lip 2011, 20:03
Lady_B, wydaje mi się, że masz problem podobny do mojego. Nadwaga=kiepska samoocena=gorsze samopoczucie=niekontaktowość. Ja się od marca z tym użeram, efekty są, ale końca nie widać :hide:
Michuj
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez wrong 13 lip 2011, 20:56
Wkurza mnie, że ktoś mi zwraca uwagę, że powinnam się częściej usmiechać :evil:
I was born with the wrong sign
In the wrong house
With the wrong ascendancy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
158
Dołączył(a)
08 lip 2011, 15:26

Wkurza mnie:

przez Agasaya 13 lip 2011, 21:04
Michuj, u mnie nadwaga jest tylko gwoździem do trumny... czubkiem góry lodowej... zwał jak zwał... ja miałam zawsze poczucie własnej wartości gówniane... odkąd pamiętam żyłam w poczuciu że jestem gorsza... że zasługuję na mniej... a problem z wagą wynika z zaburzeń odżywiania jak również z częstego izolowania się w domu i leżenia z lapem na kolanach...
u mnie więc ten łańcuszek przypominałby raczej koło i wyglądał tak:

poczucie bycia gorszą --> kiepska samoocena --> izolowanie się i niekontaktowość + zaburzenia jedzenia --> nadwaga --> poczucie bycia gorszą
:bezradny:
Agasaya
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Thazek 13 lip 2011, 21:08
Wkurza mnie afta ,której nie mogę się pozbyć od paru dni :evil: :evil:
Nerwico chcesz mnie znów dopaść?!?!To skoczę do apteki po stoperan bo Cię chyba POSRAŁO!
http://www.youtube.com/watch?v=jYj7T9eEQ4U
F41.0<--- Było minęło... F41.1<--- już prawie nie ma :D CHYBA ZDROWIEJĘ :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5290
Dołączył(a)
18 mar 2011, 21:36
Lokalizacja
South

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do