Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Malarz cieni 30 wrz 2016, 20:21
Odwieczne problemy z mimiką podczas spacerów. Ta historia się chyba nigdy nie skończy. :mrgreen:
Wcześniej: Ramanujan, Robinho
Avatar użytkownika
Offline
Posty
962
Dołączył(a)
22 wrz 2014, 17:12
Lokalizacja
okolice Wrocławia

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Naemo 30 wrz 2016, 22:00
Malarz cieni napisał(a):Odwieczne problemy z mimiką podczas spacerów. Ta historia się chyba nigdy nie skończy. :mrgreen:


:D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4000
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Naemo 30 wrz 2016, 22:02
Wkurza mnie, że nie mogę się zabić, bo mam paru ludzi, których obchodzę :c
f60.3 | f32.1
lamotrygina 200 mg | fluoksetyna 20 mg | trittico CR 100 mg | chlorprothixen 7,5mg
"Jeśli coś było na tyle ważne, że nie możesz o tym zapomnieć wiedz, że musi do Ciebie wrócić."
"Żyj tak, jakbyś miał umrzeć jutro. Ucz się tak, jakbyś miał żyć wiecznie."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4000
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Lucyfer 30 wrz 2016, 22:11
Nathaliee, a nie powinnaś żyć dla siebie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
217
Dołączył(a)
24 maja 2016, 00:11

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Naemo 30 wrz 2016, 22:18
Powinnam, no ale niestety :/
f60.3 | f32.1
lamotrygina 200 mg | fluoksetyna 20 mg | trittico CR 100 mg | chlorprothixen 7,5mg
"Jeśli coś było na tyle ważne, że nie możesz o tym zapomnieć wiedz, że musi do Ciebie wrócić."
"Żyj tak, jakbyś miał umrzeć jutro. Ucz się tak, jakbyś miał żyć wiecznie."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4000
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

Wkurza mnie:

przez miziam 30 wrz 2016, 22:31
Nathaliee, siostro! Mam dokładnie taką samą sytuację!
Jak to dobrze wiedzieć, że nie jestem sama.
Ostatnio edytowano 30 wrz 2016, 22:38 przez miziam, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
24 wrz 2016, 12:41

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Naemo 30 wrz 2016, 22:36
miziam napisał(a):Nathaliee, siostro! Mam dokładnie taką samą sytuację!


Pewnie nie my jedne tutaj :c
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4000
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez ja12 30 wrz 2016, 23:00
wkurza mnie moja niemoc
Avatar użytkownika
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
16 lip 2016, 04:01

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez krzosl 30 wrz 2016, 23:19
a ja mam nerwice natrectw i czuje lek przed skrzywdzeniem kogos :silence: i jak tu zyc ??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
24 lip 2016, 21:39
Lokalizacja
Tczew

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Malarz cieni 01 paź 2016, 09:41
krzosl, leczysz się?
Wcześniej: Ramanujan, Robinho
Avatar użytkownika
Offline
Posty
962
Dołączył(a)
22 wrz 2014, 17:12
Lokalizacja
okolice Wrocławia

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez krzosl 01 paź 2016, 10:28
tak biore fevarin 150 czasami jest ok a czasami mam takie jazdy ze boje sie samego siebie mysle ze my przez to schorzenie musimy cos odpokutowac to jakas kara za jakies grzechy :105: niby wszedzie pisze ze natrectwa nie sa grozne bo nic nikomu sie od nich nie stanie tylko zastanawiam sie skad oni to wiedza ?? a moze ktos kiedys skrzywdzil kogos pod wplywem natrectw ??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
24 lip 2016, 21:39
Lokalizacja
Tczew

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Malarz cieni 01 paź 2016, 10:32
krzosl, też miałem takie myśli, żeby komuś coś zrobić. Ustąpiły, gdy zacząłem się leczyć. Pojawiły się za to inne natręctwa... Może warto zastanowić się na zmianą leku?
Wcześniej: Ramanujan, Robinho
Avatar użytkownika
Offline
Posty
962
Dołączył(a)
22 wrz 2014, 17:12
Lokalizacja
okolice Wrocławia

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez krzosl 01 paź 2016, 10:48
rozmawialem z lekarka mowila ze na razie mam go brac i dopisala hydroksyzyne przeciwlekowo ale jej nie bralem bo nie chce by mnie przymulila staram sam sie walczyc z lekiem ja poki co innych natrectw nie mam a to sie zaczelo wszystko od konca marca tego roku myslalem ze zwariowalem jak pojawil sie lek i mysli glownie strach przed nozem no i tak sie to nasilalo ze poszedlem do lekarza lecze sie od lipca lekarka mowila ze nic nikomu nie zrobie bo to niemozliwe ale ona na to nie choruje i nie zna tych objawow wiec sam juz nie wiem co o tym myslec :silence:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
24 lip 2016, 21:39
Lokalizacja
Tczew

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez warrior11 01 paź 2016, 11:12
krzosl,
Z lękiem i natręctwami się nie walczy,bo to tylko je nasili.Pierwszy krok,który musisz zrobić,to
przyjąć i zaakceptować te myśli.Pozwól im być,ale jednocześnie staraj się nie analizować ich..
Staraj się cały czas zajmować umysł czymś innym..To są zwykłe myśli lękowe,które są wynikiem
twojego zaburzenia.Stały się one natrętne,bo nadałeś im zbyt wielkie znaczenie.
Nie bój się,nikomu nic złego nie zrobisz.
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1025
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do