Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

przez Midori 11 sie 2014, 17:33
Myślenie "normalnych" ludzi: Popełnił(a) samobójstwo, bo najadł(a) się psychotropów. :silence:
Midori
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Arasha 11 sie 2014, 17:48
siostrawiatru napisał(a):Cholerny ból karku. :?


Też mnie boli :why:
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez depas 11 sie 2014, 18:16
Ból kręgosłupa, ale sam go sobie zafundowałem :(
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2136
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 11 sie 2014, 19:39
że boli mnie ząb, któy zrobiła mi dzisiaj dentystka, który wcześniej mnie nie bolał :shock:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Vortioxetinum 10mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5586
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 11 sie 2014, 20:08
Ech dziś to wkurzyłem sam siebie..miałem się uczyć do sesji i dupa.Bardzo brzydko Dean ,bardzo.
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1656
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez mark123 11 sie 2014, 20:25
Moment, w którym ktoś źle zrozumie treść posta.
Każde zwierzę jest bardziej przyjazne dla człowieka niż pies.
Związek małżeński - związek nielubiących lub nienawidzących się kobiety i mężczyzny, którzy chcą poświęcić życie na wzajemnym sprawianiu sobie przykrości.


Zjawiska nadprzyrodzone, gdy doświadczysz, uwierzysz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10502
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Rebelia 11 sie 2014, 20:43
Proza życia: brak spokoju. :hide:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez 520m.n.p.m. 11 sie 2014, 21:02
moja krowa, jest taka uparta :bezradny:
W dobre dni warto wierzyć. Daruj mi, pozwól przeżyć Choćby w snach, pozwól przeżyć dobre dni. Nie ma lepszych dni od dobrych razem z Tobą.
Czerwone Gitary - Mam dobry dzień
Avatar użytkownika
Offline
Posty
298
Dołączył(a)
01 sie 2014, 20:42
Lokalizacja
Góry

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez mark123 12 sie 2014, 02:16
Że o niektórych problemach/cechach psychiki nie można znaleźć w internecie żadnych informacji.
Każde zwierzę jest bardziej przyjazne dla człowieka niż pies.
Związek małżeński - związek nielubiących lub nienawidzących się kobiety i mężczyzny, którzy chcą poświęcić życie na wzajemnym sprawianiu sobie przykrości.


Zjawiska nadprzyrodzone, gdy doświadczysz, uwierzysz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10502
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez depas 12 sie 2014, 05:39
Że nawet tacy wspaniali ludzie, artyści i geniusze jak Robin Williams niekiedy nie potrafią sobie poradzić z tym cholernym życiem i decydują się je zakończyć przedwcześnie...
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2136
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez ktosia1976 12 sie 2014, 07:08
depas masz rację i zobacz człowiek który ma kasę pozycję tyle sukcesów i nie daje rady a co dopiero my zwykli ludzie .Jak dać sobie radę w tym cholernym życiu
sympramol 50mg 2-0-2
lokren 20mg 1-0-0

+ dużo fajek
6 lat walki z nerwicą(zaburzenia somatopodobne)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
175
Dołączył(a)
21 lip 2014, 13:19
Lokalizacja
śląsk

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez chcezyc 12 sie 2014, 12:28
janek159 napisał(a):Chceżyć. A nie chcesz pojechać nad morze i położyć się na plaży w Międzyzdrojach?

To też by była dobra opcja.
Jak się nudzisz to możesz napisać coś miłego. :)
"zmieniasz to jak widzisz siebie, zmieniasz absolutnie wszystko" Oxon - Zmieniasz siebie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
17 cze 2014, 16:46
Lokalizacja
dolny śląsk

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez depas 12 sie 2014, 12:53
ktosia1976 napisał(a):depas masz rację i zobacz człowiek który ma kasę pozycję tyle sukcesów i nie daje rady a co dopiero my zwykli ludzie .Jak dać sobie radę w tym cholernym życiu


Ano właśnie. Zupełnie go nie winię, każdy ma prawo decydować o swoim losie, jednak wielu ludzi pomyśli właśnie tak teraz i nie pomoże im to w walce ze swoimi demonami.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2136
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez deader 12 sie 2014, 13:04
depas napisał(a):Że nawet tacy wspaniali ludzie, artyści i geniusze jak Robin Williams niekiedy nie potrafią sobie poradzić z tym cholernym życiem i decydują się je zakończyć przedwcześnie...

Że, jak, co, the fuck?? :shock: Trochę na odwrót chyba... Toż to artyści jako ludzie wrażliwsi i często generalnie inteligentniejsi dostrzegają więcej syfu niż Kowalscy. Podziwiam faceta że przez tyle lat wyśmiewał otaczającą nas rzeczywistość, żal mi że odszedł, ale nie mogę się zgodzić z tym przedziwnym wartościowaniem. To że artysta popełnia samobójstwo to nic nadzwyczajnego; dopiero kiedy Kowalscy zaczynają się wieszać - to oznaka że jest niedobrze.

I, tak, jako małe in memoriam:


When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do