Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Arhol 16 cze 2014, 15:48
Tak by profilaktycznie nabić posta (bycie frustratę i hejterę zobowiązuje) - rodzinka,standardowy powód do wku*wu.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 16 cze 2014, 15:48
deader, ale wiesz , że każdy olejem działa na różne dolegliwości ?
Jakie uzywasz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez deader 16 cze 2014, 15:55
kupmitrumne napisał(a):deader, ale wiesz , że każdy olejem działa na różne dolegliwości ?
Jakie uzywasz?

Jakoś nie wierzę w te rzeczy :P Więc głównie używam takie które mocno dają znać o swojej obecności, mają intensywny aromat, czy, jakby to powiedział mój tatko: "strasznie capią" :P - jabłko, drzewo sandałowe... Nic wyrafinowanego :)
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 16 cze 2014, 15:59
deader, akurat olejem z drzewa san. Jest dobry na depresję, bezsenność , lęki itp. Za to dobrze działają na skórę po przez masaż i kąpiel , ale to temat rzeka :]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Nathallie 16 cze 2014, 16:29
małpka bubu napisał(a):wkurza mnie że dałam się zmanipulować sekcie, a jej szef okazał się zwykłym tchórzem który nie chce rozmawiać o swoich ciemnych stronach - nie wytrzymałam i na drugim koncie na fb kulturalnie napisałam mu co o nim myślę :evil: :evil: :evil:

wkurza mnie moje zagubienie odnośnie religii - czy są jakieś religie Wschodu w które mogę bezpiecznie się zaangażować?

Buddyzm :great:
A co to za sekta?
Nie rób bliźniemu tego, czego nie chciałbyś, aby on uczynił tobie. Możliwe, że macie zupełnie różne gusty.

'Byłam przerażona, a strach odebrał mi całkowicie odwagę.' --> haha :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
375
Dołączył(a)
20 maja 2014, 00:54
Lokalizacja
Warszawa

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez hooain 16 cze 2014, 16:49
wkurvia mnie tekst: niach niach, pisany przez kolesia, który znając życie leży, uderzając w klawisze beczy nad sobą podczas rzekomej hiperkuwasuper zabawy
ତ୍କୃ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2021
Dołączył(a)
10 sie 2011, 21:48

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 16 cze 2014, 16:54
hooain napisał(a):wkurvia mnie tekst: niach niach, pisany przez kolesia, który znając życie leży, uderzając w klawisze beczy nad sobą podczas rzekomej hiperkuwasuper zabawy

Wspominalam , że bardzo lubie twoje posty :]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez monk.2000 16 cze 2014, 16:57
Pustka, ledwo myślę. Boję się pomyśleć, że robię się coraz głupszy. Już mam wizję siebie jako śliniące się warzywko. :(
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez deader 16 cze 2014, 17:43
kupmitrumne napisał(a):deader, akurat olejem z drzewa san. Jest dobry na depresję, bezsenność , lęki itp. Za to dobrze działają na skórę po przez masaż i kąpiel , ale to temat rzeka :]

Cholera, może powinienem zacząć to PIĆ..? :shock: BTW - dziś znów w skrzynce pustka, chyba jutro przejdę się na pocztę sprawdzić czy nie zalega im to gdzieś w magazynie...
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 16 cze 2014, 17:50
deader, nie pić , wystarczy , że sobie do kominka wkroplisz 3 krople i będzie się aromat unosił w pomieszczeniu :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez elo 16 cze 2014, 18:00
nokurwa typek z alle mi sle esemeska o tresci 'prosze o chwile cierpliwosci pani' a ze leci 3 tydzien czekania to nic
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7695
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez deader 16 cze 2014, 18:49
kupmitrumne napisał(a):deader, nie pić , wystarczy , że sobie do kominka wkroplisz 3 krople i będzie się aromat unosił w pomieszczeniu :)

Zazwyczaj zużywam pół buteleczki dziennie bo kominków mam trzy po jednym w każdym pomieszczeniu, i podlewam obficie :D
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 16 cze 2014, 18:52
deader, trzy krople tylko :lol: !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Rebelia 16 cze 2014, 19:24
Nie mam przekonania do aromaterapii, chociaż sama mam 287920 olejków, kominki i takie tam. Używam, bo lubię jak mi ładnie śmierdzi. Próbowałam już jakiejś kombinacji na ból głowy (lawenda bodaj, dunno), to generalnie nic nie dało. Może jakiś przypadek jestem słaby, ale zgodzić się muszę, że fajno relaksuje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do