Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Rebelia 05 maja 2014, 21:50
acherontia-styx, co studiujesz? Zależy jakie badania robisz, jaką metodą i jaka próba, ale pojawia się w necie ostatnio sporo udogodnień jeśli o to chodzi, przy badaniach wymagających poklikania przez człowieków są portale, które wyliczają wsio za Ciebie i robią jakieś cuda na wykresach. Ale nie znam się na tym kompletnie, a metodologia to ból w dupie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 05 maja 2014, 21:53
macieywwa, smigasz motocyklem po wawie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7731
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 05 maja 2014, 21:56
Rebelia, pielęgniarstwo ;) może i są, ale wolę dać swoje badania do osoby, która statystyką zajmuje się zawodowo...zresztą nawet większość promotorów na mojej uczelni uważa, że mamy się nie bawić w to sami tylko dać komuś kto się na tym zna ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5533
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Rebelia 05 maja 2014, 22:16
acherontia-styx, no chyba, że tak. :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Prakseda 05 maja 2014, 22:27
Vett napisał(a):Wkurwia mnie, że moje niejedzenie mięsa jest powszechnie uważane za niedojrzałość psychiczną. Taaaa.

Mnie zazwyczaj <bo oczywiście zdarzają się wyjątki> jeśli już coś ludzie mówią na ten temat to to, że to fajne i dojrzałe ;)

A wkur*ają mnie moje własne jazdy :roll: Za cholerę nie umiałabym <i nie chciałabym> przebywać w towarzystwie człowieka, która przejawia pewne moje cechy, żesz k.... :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1031
Dołączył(a)
03 sie 2013, 22:48

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 05 maja 2014, 22:38
acherontia-styx napisał(a):
Wkurwia mnie szczerze studiowanie.....na prawdę łudziłem się że Ci ludzie którzy mają lepsze średnie ode mnie dochodzą do tego ciężką pracą i zdolnościami.....HAHAHAHA,bzdura....Gotowe projekty z poprzednich lat,porozwiązywane zadania,kolosy,gotowce.Tak się robi średnią a nie nauką...

( Dean )^2, serio?! A Ty święty i nigdy nie korzystałeś chociażby z pytań z poprzednich lat ucząc się do egzaminu? Takie życie, kto nie kombinuje ten nie ma.



To jest tak.Korzystałem,rzadko nawet bardzo ale tak.Tyle że u nich skala zjawiska jest ogromna,mają wysokie średnie dzieki temu i do tego pieprzą farmazowny że ja czy my się nie staramy i dlatego nie mamy takich ocen....i ja jakoś im wierzyłem po prostu...wierzyłem że daje z siebie za mało,za mało sie staram i stąd to wszystko,dopiero teraz dostrzegam drugą stronę medalu...
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1515
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Zebrec 05 maja 2014, 22:40
Wkurza mnie, to że robię coś, za czym nie przepadam, zamiast dążyć do upragnionego celu.
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Rebelia 05 maja 2014, 22:42
Tzn mieć pytania od poprzednich lat to jedno, mieć odpowiedzi to inna bajka zupełnie. Nie wiem jak u was, ale mnie samo opracowywanie odpowiedzi na te pytania uczyło. A odpowiedzi do pytań i tak sprawdzałam, bo jakiś cymbał puści w net swoje teorie spiskowe dziejów albo w ogóle okazuje się, że pytania na egzamin z danego przedmiotu są od zupełnie innego wykładowcy. Szczęśliwie to już za mną. A w trakcie całych studiów ściągałam raz, w dodatku strasznie nieudolnie.

Natomiast co do super średniej itp u moich ludzi ze studiów to była kwestia:
a) autentycznej nauki po 10920199 godzin dziennie
b) życia według zasady "miej wyjebane a będzie ci dane"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez lucy1979 05 maja 2014, 22:44
( Dean )^2 napisał(a):
acherontia-styx napisał(a):
Wkurwia mnie szczerze studiowanie.....na prawdę łudziłem się że Ci ludzie którzy mają lepsze średnie ode mnie dochodzą do tego ciężką pracą i zdolnościami.....HAHAHAHA,bzdura....Gotowe projekty z poprzednich lat,porozwiązywane zadania,kolosy,gotowce.Tak się robi średnią a nie nauką...

( Dean )^2, serio?! A Ty święty i nigdy nie korzystałeś chociażby z pytań z poprzednich lat ucząc się do egzaminu? Takie życie, kto nie kombinuje ten nie ma.



To jest tak.Korzystałem,rzadko nawet bardzo ale tak.Tyle że u nich skala zjawiska jest ogromna,mają wysokie średnie dzieki temu i do tego pieprzą farmazowny że ja czy my się nie staramy i dlatego nie mamy takich ocen....i ja jakoś im wierzyłem po prostu...wierzyłem że daje z siebie za mało,za mało sie staram i stąd to wszystko,dopiero teraz dostrzegam drugą stronę medalu...


Przecież wiadomo, ze ludzie zdrowi psychicznie są tak zakłamani, zarówno wobec innych jak i wobec siebie, że az trudno uwierzyć, że są w stanie funkcjonować. Mają te swoje mechanizmy obronne, których my jesteśmy pozbawieni.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 05 maja 2014, 23:18
( Dean )^2, tylko, że zauważ, że jest druga strona medalu. Wykładowcy dobrze wiedzą, że studenci pytania sobie przekazują z roku na rok, a mimo to pytań nie zmieniają. Równie dobrze mógłbyś mieć pretensje do wykładowcy, dlaczego daje od X lat te same pytania.
Zresztą, to jest indywidualna sprawa każdego. Jeśli ktoś jedzie tylko na ściąganiu, kombinowaniu nie ucząc się w ogóle to jego sprawa, ale rzeczywistość szybko zweryfikuje jego wiedzę.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5533
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 05 maja 2014, 23:31
Tak tylko ten medal ma jeszcze jedną strone:P:

Taką że to generuje i podtrzymuje chore wymagania na uczelni.Bo ja nie moge wyrobić się z projektem np. i chętnei bym powiedział prawde że napieprzałem jak osioł ale tego jest za dużo.Ale jak tak powiem to pani czy pan pokaże mi gotowy projekt którychś z cwaniaków i powie:

"Oni sie jakoś wyrobili.Mozna?Można.Za głupi/leniwy głupi i leniwy pan jest''

No i takie.

-- 05 maja 2014, 23:31 --

Tak tylko ten medal ma jeszcze jedną strone:P:

Taką że to generuje i podtrzymuje chore wymagania na uczelni.Bo ja nie moge wyrobić się z projektem np. i chętnei bym powiedział prawde że napieprzałem jak osioł ale tego jest za dużo.Ale jak tak powiem to pani czy pan pokaże mi gotowy projekt którychś z cwaniaków i powie:

"Oni sie jakoś wyrobili.Mozna?Można.Za głupi/leniwy głupi i leniwy pan jest''

No i takie.
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1515
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

Wkurza mnie:

przez dar 05 maja 2014, 23:32
życie. Niektórzy ludzie których kiedyś spotkałem ale całe szczęście nie potrafię się już z tego powodu smucić. :D
“ Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele. ”
dar
Offline
Posty
1276
Dołączył(a)
25 lut 2011, 11:16

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Prakseda 05 maja 2014, 23:41
( Dean )^2 napisał(a):
To jest tak.Korzystałem,rzadko nawet bardzo ale tak.Tyle że u nich skala zjawiska jest ogromna,mają wysokie średnie dzieki temu i do tego pieprzą farmazowny że ja czy my się nie staramy i dlatego nie mamy takich ocen....i ja jakoś im wierzyłem po prostu...

Kuwa, co za ekipa :roll: U mnie na roku to było tak, że większość ludzi co miała to wrzucała na forum naszego kierunku - nikt nikomu nie mówił, że za mało się stara itp. Przykładowo - jedna grupa miała kolosa - tego samego dnia pytania były dostępne dla wszystkich na forum. Przed egzaminem potrafiliśmy siąść całą grupą i wspólnie rozwiązywać dane nam zagadnienia. Często opracowane zadania kserowało się bądź podawało ludziom z innych grup, których imienia nawet się nie znało < i co ciekawe - wszystko zawsze wracało do właściciela>.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1031
Dołączył(a)
03 sie 2013, 22:48

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez barbieturan 06 maja 2014, 07:54
kiedy człowiek chce sie uczesać a grzebień wpada mu wprost do kibla
Jestem pod nieustannym gradem niepokojów. Czego chcę teraz, tego już nie chcę za chwilę. Gdy wszedłem już po schodach na górę, nie wiem jeszcze, w jakim będę nastroju, gdy wejdę do mieszkania. Muszę nagromadzić w sobie niepewności, zanim staną się one jakąś małą pewnością.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1268
Dołączył(a)
15 wrz 2013, 08:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do