Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

przez Variable 08 mar 2014, 13:53
magnolia84, to świetnie :) Nie bede teoretycznie sama :D
Nieeee, przyjadą kradzieje po nią i zabieraja na kilka dni, czyt. "rodzinka" :roll: Jeszcze w tym domu sama nie bylam w nocy i sie boje troche, ale wstyd :hide:
Variable
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 08 mar 2014, 13:56
:lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10271
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Wkurza mnie:

przez Reiben 08 mar 2014, 13:56
poprawię się, jak dostanę fleshlighta za 2 dni :105:
Reiben
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 08 mar 2014, 13:59
ręka Ci nie wystarczy ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10271
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Wkurza mnie:

przez Reiben 08 mar 2014, 14:01
nie..ostatnio imponuje mi Putin i pragnę teraz czegoś więcej i więcej dla siebie
Reiben
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 08 mar 2014, 14:05
Dzisiaj sztuczna pochwa a jutro cały mnóstwo sztucznych wagin ;)



W sumie zamiast badyla i penisa , może być i to :105:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10271
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Wkurza mnie:

przez magnolia84 08 mar 2014, 14:46
Variable, będziemy dwie :D
Ufff, na szczęście to tylko, czy aż, rodzinka ;)
magnolia84
Offline

Wkurza mnie:

przez Variable 08 mar 2014, 14:49
magnolia84, "aż" :D Aaaale fajnie :D Jak by co to mam ciasto biedronkowe to sie podziele przez neta :D
Variable
Offline

Wkurza mnie:

przez magnolia84 08 mar 2014, 14:51
Variable, a ja mnóstwo słodyczy, że wystarczyłoby i dla całego forum :D
magnolia84
Offline

Wkurza mnie:

przez Reiben 08 mar 2014, 14:53
kurde jest lepsza od Smerfetki nawet
Reiben
Offline

Wkurza mnie:

przez Variable 08 mar 2014, 14:55
magnolia84, to pojemy :D
Variable
Offline

Wkurza mnie:

przez magnolia84 08 mar 2014, 14:56
Variable, i popijemy, bo pysznego wina mam też sporo :yeah: :D chvj, że leki! :P

-- 8 mar 2014, o 14:08 --

Reiben napisał(a):poprawię się, jak dostanę fleshlighta za 2 dni :105:


myślałam np. o czymś takim, tyle, że zamiast badyli np. babeczka z kremem:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
magnolia84
Offline

Wkurza mnie:

przez Variable 08 mar 2014, 15:08
magnolia84, pojechala :why: Ch*j, ze leki racja :(
Variable
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Rebelia 08 mar 2014, 15:10
no ja mam dzisiaj ten problem, że bym się napiła w jakimś miłym towarzystwie. POZA domem, picia przy monitorze nie uznaję. I w sumie mnie to wkurza, bo byłoby prościej usiąść przed kompem i tak sobie doić trunki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do