odstawiam leki

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Re: odstawiam leki

Avatar użytkownika
przez Daria Sz. 04 sty 2009, 18:44
jaaa, jestem tego samego zdania: leki są potrzebne, stawiają na nogi i pomogają przetrwać najgorsze chwile. Trzeba je brać , kiedy sytuacja tego wymaga. Tak jak piszesz, odstawianie leków jest trudne, często samopoczucie przy odstawianiu jest mylone z nawrotem choroby. Dobrze jeśli umiesz sama to zauważyć i odróżnić. Błędem jest branie leków latami tak jak Kachnaaa, cieszę się że sobie z tym zaczyna radzić i to zrozumiała. A Antychemikal?... no cóż. Fajny gościu, jeśli pozna się go bliżej. Pisaliśmy do siebie emaile i na prawdę bardzo mi pomógł, bo sam brał bardzo długo leki. Dobrze rozumie temat. Przyznaję Ci jednak rację, jego wypowiedzi na forum czasem szokowały i były nieprzyjemne.

[*EDIT*]

to nie był dobry dzień, paskudnie się czuję, łapię doła, bezsens bezsensu

[*EDIT*]

niedługo minie 2-gi miesiąc jak nie biorę leków i teraz naprawdę odczuwam ich odstawienie. Smutek za smutkiem, płakać się chce, najlepiej rzuciłambym wszystko w diabły i zamknęła w domu. Przestaję się odzywać, rozmawiać. Małe problemy urastaja do wielkich. Przetrwam, w końcu będzie lepiej.

[*EDIT*]

To już cztery miesiące jak nie biorę leków i jest w miarę dobrze. Trudne chwile odstawiania minęły. Moje wnioski:
należy przyjmować leki, gdy lekarz je przypisał i stosowac się do tego co mówi. Jednak, gdy pojawi się w Twojej głowie myśl, że czas zmierzyć się z rzeczywistością bez leków powiedz to lekarzowi i odstaw je.
Mi się udało i Tobie też się uda :D
memento mori...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
04 sie 2007, 19:09

Re: odstawiam leki

przez moniczka81 04 cze 2009, 10:55
witam wszystkich od wczoraj odstawiam paromerc mam brać po pół tabletki do końca opakowania i koniec,mam pytanko kiedy zaczne odczówać jakieś objawy zmniejszenia dawki i ile to potrwa?czy te objawy maja być podobne do tych gdy zaczynałam brać ten lek?poradzcie
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
11 mar 2009, 11:37

Re: odstawiam leki

Avatar użytkownika
przez linka 04 cze 2009, 12:25
moniczka81, wcale nie musisz odczuwac żadnych objawów.......skutki uboczne odstawienia mogą a nie musza wystąpić - najlepiej nastawić się, że nic nie odczujesz - i napewno tak będzie :mrgreen:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: odstawiam leki

przez moniczka81 04 cze 2009, 15:57
dzięki linka wiem że nie mogę się już cofnonć i musze myśleć pozytywnie skończyć już brać te leki i żyć normalnie to mój piorytet,choć jestem słaba psychicznie to nie poddam się
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
11 mar 2009, 11:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do