Już nie pale !!!

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Re: Już nie pale !!!

przez jeerrzzy 20 paź 2008, 14:18
Ja też nie pale od trzynastu lat a palenie moje trwało około szesnastu lat. Podobno 90% ludzi którym udało się rzucić palenie robili to z dnia na dzień.
Ja jak chciałem się ograniczać to paliłem jeszcze więcej.
Powodzenia w żucaniu palenia.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warto nie PALIĆ.CZŁOWIEK PODOBNO ŻYJE DŁUŻEJ. Mamy przecierz JEDNO życie.

---- EDIT ----

[quote="jeerrzzy"]Ja też nie pale od trzynastu lat a palenie moje trwało około szesnastu lat. Podobno 90% ludzi którym udało się rzucić palenie robili to z dnia na dzień.
Ja jak chciałem się ograniczać to paliłem jeszcze więcej.
Powodzenia w żucaniu palenia.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warto nie PALIĆ.CZŁOWIEK PODOBNO ŻYJE DŁUŻEJ. Mamy przecierz JEDNO życie.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
jeerrzzy
Offline

Re: Już nie pale !!!

przez Aniula Czarnula 18 gru 2008, 19:55
Ja niestety tez pale i to sporo :( .Kiedys rzucilam wlasnie z dnia na dzien i nie palilam 4 lata...ale wtedy paczka starczyla mi na 4 dni...a teraz?Póltorej paczki dziennie :shock: ale ja lubie palic,wiem ze niektorzy mnie potępią,ale wątpię,żebym przestała :D kurcze to nie takie łatwe :oops: myślę,że nałogowcy tacy jak ja doskonale mnie rozumieją :roll: pozdrawiam nałogowców palących i kawy :mrgreen:
Dobro zawsze wraca....
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
10 gru 2008, 22:13
Lokalizacja
Jelenia Góra

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez Gosiulka 18 gru 2008, 20:51
Aniula Czarnula, tak samo jak ty rzuciłam palenie i nie paliłam przez 4 lata i potem na nowo zaczęłam :oops: i też palę więcej niż wcześniej Na razie nie myślę o ponownym rzucaniu może kiedyś tam a teraz jest mi z tym dobrze ;)
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
851
Dołączył(a)
15 wrz 2007, 16:26
Lokalizacja
pomorskie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Już nie pale !!!

przez Undertow 18 gru 2008, 21:40
Palę... czasem potrafię spalić 3 paczki na dobę jak nie wyrabiam... 2 razy biegałem już na stację benzynową o 4tej nad ranem bo nie miałem już szlug...
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
14 gru 2008, 04:50

Re: Już nie pale !!!

przez 2bon3z 19 lut 2009, 21:38
Witam! Od 6 stycznia nie palę:) Co prawda wsparty preparatem Tabex (ziołowy,ale na receptę), ale w końcu się udało:) Ok 9 miesięcy temu zrobiłem pierwsze podejście i nie paliłem 5 dni, i poczułem sie już na tyle pewnie, że stwierdziłem po paru piwkach, że należy sprawdzić jak mi będzie smakował papieros...i to był błąd. Obecnie bogatszy o to doświadczenie ponowiłem kurację i póki co działa:) pilnuję się (największe załamanie dopada mnie w sytuacjach stresowych) i daję radę:D Polecam ten preparat chcącym rzucić palenie...
Oczywiście podstawą jest chęć rzucenia i wytrwałość w momentach kryzysu, ale kiedy mijają kolejne dni bez papierosa zaczyna wkraczać uczucie wygranej... czyli kolejny plus dla naszej psychiki:D
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
19 lut 2009, 20:46

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez desdemon 20 lut 2009, 02:28
linka656, ja tez mam z tym problem ze lubie to robic :? juz rzucalam chyba z 6 razy ,najdluzej nie palilam tydzien ,ale za kazdym razem jak wracalam do palenia to mowilam sobie " a jeden nie zaszkodzi ,i tak nie bede,to tyko przeciez jeden" ale po tym jednym byl i drugi,trzeci i lecialo. Trzeba byc silnym i konsekwentnym,bo bez tego raczej marne szanse ;) Ale czasami mam dni ze naprwade bym nie chciala palic a wogole to wcale nie zaczynac,przewaznie wtedy kiedy zle sie czuje i to jest glupie bo wteedy nie pale a jak sie poczuje lepiej to zapale.CO ZA BLEDNE KOLO ;) hehe
Avatar użytkownika
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
03 lut 2009, 21:52

Re: Już nie pale !!!

przez iwka73 22 lut 2009, 15:12
A ja przestałam palić dzięki nerwicy.
Objawy tak mi dokuczały - omdlenia , zasłabnięcia ,duszności , mdłości itd. ( jest tego duzo :)) , ze nie mogłam zabrać papierosa do ust - a dodam ze paliłam 14 lat.
iwka73
Offline

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez Princessa 23 lut 2009, 18:10
Ja nie palę od roku i 7 miesięcy. Dzięki ciąży rzuciłam. A paliłam 6 lat. Teraz się lepiej czuję. Powodzenia dla tych, którzy się starają rzucić:)))
Otulmy chmury marzeń... i z podniesioną głową lećmy ku słońcu...:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
02 lut 2009, 18:21
Lokalizacja
Chorzów

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do