Już nie pale !!!

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Już nie pale !!!

przez Misiek 01 lip 2008, 00:02
Przed chwila wypaliłem ostatniego papierosa w życiu... :smile:

Trzymajcie kciuki...
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Re: Już nie pale !!!

przez Jola27 01 lip 2008, 09:04
Misiek ja trzymam i to bardzo mocno a jak juz wygrasz z nałogiem to napisz mi jak to zrobiłes ja terz chce zucic to dziadostwo tyle tylko ze ja mam zasłaba wole ale tobie napewno sie uda
POWODZENIA :P
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:32

Re: Już nie pale !!!

przez Mafju88 01 lip 2008, 09:22
Jeśli ktoś ma słabą wole to radze poszukać u siebie w mieście cos takiego jak biorezonans magnetyczny. To kosztuje 60 zlotych. Ja palilem 8 lat i po tym zabiegu przestalem na 3 miesiace i pewniebym nie palil.... gdyby nerwica sie nie zaczela :/ przez pierwsze 2-3 dni moze sie chciec palic jeszcze psychicznie ale o wiele mniej trzeba w to wlozyc silnej woli.... CO NAJLEPSZE. NIE CHCE SIE PALIC PRZY OSOBACH, KTÓRE PALĄ!!. Zabieg trwa 15 minut i jest bezpolesny. NAprawde wogole nie chce sie palić. Ze swojej strony szczerze polecam. ;)
I'll be where the eagles flying higher and higher
Offline
Posty
647
Dołączył(a)
20 gru 2007, 11:51

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez Magdalenka81 03 lip 2008, 23:13
Ja palilam 8lat,3 lata temu rzucilam,tak po prostu,to pewnie moja silna wola bo wcale nie bylo mi trudno,trzymam kciuki za wszystkich palaczy,warto rzucic,pozdrawiam

Misiek zycze powodzenia!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
09 kwi 2008, 15:40
Lokalizacja
Colchester

Re: Już nie pale !!!

przez Misiek 10 lip 2008, 23:38
No... niestety :( Tym razem jeszcze się nie udało...

Ale będą następne próby :)
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez scrat 23 lip 2008, 13:28
Znalazłem na sieci, przetłumaczyłem i wydrukowałem mamie, może pomoże ;) Wam też pokażę.

Co się stanie, jeżeli rzucisz palenie teraz:

- Po 20 minutach ciśnienie krwi spadnie do normalnego poziomu.
- Po 8 godzinach poziom tlenku węgla we krwi spadnie o połowę, poziom tlenu wróci do normy.
- Po 48 godzinach spadnie ryzyko zawału serca. Ciało pozbędzie się całej nikotyny. Smak i zapach wrócą do normalnego poziomu.
- Po 72 godzinach oskrzela się odprężą a poziom energii w organizmie wzrośnie.
- Po 2 tygodniach poprawi się krążenie. Będzie się poprawiało przez następne 10 tygodni.
- Po 3-9 miesiącach problemy z oddychaniem zaczną znikać, ponieważ pojemność płuc wzrośnie o 10%.
- Po 1 roku ryzyko zawału serca spadnie o połowę.
- Po 5 latach ryzyko udaru mózgu wróci do poziomu osoby niepalącej.
- Po 10 latach ryzyko raka płuc wróci do poziomu osoby niepalącej.
- Po 15 latach ryzyko zawału serca wróci do poziomu osoby niepalacej.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
2093
Dołączył(a)
17 lip 2007, 16:44
Lokalizacja
Warszawa

Re: Już nie pale !!!

przez Misiek 01 sie 2008, 12:10
Kolejna próba....

już ponad 12h bez fajki... :smile:
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez wróbelek Elemelek 01 sie 2008, 12:20
słuchajcie ludzie!! ja znam taki fajny sposób;) sama też rzuciłam palenie, może nie paliłam tak długo jak wy (tylko 2 lata) ale uwierzcie ze to gówno naprawde mnie wciągnęło;> (strasznie szybko się uzależniam) a ja zrobiłam tak, że poszukałam w necie szystkiego na temat szkodliwości palenia, siedziałam tak i czytałam przez 2 godziny, i po takiej dawce informacji jak się trujemy, już mi było lepiej rzucić, bo byłam dobrze zmotywowana:) co prawda takie informacje starczają zaledwie na tydzień, a potem chęć zapalenia sobie "tylko jednego papieroska" wraca, ale wtedy jest taka myśl, ze "wytrzymałam już tydzień, więc nie moge znowu zacząć. Misiek, trzymam kciuki, na pewno ci się uda, ja też kilka razy próbowałam, ale dasz rade!! zajmij się czymś co cie zajmie i nie będizesz o tym myślał;> ja powiem szczerze, ze strasznie dużo filmów w tamtym czasie oglądałam, albo seriali, odcinek za odcinkiem;) to jest bardzo ciężkie, ale warto się tyle męczyć, a wiesz ile kasy się oszczędza?? :lol: trzymam kciuki!!:)
<><><> Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!! <><><>
Posty
757
Dołączył(a)
29 lip 2008, 13:49

Re: Już nie pale !!!

przez Misiek 01 sie 2008, 20:09
No i 20h już... :smile: Co prawda... moja druga połówka poszła do apteki i kupiła mi nicorette i jak do tej pory rzułem tylko dwie gumy... także jest ok :smile:
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez wróbelek Elemelek 01 sie 2008, 21:34
hehe, to też jest spoko, często słysze że wielu ludziom pomogło:) dasz sobie rade, za 4 godziny już będzie cały dzień bez papierosa dla ciebie, a jutro zaczniesz następny;) pamietaj żeby zbierać dni do kolekcji;) powodzenia ;)
<><><> Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!! <><><>
Posty
757
Dołączył(a)
29 lip 2008, 13:49

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez angel eyes 02 sie 2008, 20:11
ja nie pale od 9 miesiecy!!! a palilam 10 lat nalogowo!!!
oczywiscie probowalam rzucic z marnym skutkiem, moja silna wola sie zapodziala i za cholere jej nie umialam znalezc!
wiecie co mi pomoglo rzucic:) zrobilam sobie kolczyk na jezyku:)
po "operacji" wypalilam jeszcze tylko jednego fajka i okazal sie tak ochydny ze myslalam ze zwymiotuje! wydaje mi sie ze mi sie kubki smakowe pochrzanily:) ale niewazne jakim sposobem wazne by dzialal prawda:) przez pierwszych kilka tygodni mialam problem co robic z dlonmi ale moj chlopak podzrucil mi pomysl bym skubala slonecznik wiecie taki prazony - pomoglo w dodatku slonecznik to samam witamina E a to witamina mlodosci:) polecam
...spraw bym była człowiekiem za jakiego uważa mnie mój pies...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
23 lip 2008, 16:12
Lokalizacja
UK

Re: Już nie pale !!!

Avatar użytkownika
przez Chiquitita 02 sie 2008, 22:17
Ja tez juz nie pale i w sumie rzucilam tak z dnia na dzien i bylo bardzo łatwo ... Nie mam do teraz zadnych problemow typu ze mnie kusi :)
Gratuluje wszystkim innym, ktorym tez sie udalo !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
16 maja 2008, 15:47

Re: Już nie pale !!!

przez midzi11 30 sie 2008, 11:02
ja rzucilam po 5 latach na 3 lata- w tydzien.nie mialam wiekszych problemow.potem nie wiem po jaka cholere wrocilam i pale juz jakies 2 lata.zamierzam rzucic ale tak na powaznie bo zajecia ktore mam w szkole tego wymagają.mam słabą wole ale musze.
Offline
Posty
153
Dołączył(a)
11 sie 2008, 00:24

Re: Już nie pale !!!

przez Misiek 05 wrz 2008, 08:47
Zdecydowałem jednak nie rzucać od razu tylko stopniowo... :smile: Teraz pale co 2 godziny, od poniedziałku będę palił co 3 godziny.... od następnego poniedziałku co 4 itd.

Może w ten sposób mi sie uda... :smile:
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do