[Szczecin]- szukam znajomych

Szukasz kogoś, z kim mógłbyś porozmawiać w cztery oczy? Myślisz, że w Twojej miejscowości tylko Ty masz nerwicę/depresję czy inne zaburzenia? Teraz masz okazję odnaleźć bratnią duszę w Twojej okolicy.

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez Anczitka 14 wrz 2008, 12:54
uczestniczylam w terapii na Zolnierskiej pomoglo...ale nie do konca :x teraz chodze prywatnie na indywidualna juz sama nie wiem czy ja jestem taka oporna czy co :oops: ale tez slyszalam pozytywne opinie na tema terapii na Broniewskiego tylko ze tam jest tak, ze jedna grupa zaczyna terapie i jedna jako calosc konczy,a na Zolnierskiej jak masz skierowanie oczywiscie przyjmuja mozna powiedziec z miejsca:)co tydzien dochodzi nowa osoba;)
Anczitka
Offline

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez KACHA 14 wrz 2008, 20:37
Na Broniowskiego też tak jest, że co tydzień prawie dochodzi nowa osoba, tak teraz jest może kiedyś tak było; mnie przyjęli również z miejsca czekałam tylko tydzień.
Offline
Posty
97
Dołączył(a)
24 mar 2008, 01:08
Lokalizacja
Szczecin

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez śliniak 15 wrz 2008, 21:21
A prywatnie gdzies sa takie grupy? Powiem wprost - nie chce miec w dokumentach NFZ nic o terapii...
To jest moje życie i jakaś głupia choroba/zaburzenie mi go nie odbierze:)

Obrazek
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 18:47
Lokalizacja
Prawie jak Paryż, prawie jak Berlin

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez silly angel 17 wrz 2008, 20:04
spotkanko?
chętnie:]

kiedy?

weekend??

zaproponawałam bym jakąs spokojną cichą herbaciarnie ale nie znam. ktoś moze zna?

---- EDIT ----

spotkanko?
chętnie:]

kiedy?

weekend??

zaproponawałam bym jakąs spokojną cichą herbaciarnie ale nie znam. ktoś moze zna?
wiersze jedynym moim słowem
nie mówie o swych uczuciach jeżeli nie chce ratunku
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 maja 2007, 21:46
Lokalizacja
szczecin

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez Anczitka 21 wrz 2008, 14:23
elo:)ja chetnie sie udam na spotkanko:)tez preferuje jakas spokojna miejscowke:)herbaciarnia dobry plan :P tylko tez takiej nie znam:)dopiero przeczytalam posta :o a weekend juz mija...
Anczitka
Offline

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez silly angel 24 wrz 2008, 14:17
szczerze? my to mamy tępo umawiania się....
wiersze jedynym moim słowem
nie mówie o swych uczuciach jeżeli nie chce ratunku
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 maja 2007, 21:46
Lokalizacja
szczecin

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez botom 20 paź 2008, 19:06
Witam serdecznie :)

Również mieszkam w Szczecinie i cierpię na przypadłość która trapi tutaj większość z nas , a jest nią nerwica ... Jestem studentem , mam 21 lat i na forum trafiłem tu dzisiaj przypadkiem , mam nadzieję że poznam tu ludzi którzy z tym problemem zmagają się w życiu codziennym podobnie jak ja

pozdro
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 paź 2008, 18:58

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez cixi81 20 paź 2008, 19:24
Witam Cie . pewnie ze poznasz :smile: rozgosc sie , poczytaj , nie jestes sam to najwazniejsze :smile: pozdrawiam
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
21 mar 2008, 14:22

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez luci 22 paź 2008, 17:18
Witam wszystkich.Podobnie jak Wy męcze się z nerwicą i wszystkimi jej symptomami (od ok 10lat). Mam 29 lat.Obecnie pracuję poza Szczecinem ale wkrótce tam wracam i przyznam, ze brak mi znajomych, którzy rozumieją moje "stany".Pozdrawiam :smile:
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
22 paź 2008, 16:59

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez Anczitka 22 paź 2008, 18:42
siemka luci:)jak juz wrocisz do Szczecina:)to zawsze mozesz sie odezwac i dolaczyc do bandy nerwuskow:)jesli chodzi o konkret to co jakis czas sa organizowane jakies tam spotkanka :!: ogolnie ciezko sie zebrac;)ale ostatnio takie spotkanie sie odbylo bylismy w kinie;)zawsze cos mozna odrzadzic:)
Anczitka
Offline

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez luci 22 paź 2008, 18:50
Dzięki za zaproszenie o grona nerwusów.Swoja drogą ciekawa jestem czy ktoś z Was nie miał "ataku paniki" na spotkaniu albo przed bo ja pewno bym miała :D . przyznam sie że mam agarofobie i problemy z przebywaniem poza domem, zwłaszcza samej.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
22 paź 2008, 16:59

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez Anczitka 22 paź 2008, 20:06
eeeee to jak wiekszosc z nas:)stresik jest warto wspolnymi silami badac teren:)
Anczitka
Offline

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

Avatar użytkownika
przez carlos 14 gru 2008, 21:47
Chyba dołączę do bandy znerwicowanych. Momentami po prostu sam nie daje sobie rady.

Pozdrawiam.

ps. Jak dziś zimnoooooooooo to poezja w ogóle.. :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
568
Dołączył(a)
13 lip 2008, 01:55
Lokalizacja
Szczecin

Re: [Szczecin]- szukam znajomych

przez silly angel 16 gru 2008, 21:57
dawno mnie nie było bo jestem na dobrej drodze do wyleczenia sie ale teraz to wraca (nawet święta nie pomagają), wiec było już jakieś spotkanie czy nie?

przed świętami się już nie zdążymy umówić wiec może po świętach w styczniu?
wiersze jedynym moim słowem
nie mówie o swych uczuciach jeżeli nie chce ratunku
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 maja 2007, 21:46
Lokalizacja
szczecin

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do