[Łódź]

Szukasz kogoś, z kim mógłbyś porozmawiać w cztery oczy? Myślisz, że w Twojej miejscowości tylko Ty masz nerwicę/depresję czy inne zaburzenia? Teraz masz okazję odnaleźć bratnią duszę w Twojej okolicy.

Avatar użytkownika
przez wkolowesolo 17 gru 2007, 21:56
Jestem z Łodzi, obecnie :)
uciekam!!!!
były warszawiak, dolno ślązak, radomiak, piotrkowianin itd.

w każdym mieście jest dobrze przez rok czy 2, potem nerwice, bóle klatki piersiowej, lęki itd.

to samo w pracy 8 zmieniałem a mam dopiero 31 lat i tylko jedno świadectwo pracy :) boje sie wejść do zakładu w którym pracowałem i ludzi których znam też się boję, bez logicznego wytlumaczenia.
chore chaotyczne życie na wariata :(

ps. lecze sie u psychiatry i próbuje sie dostać na psychoterapię
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
14 gru 2007, 15:58
Lokalizacja
Łódź

przez naamah85 25 gru 2007, 11:40
btw. obecnie jestem w szpitalu- Kochanowku

wbrew temu co slyszalam wczesniej od wielu osob, nie jest zle :)
byleby nie trafic na oddzial zamkniety ;]
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 lip 2007, 12:21
Lokalizacja
Łódź...

przez tusian16 27 gru 2007, 02:17
Witam! I ja tez jestem z Łodz. Od 10 lat cierpie na nerwice lekowa! Raz bylo gorzej raz lepiej. Generalnie wszystko sprowadza sie do leku przed smiercia! A od jakiegos czasu doszla mi jeszcze depresja. Bardzo prosze o jakies informacje na temat dobrych gabinetow terapeutycznych. Od Nowego Roku musze rozpoczac terapie. Zastanawialam sie na terapii poznawczo-behawioralnej! Czy moze ktos z was cos o tym wie? Pozdrawiam
tusia
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
05 gru 2007, 21:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Łodzianka

przez KOBIETA 29 gru 2007, 19:29
Witam wszystkich bardzo serdecznie!!!!!!!!!!!!!
Jestem z Łodzi. Od wielu lat choruję na depresję. Dużo już wiem o tej chorobie. Jeśli mogłabym komuś pomóc to chętnie to uczynię. Sama jestem w tej chwili na dobrej drodze do wyleczenia się. Nie traktuję już depresji jak czegoś najstraszniejszego co przydarzyło mi się w życiu, ale jako doświadczenie z którego mogę czerpać naukę.
Pozdrawiam Was Kochani
Ewa

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 7:11 pm ]
Ja też dołączam się do Waszego grona Łodziaków. Dużo wiem o wychodzeniu z depresji. Kocham Was i służę pomocą.
EWA
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
29 gru 2007, 12:22
Lokalizacja
Łódż

przez toma 11 sty 2008, 11:39
siema. Również jestem z lodzi. U mnie jazdy czyli napady lęku, d/d zaczęły sie od zapalenia trawy. Jak ktoś chciałby pogadać to piszcie śmiało
pozdro
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
13 lis 2007, 17:24

przez vampiir 12 sty 2008, 18:37
Witam, również jestem z Łodzi (i nowy na forum :) )
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
12 sty 2008, 18:19

Psychoterapeuta w Łodzi

przez Joanna Więckowska 24 sty 2008, 17:28
Znam świetnego terapeutę - pomógł wielu ludziom. Przyjmuje tylko w prywatnym gabinecie. Sesja 1,5 godziny kosztuje 70 zł. Jeśli ktoś chce znać namiary albo wiedzieć coś więcej - proszę napisać do mnie na arion44@tlen.pl Pozdrawiam wszystkich z nerwicą - ja żyję z nią już ćwierć wieku. Ale po psychoterapii - moje życie jest (mimo nerwicy) dużo łatwiejsze.
Aśka
Posty
4
Dołączył(a)
02 maja 2006, 17:35
Lokalizacja
Łódź

przez zoska05 14 lut 2008, 19:45
Ja tez witam Was wszystkich. Oczywiscie jestem z Lodzi. Od 5 lat cierpie na nawracajace depresje. Mialam juz 3 nawroty. Obecnie tez jestem na lekach. Chcialabym Was zapytac czy istnieja w naszym miescie grupy wsparcia dla ludzi chorych na depresje?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
13 lut 2008, 22:29
Lokalizacja
Lodz

Hej Łodzianie!!!!!!!!

przez Frezja28 30 mar 2008, 22:28
Miło mi Was powitać, ja równiez jestem z Łodzi, jeśli chcecie pogadać o tej okropnej chorobie zapraszam na moje gg.

pozdrawiam Was serdecznie

Dorota
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
24 mar 2008, 17:54

Avatar użytkownika
przez blindmessiah 11 kwi 2008, 01:00
Jak ktoś chce pogadać to też na gg zapraszam. Zawsze jestem niewidoczny bo jakoś nie mam ochoty z nikim gadać. Co innego z kimś kto ma podobny problem i potrafi mnie zrozumieć ;)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
26 mar 2008, 23:46
Lokalizacja
Łódź

Avatar użytkownika
przez maua_mi 11 kwi 2008, 01:13
A ja na razie nic nie mam zdiagnozowanego, sama się nakręcam i stawiam sobie diagnozy etc., ale też jestem z Łodzi :) nie ma to jak lokalna solidarność.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
11 kwi 2008, 00:01

Re: [Łódz] Czy jest ktoś z Łodzi?

przez karmazynowa 14 kwi 2008, 00:22
no to jestem kolejna Łodzianką ;)
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 kwi 2008, 00:03

Avatar użytkownika
przez OneGirlRevolution 20 kwi 2008, 11:23
Ja tez Łódź City :) ale na szczescie nie centrum ;)
No pain, no game
Posty
33
Dołączył(a)
13 kwi 2008, 16:16

Re: [Łódz] Czy jest ktoś z Łodzi?

Avatar użytkownika
przez MOCca 24 lip 2008, 21:46
Poszukuję dobrego psychoterapeuty w Łodzi? Który nie tylko prowadzi dialog ale ćwiczenia na stres, oddychanie, pomaga w leczeniu nerwicy, psychoterapeuta cud!
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do